S-market Tammela avaa loppuvuoden myymäläuudistusten sarjan

Osuuskauppa Hämeenmaa uudistaa voimakkaasti palveluverkostoaan. S-market Tammelan remontti käynnistyi syyskuussa, ja uudistetun myymälän avajaisia vietetään tällä viikolla 10.–12. lokakuuta. Loppuvuonna on tulossa muitakin myymäläuudistuksia.

S-market Tammelassa asioiminen on nyt entistä sujuvampaa ja valikoimat yhä kattavammat.

– Myymälä uudistui lähes täysin, ja ilme päivitettiin nykyaikaiseksi, S-market-ryhmäpäällikkö Marko Leppänen toteaa.

Uudistuneessa myymälässä on itsepalvelukassat, mehustamo ja kahvipiste. Seinät saivat remontissa uuden maalipinnan ja teippauksia uusittiin. Osa kalusteista on myös uusittu, minkä ansiosta uusille tuotteille saatiin tehtyä tilaa myymälässä.

– Valikoimiin tuli noin tuhat uutta tuotetta. Halusimme vastata asiakkaidemme toiveisiin, kertoo Leppänen.

Päivitettyjen opasteiden ansiosta tuotteiden löytäminen on jatkossa entistä helpompaa.

– Hankimme lisäksi remontin myötä matalammat ostoskärryt ja sijoitimme kärryparkin uudelleen, S-market Tammelan marketpäällikkö Mikko Korpinen lisää.

Asiakkaat ovat toivoneet myös aikaisempaa avaamista. Tähänkin toiveeseen vastattiin: jatkossa S-market Tammela palvelee maanantaista lauantaihin klo 7-21 ja sunnuntaisin klo 9-21.

Asiakkaat ovat olleet kiinnostuneita myymäläremontista ja suhtautuneet siihen positiivisesti, vaikka tuotteiden löytäminen tuottikin ajoittain hankaluuksia.

– Olen itsekin innostunut uudistuksista ja tyytyväinen myymälän nykyaikaiseen ilmeeseen, Mikko Korpinen iloitsee.

Avajaisohjelmaa koko perheelle

S-market Tammelan uuden aikakauden avajaisia juhlistetaan kolmen päivän ajan niin tuotetarjouksin kuin avajaisohjelmallakin. Esimerkiksi torstaina 10.10. myymälässä vierailee Paijan Leipomon konsulentti, ja paikalla on osan päivästä myös asiakasomistajaneuvoja. Perjantaina 750 ensimmäistä asiakasta saa klo 9.30 alkaen hernekeittoa, ja konsulenttivieraana on Makulihan edustaja. Lauantaina 12.10. perheen pienimpiä ilahduttavat klo 10–13 jaossa olevat ilmapallot, ja lapsille myös tehdään kasvomaalauksia klo 11–13.

Tarkempi avajaisohjelma kellonaikoineen löytyy osoitteesta: https://bit.ly/2IqfqdW

Loppuvuoden aikana uudistetaan vielä muitakin Hämeenmaan marketeja ja myymälöitä, muun muassa S-market Kiveriö, Parola ja Tervakoski sekä muutama Sale-myymälä.

Ryhmäpäällikkö Marko Leppänen, puh. 044 076 4359

Marketpäällikkö Mikko Korpinen, puh. 050 363 6460