S-market Vaasanhallin remontti alkaa - myymälä suljetaan kuukaudeksi

Helsingin Sörnäisissä sijaitseva S-market Vaasanhalli suljetaan lauantaina 3.4. laajan myymäläremontin vuoksi. HOK-Elannon S-market-ketjun uudistushanke alkoi viime vuonna, ja valmista on määrä tulla alkuvuodesta 2022.

- Yksikön remontti tulee olemaan todella kattava, ja myymälä saa täydellisen kasvojenkohotuksen noin kuukauden mittaisessa remontissa. Miljöömuutoksen lisäksi myymälään tuodaan uusia palveluita, pikakassat sekä energiateknisiä parannuksia, kertoo marketpäällikkö Mika Sjöström.

Asiakkaat kutsutaan mukaan valikoimatyöhön

S-market Vaasanhallin remontin yhteydessä myymälän yleisilmeen, laitekannan ja palvelutarjonnan lisäksi myös valikoimaan tehdään merkittäviä parannuksia. Etenkin vegaaniset tuotteet korostuvat itäisen kantakaupungin myymälöiden valikoimissa, ja myös S-market Vaasanhallissa tuotteiden kasvava kysyntä on huomattu.

- Pääkaupunkiseudulla trendi korostuu, ja asiakkaiden kysyntään on vastattu. Vegaanisten tuotteiden valikoimaa tullaan laajentamaan, ja myymälässä tuotteiden näkyvyyttä korostetaan erillisillä hintakaulureilla. Toivomme myös asiakkaita osallistumaan tähän työhön kertomalla omia tuotetoiveita sinuntoive.fi-palvelussa, Sjöström kertoo.

Palvelutarjontaan uusia elementtejä

S-market Vaasanhalliin tuodaan uusina palveluina muun muassa Itsudemon sushipiste sekä pikakassat. Remontin yhteydessä myymälän kylmälaitekanta uusitaan, ja valaistus korvataan LED-valoilla. Tehdyt toimenpiteet tukevat S-ryhmän asettamia kunnianhimoisia ilmastotavoitteita, kaupparyhmän tavoitteena on olla vuonna 2025 hiilinegatiivinen.

Ruoan verkkokauppa ja S-market Vallila palvelevat remontin ajan

S-market Vaasanhallin remontin ajan kannustamme asiakkaita hyödyntämään ruoan verkkokauppaa. Lähin palveleva S-market on S-market Vallila (Aleksis Kiven katu 11, 00510 Helsinki).

S-market Vaasanhalli

Helsinginkatu 1, 00500 Helsinki