S-market Vehkojan uudistus alkaa

HOK-Elannon S-market-ketjun uudistuskierroksen on määrä valmistua alkuvuodesta 2022. Uudistusvuorossa seuraavana on vuonna 2017 avattu Vehkojan S-market, joka saa uudistuksen myötä uuden, avaran ja raikkaan yleisilmeen, entistä monipuolisemman Ruokatorin sekä asiakastoiveilla räätälöidyn valikoiman.

Vehkojan S-marketissa aloitetaan maanantaina 24.5. reilun kahden viikon mittainen uudistus. Myymälän miljööuudistuksen lisäksi palvelutarjontaa parannetaan ja myymälän valikoima räätälöidään asiakkaiden toiveiden pohjalta vastaamaan paremmin kysyntään. Remonttiavajaisia juhlitaan torstaina 10.6.

- Näkyvän miljöömuutoksen lisäksi Ruokatorin tarjonta monipuolistuu, heviosasto uudistetaan kokonaan ja myymälään tuodaan uudet pikakassat. Myymälämme on avattu marraskuussa 2017, joten kovin laajaa teknistä remonttia ei nyt tässä yhteydessä tarvitse tehdä, kertoo S-market Vehkojan marketpäällikkö Paula Blomberg.

Uudistuksen myötä S-market Vehkojan palvelutarjonta monipuolistuu entisestään. Ruokatorin tarjontaan saadaan uusia tuotteita, myymälästä saa jatkossakin tuorepuristettua appelsiinimehua, pikakassat vauhdittavat asiointia ja laajasta paistopisteestä löytyy niin suolaista kuin makeaakin tarjottavaa.

Myymälä palvelee uudistuksen ajan liki normaalisti

- Emme sulje myymälää uudistuksen ajaksi, vaan palvelemme liki normaalisti 2,5 viikon mittaisen remontin ajan. Uudistus toteutetaan sektoreittain, eli ajoittain tuotteet vaihtavat paikkaa, kun uudistustyö etenee, Blomberg toteaa

S-market Vehkojan uudistus on osa koko valtakunnallisen S-market-ketjun uudistushanketta. HOK-Elannon S-market-ketjun myymälöistä uudistus on jo toteutettu 40 S-marketissa, ja valmista on määrä tulla alkuvuodesta 2022.

Uudistushankkeen lisäksi HOK-Elanto investoi vuoden 2021 aikana myös uusiin S-market-ketjun myymälöihin, ja avaa loppuvuoden aikana uudet S-marketit Espoon Nöykkiöön, Helsingin Hakaniemeen sekä Torpparinmäkeen. Uusi S-market Pukinmäki avattiin huhtikuussa.

S-market Vehkoja kutsuu asiakkaat mukaan valikoimatyöhön

HOK-Elannossa alkuvuodesta 2021 lanseerattu sinuntoive.fi -palvelu tuo myös Vehkojan S-marketissa kehitysloikan asiakkaiden ja kaupan väliseen vuorovaikutukseen. Asiakkaat pystyvät vaikuttamaan S-marketin valikoimaan, ja myymälä saa tärkeää tietoa siitä, millaisia tuotteita alueen asukkaat kaipaavat myymälän valikoimaan.

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Paula BlombergmarketpäällikköS-market Vehkoja

Puh:010 76 62221