S-markettien jättiuudistus etenee:   S-market Lassila avautui uusittuna tänään 28.1.

HOK-Elannolla on käynnissä mittava hanke, jonka aikana se uudistaa kaikki alueensa S-marketit. Urakka alkaa olla puolivälissä. Tämän vuoden ensimmäinen uudistettu kohde on S-market Lassila Pohjois-Haagan juna-aseman tuntumassa.

Remontissa Lassilan S-market sai marketpäällikkö Jukka Kinnunen mukaan uuden, avaran ja raikkaan yleisilmeen. Lisäksi hedelmä- ja vihannesosasto sekä leipäosasto uudistettiin ja juomaosasto uusittiin kokonaan. Myös tarjonta on suunniteltu vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden toiveita.

- Ruokatori sai uudet kalusteet, myymälään tuli mehukone ja uusien lasiseinien ansiosta esimerkiksi juomaosasto sai tilan tuntua, jonka ansiosta osasto tuntuu saaneen lisäneliöitä. Kauppamme valikoimasta löytyy tuoreita herkkuja, valmisruokia, vinkkejä ja inspiraatiota niin viikonlopun brunssille kuin kiireisiin arki-iltoihinkin. Hienoa päästä palvelemaan lassilalaisia entistäkin laajemmalla valikoimalla ja toivomme, että uusi, raikas ilme ilahduttaa, Kinnunen kertoo myymälän uudistuksista.

Lassilan S-marketin remontti saatiin toteutettua niin, ettei myymälää tarvinnut missään vaiheessa sulkea.

- Olemme Lassilan asukkaille tärkeä ruokakauppa, joten halusimme varmistaa, että asiakkaamme pääsivät myös remontin aikana ostoksille, vaikka välillä pientä säätöä ja tilanahtautta olikin. Sujuvuudesta iso kiitos niin asiakkaillemme kuin henkilökunnallekin, Kinnunen sanoo.

HOK-Elanto uudistaa koko S-market-ketjun – toivoo asiakkaita mukaan uudistusten suunnitteluun

HOK-Elannolla on käynnissä mittava hanke, jonka aikana se uudistaa kaikki 60 S-markettiaan Uudellamaalla ja Keski-Uudellamaalla. Uudistushanke alkoi viime vuonna ja valmista on määrä tulla alkuvuodesta 2022. Remontin myötä kaikki S-marketit saavat uuden, raikkaan ja avaramman ilmeen ja tuotetarjontaa kehitetään vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden toiveita. Seuraavaksi remontista valmistuvat helmi-maaliskuun aikana Konalan, Bulevardin, Itäkeskuksen ja Pakilan S-marketit Helsingissä sekä Olarin S-market Espoossa. HOK-Elanto toivoo muutostarpeista asiakkaiden näkemyksiä ja ideoita uudistusten suunnitteluun.

- Kysymme aina asiakkaidemme toiveita siitä, mitä tuotteita ja palveluita he toivovat uudistettavasta lähi-S-marketista löytyvän. On hienoa nähdä, kuinka aktiivisesti ihmiset osallistuvat suunnitteluun ja kertovat meille toiveistaan. Kuuntelemme toiveita hyvin herkällä korvalla, HOK-Elannon S-marketeista vastaava ketjujohtaja Ari Talso kertoo.

S-market Lassila
Kaupintie 1400440 Helsinki

Avoinna
ma-la 7-22
su 9-22

Anniina KorpelaViestintäpäällikköHOK-Elanto

Autan mielelläni, kun tarvitset tietoa HOK-Elannon kaupoista, ravintoloista, muista liiketoiminnoista, kuluttajatrendeistä, vastuullisuudesta tai organisaatiosta yleisesti.

Puh:+358 (0) 10 7660 593anniina.korpela@sok.fi

HOK-Elannon vuosi 2020: ennätysbonukset asiakasomistajille, työtyytyväisyys huipussaan18.2.2021 12:00:00 EETTiedote

HOK-Elannon asiakasomistajille maksettiin vuonna 2020 historian suurimmat Bonukset. Bonuksia maksettiin kaikkiaan yli 73 miljoonalla eurolla – yli 8,6 miljoonaa euroa enemmän kuin vuonna 2019. HOK-Elanto jatkoi myös suuria ja pitkäjänteisiä investointejaan palveluverkostonsa kehittämiseksi sekä keskittyi turvaamaan koko henkilöstölleen työpaikat toimialasta riippumatta. Henkilöstön työtyytyväisyys nousi sekin historiallisen korkeaksi – vaikka koronavuosi oli monin tavoin poikkeuksellinen. Koronakriisi kasvatti HOK-Elannossa päivittäis- ja käyttötavarakaupan myyntiä, mutta ravintolat sekä Helsingin kantakaupungissa sijaitsevat liiketoiminnot kärsivät koronatilanteesta.

Päivitys aiempaan tiedotteeseen 28.1.: Kaikki Jumbon Prismassa työskennelleet on alkuvuoden aikana ohjattu koronatestiin - kaksi todettua muuntovirustapausta11.2.2021 14:37:41 EETTiedote

Prisma Jumbon tiloissa työskennelleillä työntekijöillä on nyt todettu yhteensä 32 COVID-19-tartuntaa. Kaikki Jumbon Prismassa 30.12.2020 tai sen jälkeen työskennelleet on alkuvuoden aikana ohjattu koronatesteihin ja kaksi todetuista koronavirustapauksista on varmistunut UK-variantin eli muuntoviruksen aiheuttamaksi. Terveysviranomainen ei katso Jumbon Prisman asiakkaiden altistuneen.

KESÄTYÖTÄ YLI 500 TULEVALLE HOK-ELANTOLAISELLE 10.2.2021 12:13:40 EETTiedote

HOK-Elannossa kesätyöntekijät saavat kattavan kuvan kaupan alan työtehtävistä. Alepassa ja S-marketissa kesätyöntekijät pääsevät lähikaupan tunnelmaan ja työtä tehdään kaikilla kaupan alueilla hyllytyksestä kassaan. Prismassa tehdäänkin sitten jo töitä laajan valikoiman kanssa aina piimästä potkulautaan asti. Kesätöitä tarjoavat myös Omistajapalvelu, ABC-autopesulat ja Kodin Terra Tuusula.

Suosikkituotteet helposti hyllyyn - HOK-Elannon S-marketit haluavat asiakkaat mukaan valikoiman kehittämiseen 3.2.2021 11:54:34 EETTiedote

S-marketeissa on aina voinut esittää tuotetoiveita myymälässä, ja nyt toiveiden esittäminen on entistäkin helpompaa uuden Sinuntoive.fi-nettisivun kautta. Sinuntoive.fi-palvelu on osa HOK-Elannon jättihanketta, jonka aikana kaikki S-marketit uudistetaan vuoden 2022 alkuun mennessä. Uudistuvat S-marketit haluavat tarjota kunkin myymälän asiakkaiden tarpeisiin entistäkin paremmin osuvia valikoimia.

Prisma Jumbon työntekijöillä todettu COVID-19-koronavirustartuntoja28.1.2021 18:09:59 EETTiedote

Prisma Jumbon työntekijöillä on todettu kuluvan viikon maanantaista alkaen 12 COVID-19-tartuntaa. HOK-Elanto on toiminut tilanteessa sen vakavuuden vaatimalla tavalla, ohjannut työntekijät omaehtoiseen karanteeniin heti kun ensimmäiset sairastumistapaukset tulivat ilmi ja tehnyt tiivistä yhteistyötä Vantaan terveysviranomaisen kanssa. Terveysviranomaisen mukaan Jumbon Prismassa asioineiden asiakkaiden tartuntariski on pieni.