S-Pankin prime-korko nousee 1.10.2022

S-Pankki nostaa S-Prime-korkoaan 0,25 prosenttiyksikköä 0,50 prosenttiin. Uusi korko astuu voimaan 1.10.2022. Päätös perustuu markkinakorkojen nousuun.

S-Prime on S-Pankin oma viitekorko, jota käytetään viitekorkona talletuksissa ja lainoissa. Muutos ei edellytä toimenpiteitä S-Pankin asiakkailta. Edellisen kerran S-Prime-korkoa on muutettu joulukuussa 2020.

Eero Saloranta, Johtaja, Treasury ja yritysasiakkaat, p. 010 767 9375

+358 50 573 5855http://www.s-pankki.fi

S-Pankki on suomalainen pankki, joka haluaa mahdollistaa vähän rahakkaamman huomisen jokaiselle lompakon paksuudesta riippumatta. Meillä asiantuntemus tarkoittaa sekä talouden että ihmisen ymmärtämistä: osana S-ryhmää tunnemme 3,1 miljoonan asiakkaamme arjen. Uudistamme pankkialaa tarjoamalla ylivoimaista helppoutta ja hyötyä pankin ja kaupan palveluita yhdistämällä. www.s-pankki.fi

S-Pankin tunnistautumisessa järjestelmähäiriö kesällä – tilanne on korjattu ja kaikkiin asiakkaisiin, joita häiriö koski, ollaan yhteydessä13.9.2022 10:37:19 EEST | Tiedote

S-Pankin verkkopankkitunnuksilla tunnistautumisessa esiintyi 20.4.-5.8.2022 järjestelmähäiriö, joka vaikutti rajattuun joukkoon asiakkaita. Häiriö on korjattu. S-Pankki on yhteydessä kaikkiin asiakkaisiin, joita häiriö koski. Jos asiakkaaseen ei olla yhteydessä, häiriö ei koskettanut häntä, eikä tapahtunut edellytä toimenpiteitä.