S-Pankki keskittää laajat pankkipalvelut Kauppakeskus Sokkariin

S-Pankin Kauppakeskus Sokkarissa tarjoamat pankkipalvelut laajenevat S-Pankkiiripalveluiden muuttaessa Seppälän Prismasta kauppakeskuksen toiseen kerrokseen. S-Pankin asiakaspalvelupiste jatkaa toimintaansa Seppälän Prismassa. Jatkossa ajanvarauksella toimivat vakuudellisten lainojen, kuten asunto- ja sijoitusasuntolainojen, neuvottelut hoidetaan Kauppakeskus Sokkarin S-Pankissa. Sokkarin S-Pankin asiakaspalvelupisteessä voi hoitaa myös tileihin, kortteihin, vakuudettomiin luottoihin sekä muihin päivittäisiin raha-asioihin liittyvät asiat.

S-Pankin vakuudellisten lainojen palvelut ovat siirtyneet Seppälästä Jyväskylän keskustaan Kauppakeskus Sokkarin 2. kerrokseen 11.11.2019 alkaen. Samaan tilaan siirtyvät myös S-Pankki- ja asiakasomistajapalvelut Sokkarin 2. kerroksen aulasta. Jatkossa entistä laajemman asiakaspalvelukokonaisuuden muodostamat asiakasomistajapalvelut, S-Pankin päivittäisissä raha-asioissa palveleva asiakaspalvelupiste sekä ajanvarauksella toimivat S-Pankkiirit mahdollistavat myös asuntolainaneuvottelujen käymisen samoissa uudistuneissa ja rauhallisissa neuvottelutiloissa. Uudet tilat sijaitsevat Kauppakeskus Sokkarin toisessa kerroksessa, Nikolainkulman päässä.

− S-Pankki on vetovoimainen ja meillä oli tarvetta laajentaa toimintaamme Jyväskylässä. On luontevaa, että S-Pankin tarjoamat kokonaisvaltaiset palvelut ovat saatavilla yhdestä paikasta, jossa on huomioitu asioinnille tarvittavat väljemmät ja rauhallisemmat tilat. Keskustassa pystymme vastaamaan asiakkaidemme kasvaneeseen tarpeeseen entistä paremmin, toteaa S-Pankin myyntipäällikkö Jukka Heikkinen.

− Olemme iloisia, että Kauppakeskus Sokkarin palvelut laajenevat myös pankkiasioinnin osalta. Tämä lisää entisestään Kauppakeskus Sokkarin vetovoimaisuutta, toteaa Sokos- ja kauppakeskusjohtaja Outi Terho.

S-Pankin laajat pankkipalvelut ovat keskustassa helposti asiakkaiden saavutettavissa, ja palvelevat laajoilla aukioloajoilla ma–pe 9–18 ja lauantaisin 10–16. S-Pankkiirit palvelevat arkisin ajanvarauksella.

Jyväskylän S-Pankin asiakaspalvelupisteiden aukioloajat:

Prisma Seppälä ma–pe klo 9–20 ja la 10–18
Prisma Keljo ma–pe klo 9–20 ja 10–16
Prisma Palokka ma–pe 10-18, la klo 10–16
Kauppakeskus Sokkari ma–pe klo 9–18, la 10–16, S-Pankkiirit arkisin ajanvarauksella.

Osuuskauppa Keskimaa, Sokos- ja kauppakeskusjohtaja Outi Terho, 010 767 3601, outi.terho@sok.fi
S-Pankki Oy, Jukka Heikkinen, myyntipäällikkö, 010 767 9160, jukka.heikkinen@s-pankki.fi

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 625 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaan kesätyönhaku alkaa – tavoitteena haastatella jopa 2000 hakijaa19.12.2019 10:00:00 EETTiedote

Osuuskauppa Keskimaan kesätyönhaku alkaa vielä tämän vuoden puolella 19.12.2019. Kyseessä on yksi Keski-Suomen suurimmista työnhakukampanjoista, jonka puitteissa jalkaudutaan ympäri Keski-Suomea haastattelemaan hakijoita. Tavoitteena on haastatella noin 2000 hakijaa heti hakuajan päätyttyä. Keskimaa työllisti kesällä 2019 noin 800 kesätyöntekijää myymälöissä, ravintoloissa, hotelleissa ja liikennemyymälöissään. Kesätyöpaikoista noin puolet oli Tutustu työelämään ja tienaa -harjoittelupaikkoja 15–17 -vuotiaille nuorille.

Jyväskylän Kauppakeskus Sokkariin uusi hampurilaisravintola Friends & Brgrs3.12.2019 13:10:00 EETTiedote

Kauppakeskus Sokkarille saadaan uusi ravintolatoimija, kun hampurilaisketju Friends & Brgrs avaa ravintolan kauppakeskuksessa keväällä 2020. Hampurilaisketju Friends & Brgrs:lle remontoidaan 145 neliön tilat vuodenvaihteen jälkeen ravintolamaailmalta toisesta kerroksesta vapautuviin tiloihin. Ravintola sijoittuu uuden, niin ikään keväällä avattavan, sushiravintola Itsudemon viereen.