S-Pankki on yksi Suomen innostavimmista työpaikoista

S-Pankki on saanut Suomen innostavimmat työpaikat -tunnustuksen, joka myönnetään vuosittain parhaiten henkilöstötutkimuksissa pärjänneille yrityksille. S-Pankin suurimpia vahvuuksia olivat myönteinen työnantajakuva, työn hallinta ja esihenkilöiden toiminta.

S-Pankki on saavuttanut Suomen innostavimmat työpaikat 2021 -tunnustuksen, joka myönnetään vuosittain Eezy Flown People Power -henkilöstötutkimuksessa parhaat tulokset saavuttaneille yrityksille. Tunnustus kertoo henkilöstön omistautuneisuudesta sekä yrityksen toiminnan pitkäjänteisestä ja osallistavasta kehittämisestä.

S-Pankin henkilöstötutkimuksessa vuonna 2021 keskeisimmistä kysymyksistä muodostuva työ­tyytyväisyysindeksi oli 75,7 (asteikolla 0–100). Tulos nousi 2,9 prosenttiyksikköä edellisestä vuodesta ja oli Suomen asiantuntijanormia selvästi korkeampi. Myös vastausprosentti oli erinomainen, 94 prosenttia. S-Pankin vahvuuksina nousivat esiin erityisesti myönteinen työnantajakuva, työn hallinta, esihenkilötyö sekä viestintä ja osallistuminen.

”Tänä syksynä toteutetun henkilöstötutkimuksen tulokset paranivat iloksemme kaikilla osa-alueilla. Iso kiitos hyvistä tuloksista kuuluu esihenkilöillemme, jotka ovat hienosti onnistuneet kehittämään tiimien toimintaa ja vaalimaan yhteishenkeä, vaikka olemmekin pääsääntöisesti olleet etätöissä jo melkein kahden vuoden ajan. Kiitos myös jokaiselle s-pankkilaiselle innostuksesta ja halusta olla mukana luomassa yhteistä menestystarinaa”, kertoo S-Pankin henkilöstöjohtaja Merja Reinilä.

Eezy Flow toteuttaa People Power -tutkimuksen vuosittain sadoille suomalaisille organisaatioille, ja siihen vastaa vuosittain yli 150 000 henkilöä. Vuoden 2021 kaikki Innostavimmat työpaikat -tunnustuksen voittajat ja sijoittuneet yritykset julkaistaan alkuvuodesta 2022 osoitteessa innostavimmat.fi

viestinta@s-pankki.fi, 050 573 5855

S-Pankki on suomalainen pankki, joka haluaa mahdollistaa vähän rahakkaamman huomisen jokaiselle lompakon paksuudesta riippumatta. Meillä asiantuntemus tarkoittaa sekä talouden että ihmisen ymmärtämistä: osana S-ryhmää tunnemme 3,1 miljoonan asiakkaamme arjen. Uudistamme pankkialaa tarjoamalla ylivoimaista helppoutta ja hyötyä pankin ja kaupan palveluita yhdistämällä. www.s-pankki.fi