S-Pankki tarjoaa jopa vuoden lyhennysvapaita koronaviruksen takia

S-Pankki haluaa tukea suomalaisia koronaviruksen aiheuttamissa hankalissa taloudellisissa tilanteissa. S-Pankin asiakkaat voivat hakea esimerkiksi 12 kuukauden maksutonta lyhennysvapaata asuntolainaansa ja tehdä maksutta muutoksia korttiluottoonsa. ”Huoli terveydestä on riittävän suuri ilman pelkoa pärjäämisestä taloudellisesti”, sanoo toimitusjohtaja Pekka Ylihurula.

Koronaviruksen leviäminen aiheuttaa monissa suomalaisissa huolta ja turvattomuutta. S-Pankki haluaa toimia vastuullisesti ja auttaa asiakkaitaan taloudellisen tasapainon ylläpitämisessä myös esimerkiksi lomautusten tai työttömyyden uhatessa.

”Koronavirus laittaa maailmanjärjestystä uusiksi ja monet suomalaiset ovat huolissaan omasta ja läheistensä terveydestä. Jos päälle tulee vielä huoli pärjäämisestä taloudellisesti, voi ahdinko kasvaa sietämättömän suureksi. Tämän takia tarjoamme asiakkaillemme tukea ja joustoa esimerkiksi asuntolainan takaisinmaksuun”, kertoo S-Pankin toimitusjohtaja Pekka Ylihurula.

S-Pankki tarjoaa asiakkailleen mahdollisuutta hakea jopa 12 kuukauden maksutonta lyhennysvapaata asuntolainaansa. Lyhennysvapaa myönnetään maksutta myös kaikkiin jo tällä hetkellä käsittelyssä oleviin lyhennysvapaahakemuksiin.

Lisäksi S-Pankin asiakkaat voivat tehdä myös korttiluottoonsa maksutta muutoksia, kuten ottaa käyttöön kaksi lyhennysvapaata kuukautta, muuttaa jo valittuja maksuvapaita kuukausia ja vähimmäislyhennyserää tai korottaa kortin luottorajaa.

S-Pankki ei veloita normaalitilanteessakaan S-Etukortin käyttäjiä tilin, kortin ja verkkopankkitunnusten käytöstä.

”Suomalaiset ovat äänestäneet S-Pankin seitsemän kertaa Suomen vastuullisimmaksi pankiksi. Tämä on hyvä hetki osoittaa, että olemme luottamuksen arvoisia. Teemme työtä sen eteen, että asiakkaamme välttyisivät taloudelliselta ahdingolta”, Ylihurula jatkaa.

​Lisätietoa lyhennysvapaista ja muista S-Pankin tarjoamista joustomahdollisuuksista löytyy S-Pankin verkkosivuilta osoitteesta s-pankki.fi/korona.

Lisätietoja:
Pekka Ylihurula, toimitusjohtaja, S-Pankki, pekka.ylihurula@s-pankki.fi, p. 010 768 2100

+358 10 767 9300https://www.s-pankki.fi

S-Pankin uusi rahasto sijoittaa vähähiilisempään tulevaisuuteen8.11.2023 09:00:00 EET | Tiedote

S-Pankki Ilmastotavoite Maailma Osake -rahasto sijoittaa maailmanlaajuisesti painottaen yhtiöitä, jotka tuottavat ratkaisuja yhteiskuntien siirtymässä kohti vähähiilisempää tulevaisuutta. Rahasto sijoittaa myös yhtiöihin, joilla nähdään olevan keskimääräistä paremmat valmiudet vastata yhteiskuntien vähähiilisyystavoitteiden asettamiin haasteisiin sekä hyödyntää niiden mukanaan tuomat mahdollisuudet. Rahastoa hallinnoi S-Pankki-konserniin kuuluva S-Pankki Rahastoyhtiö Oy.