S-Pankkipiste palvelee uudistuneena Prisma Launeella

Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -piste palvelee Prisma Launeen asiakkaita nyt uusissa, ajanmukaisissa tiloissa. Palvelupiste on siirtynyt ensimmäisen kerroksen neuvontapisteestä Prisman toiseen kerrokseen.

Palvelupisteessä asiakas voi hoitaa laajasti erilaisia pankkiasioita, kuten S-Laina- ja Visa-hakemuksia. Myös S-Etukorttiin liittyvät kiperät kysymykset hoituvat pisteessä sutjakasti. Ellei S-Etukorttia vielä lompakosta löydy, kannattaa asiakasomistajaksi liittyminen hoitaa kuntoon palvelupisteessä – asiakasomistajat saavat nimittäin rahanarvoisten etujen, kuten Bonuksen, lisäksi S-Pankin maksuttomat peruspankkipalvelut.

Pankkivastaava Birgitta Vesanen Hämeenmaalta kertoo, että uudessa palvelupisteessä asiointia sujuvoittaa kätevä ajanvarausmahdollisuus. Asiakas voi varata sopivan palveluajan osoitteesta: www.pankki.fi/fi/ajanvaraus.

Pankkipisteessä on tavallisen vuoronumerojärjestelmän lisäksi mahdollisuus käyttää mobiilissa toimivaa vuoropalvelujärjestelmää. Mobiilijärjestelmää käyttämällä asiakas voi ensin liittyä pankkipisteessä jonoon omalla älypuhelimellaan ja poistua sitten asiointipaikalta käyttääkseen jonotusaikana muita Prisma-keskuksen palveluita.

S-Pankkipiste palvelee maanantaista perjantaihin klo 10–18, ja 22.8. alkaen myös lauantaisin klo 10–16.

Lisätietoja:
Asiakkuusjohtaja Jaana Järvenselkä, Osuuskauppa Hämeenmaa, puh. 050 542 3811

Hämeenmaa – 165 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 2 950 kanta- ja päijäthämäläistä. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 165 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

Lahden Seurahuoneelle kestävän matkailun Sustainable Travel Finland -merkki20.11.2020 15:15:00 EETTiedote

Visit Finland on myöntänyt Solo Sokos Hotel Lahden Seurahuoneelle Sustainable Travel Finland -merkin. Tunnustuksen saaneet yritykset täyttävät matkailua edistävän Visit Finlandin luoman kriteeristön, joka huomioi niin taloudellisen, ekologisen, sosiaalisen kuin kulttuurisenkin kestävyyden. Seurahuone on ensimmäinen Lahden seudulla Sustainable Travel Finland -merkin saanut toimija.