S-Pankkipiste palvelee uudistuneena Prisma Launeella

Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -piste palvelee Prisma Launeen asiakkaita nyt uusissa, ajanmukaisissa tiloissa. Palvelupiste on siirtynyt ensimmäisen kerroksen neuvontapisteestä Prisman toiseen kerrokseen.

Palvelupisteessä asiakas voi hoitaa laajasti erilaisia pankkiasioita, kuten S-Laina- ja Visa-hakemuksia. Myös S-Etukorttiin liittyvät kiperät kysymykset hoituvat pisteessä sutjakasti. Ellei S-Etukorttia vielä lompakosta löydy, kannattaa asiakasomistajaksi liittyminen hoitaa kuntoon palvelupisteessä – asiakasomistajat saavat nimittäin rahanarvoisten etujen, kuten Bonuksen, lisäksi S-Pankin maksuttomat peruspankkipalvelut.

Pankkivastaava Birgitta Vesanen Hämeenmaalta kertoo, että uudessa palvelupisteessä asiointia sujuvoittaa kätevä ajanvarausmahdollisuus. Asiakas voi varata sopivan palveluajan osoitteesta: www.pankki.fi/fi/ajanvaraus.

Pankkipisteessä on tavallisen vuoronumerojärjestelmän lisäksi mahdollisuus käyttää mobiilissa toimivaa vuoropalvelujärjestelmää. Mobiilijärjestelmää käyttämällä asiakas voi ensin liittyä pankkipisteessä jonoon omalla älypuhelimellaan ja poistua sitten asiointipaikalta käyttääkseen jonotusaikana muita Prisma-keskuksen palveluita.

S-Pankkipiste palvelee maanantaista perjantaihin klo 10–18, ja 22.8. alkaen myös lauantaisin klo 10–16.

Lisätietoja:
Asiakkuusjohtaja Jaana Järvenselkä, Osuuskauppa Hämeenmaa, puh. 050 542 3811

Hämeenmaa – 165 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 2 950 kanta- ja päijäthämäläistä. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 165 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

”Kuin uusi kauppa” – Metsäpellon Salen uudistus raikasti koko myymälämiljöön26.8.2020 09:30:00 EESTTiedote

Sale Metsäpellon uudistunut ilme on nykyaikaisempi ja samalla raikkaampi. Miljöön lisäksi remontissa uudistettiin palveluja: myymälässä on nyt asiakkaiden toivoma paistopiste, minkä lisäksi asiointia helpottamaan ja sujuvoittamaan saatiin kaksi pikakassaa. Remonttiavajaisia vietetään torstaina 27. elokuuta eli samana päivänä, kun Sale Metsäpelto täyttää 10 vuotta.