S-ryhmän kumppaniapteekki kauppakeskus Kaaressa uudistaa verkkokauppansa – S-Apteekki.fi aukeaa

Helsingin Kannelmäessä, Kauppakeskus Kaaressa toimiva Apteekki Isokannel käynnistää uudistetun verkkoapteekin osoitteessa S-Apteekki.fi. Tavoitteena on tuoda joustava, ajasta ja paikasta riippumaton apteekkipalvelu mahdollisimman monen ulottuville.

Uutta palvelua on rakennettu yhteistyössä S-ryhmän kanssa. Verkkokaupan ostoista on mahdollista myymälän tapaan saada myös Bonusta ei-lääkkeellisistä tuotteista.

Olemme iloisia, että pääsemme uudistamaan verkkokauppamme ja että pitkäaikainen bonusyhteistyömme S-ryhmän kanssa laajenee myös verkkoon. Uudella verkkokaupalla haluamme tarjota asiakkaille entistä sujuvampaa ja nopeampaa palvelua, proviisori Terhi Hakuli Apteekki Isokanteleesta toteaa.

Verkkoapteekki mahdollistaa myös lääkkeiden tilaamisen kotiinkuljetuksella tai vaikka työpaikalle ja jatkossa tullaan mahdollisesti lisäämään myös uusia toimitustapoja, kuten pikatoimituksia.

S-ryhmä on testannut Kaaressa monta uutta asiaa, kuten Prisman 24/7 aukioloaikaa ja ruoan verkkokauppaa. Nyt Apteekki Isokanteleen uuden verkkokaupan yhteydessä meillä on hyvä mahdollisuus testata myös uudenlaista yhteistyötä apteekin ja S-ryhmän välillä. Testaamisesta saatuja kokemuksia voidaan mahdollisesti jatkossa hyödyntää apteekkiyhteistyössämme laajemminkin, kehityspäällikkö Jarkko Mäkinen SOK:lta kertoo.

Lisätietoja:
proviisori Terhi Hakuli, Apteekki Isokannel, p. 041 317 5310, yhteydenotot ensisijaisesti sähköpostitse: apteekkiisokannel@apteekit.net
Kehityspäällikkö Jarkko Mäkinen, SOK, p. 010 76 80583, jarkko.makinen@sok.fi

Pietarin Sokos Hotellit tarjoavat korkeatasoista palvelua vaativalla markkinalla3.12.2019 08:30:00 EETTiedote

Pietarissa toimivat kolme Sokos Hotellia ovat menestyneet viime vuosina erittäin hyvin, vaikka toimintaympäristö on vaativa ja kilpailu kireää. Työntekijöidensä hyvinvointiin ja erinomaiseen asiakaspalveluun satsaavan OOO Sokotelin menestyminen on myös huomattu: viime viikolla paikallinen talouslehti valitsi toimitusjohtaja Petri Schaafin Pietarin sadan parhaan yritysjohtajan joukkoon.