S-ryhmän kumppaniapteekki kauppakeskus Kaaressa uudistaa verkkokauppansa – S-Apteekki.fi aukeaa

Helsingin Kannelmäessä, Kauppakeskus Kaaressa toimiva Apteekki Isokannel käynnistää uudistetun verkkoapteekin osoitteessa S-Apteekki.fi. Tavoitteena on tuoda joustava, ajasta ja paikasta riippumaton apteekkipalvelu mahdollisimman monen ulottuville.

Uutta palvelua on rakennettu yhteistyössä S-ryhmän kanssa. Verkkokaupan ostoista on mahdollista myymälän tapaan saada myös Bonusta ei-lääkkeellisistä tuotteista.

Olemme iloisia, että pääsemme uudistamaan verkkokauppamme ja että pitkäaikainen bonusyhteistyömme S-ryhmän kanssa laajenee myös verkkoon. Uudella verkkokaupalla haluamme tarjota asiakkaille entistä sujuvampaa ja nopeampaa palvelua, proviisori Terhi Hakuli Apteekki Isokanteleesta toteaa.

Verkkoapteekki mahdollistaa myös lääkkeiden tilaamisen kotiinkuljetuksella tai vaikka työpaikalle ja jatkossa tullaan mahdollisesti lisäämään myös uusia toimitustapoja, kuten pikatoimituksia.

S-ryhmä on testannut Kaaressa monta uutta asiaa, kuten Prisman 24/7 aukioloaikaa ja ruoan verkkokauppaa. Nyt Apteekki Isokanteleen uuden verkkokaupan yhteydessä meillä on hyvä mahdollisuus testata myös uudenlaista yhteistyötä apteekin ja S-ryhmän välillä. Testaamisesta saatuja kokemuksia voidaan mahdollisesti jatkossa hyödyntää apteekkiyhteistyössämme laajemminkin, kehityspäällikkö Jarkko Mäkinen SOK:lta kertoo.

Lisätietoja:
proviisori Terhi Hakuli, Apteekki Isokannel, p. 041 317 5310, yhteydenotot ensisijaisesti sähköpostitse: apteekkiisokannel@apteekit.net
Kehityspäällikkö Jarkko Mäkinen, SOK, p. 010 76 80583, jarkko.makinen@sok.fi

Mielenterveystyöllä S-ryhmässä poikkeuksellisen lupaavia tuloksia – ”Työnantajilta vaaditaan kokonaisvaltaista otetta ja tabujen purkua”22.1.2020 10:01:07 EETTiedote

Mielenterveyden oireet ja niiden vuoksi lisääntyvät työkyvyttömyyseläkkeet ovat kasvava haaste työelämälle. S-ryhmässä tehty kehitystyö osoittaa, että ilmiötä tulee tarkastella kokonaisvaltaisesti. Mielenterveyden ongelmat linkittyvät usein moniin elämän osa-alueisiin kuten elintapoihin, elämäntilanteeseen ja elämänhallintaan. Työkulttuurilla ja esimiehillä on erityisen iso vaikutus. S-ryhmän Nuori Mieli Työssä -ohjelmassa kehitetyllä Mielen tuki -mallilla on saatu lupaavia tuloksia.

Herkullinen bliniateria kruunaa talvipäivän. Helsinkiläisbistro Manussa blinit nautitaan rennossa tunnelmassa.13.1.2020 09:00:00 EETTiedote

Blinisesongin käynnistyminen heti tammikuun alussa tarjoaa herkullisen makumatkan talven ruokakauteen. Blinejä paistetaan sesonkia juhlistavissa S-ryhmän ravintoloissa jälleen 8. tammikuuta alkaen. Helsinkiläisessä Original Sokos Hotel Presidentissä sijaitsevan Bistro Manun keittiömestari Janne Tihtonen suosittelee blinejä niin arkeen kuin juhlaan.