Saagasta yli 70 000 euron voitto Riihimäelle

Riihimäkeläinen nettipelaaja voitti keskiviikkona 4.10. automaattipeli Saagasta 73 308,19 euroa yhden euron panoksella. Peli julkaistiin 2.10. Nettipelaajana voittaja saa rahat suoraan tililleen.

Uutta automaattipeli  Saagaa voi pelata sekä netissä että Valtti ja Voitto –pelikabineteissa valtakunnallisesti.

Saaga sijoittuu viikinkien aikaan. Ryöstöretki-bonuspelissä pääset viikinkien kanssa taisteluihin voittamaan kaupunkeja. Kolmella Thorin vasara –kuviolla pääset mukaan vapaapeleihin, joissa voit voittaa lisää vapaapelejä. Tuplauspelissä on mahdollisuus kasvattaa voittoaan. Pelissä on voitettavissa myös RAY Jackpot.

Pelistä lyhyesti:

• Viiden kiekon ja 27 linjan automaattipeli, jossa tavoitteena on saada voittava kuvioyhdistelmä voittolinjalle
  • Korppi-wild ja Thorin vapaapelit
  • Ryöstöretki-bonus
  • Palautusprosentti 90,2-93 %
  • Panosrajat voivat vaihdella 0,01 euron minimipanoksesta 20 euron maksimipanokseen.