Saagasta yli 70 000 euron voitto Riihimäelle

Riihimäkeläinen nettipelaaja voitti keskiviikkona 4.10. automaattipeli Saagasta 73 308,19 euroa yhden euron panoksella. Peli julkaistiin 2.10. Nettipelaajana voittaja saa rahat suoraan tililleen.

Uutta automaattipeli  Saagaa voi pelata sekä netissä että Valtti ja Voitto –pelikabineteissa valtakunnallisesti.

Saaga sijoittuu viikinkien aikaan. Ryöstöretki-bonuspelissä pääset viikinkien kanssa taisteluihin voittamaan kaupunkeja. Kolmella Thorin vasara –kuviolla pääset mukaan vapaapeleihin, joissa voit voittaa lisää vapaapelejä. Tuplauspelissä on mahdollisuus kasvattaa voittoaan. Pelissä on voitettavissa myös RAY Jackpot.

Pelistä lyhyesti:

• Viiden kiekon ja 27 linjan automaattipeli, jossa tavoitteena on saada voittava kuvioyhdistelmä voittolinjalle
  • Korppi-wild ja Thorin vapaapelit
  • Ryöstöretki-bonus
  • Palautusprosentti 90,2-93 %
  • Panosrajat voivat vaihdella 0,01 euron minimipanoksesta 20 euron maksimipanokseen.

Onko sinun hevosesi aina viidentenä maalissa? Magic Livessä lyödään vetoa hevosista aivan uudella tavalla25.9.2018 11:37Tiedote

Syksy tuo mukanaan maanantai-iltoihin täysin uuden pelaamisen muodon. Magic Live -hevoskohteissa voidaan pelata vaikkapa ravihevosta, jonka arvioidaan sijoittuvan lähdössään viidenneksi. Magic Live alkaa 1.10., jolloin maanantaisin kahdella raviradalla lomittain ajettava Magic Monday palaa viikottaiseen tarjontaan. Ensimmäiset Magic Live -vedot pelataan maanantaina Seinäjoen ja Lahden raveihin.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.