Sähköautojen latauspalvelija palkkasi kaksi uutta myyntipäällikköä

Parkkisähkö Oy on palkannut kaksi uutta myyntipäällikköä, jotka molemmat aloittavat kesäkuussa.

Myyntipäällikkö Kristian Palmarin tehtävänä on latausjärjestelmien ja –palvelujen myynti. Palmarilla, 35, on laaja kokemus kiinteistöalasta ja etenkin suurkiinteistöjen valaisu- ja sähköratkaisuista. Hän siirtyy monikansallisesta kiinteistöjen valaistukseen erikoistuneelta Fagerhultilta. Tätä ennen hän oli Malkit Oy:n avainasiakaspäällikkönä.

Myyntipäällikkö Seppo Vuorion sijoituspaikkana on Tampere. Vuorion tehtävänä on latausjärjestelmien ja -palvelujen myynti ja vastuualueena Pirkanmaa, Keski-Suomi ja Pohjanmaa. Vuoriolla, 54, on vahva tausta kiinteistöhuoltoalan myyntitehtävistä mm. Lassila & Tikanojalta, Bauer Watertechnologiesista sekä Leijona Groupista. Viimeksi hän työskenteli asiakkuuspäällikkönä Kotikatu Oy:ssä.

”Autokannan sähköistymisen myötä latauspisteiden tarve kasvaa ja samoin Parkkisähkön tuotteiden kysyntä. Niin Kristian Palmarilla kuin Seppo Vuoriolla on kokemusta kiinteistöjen parissa työskentelyssä. Olen iloinen, että saamme kasvavaan tiimiimme ammattiosaajia”, sanoo Parkkisähkön toimitusjohtaja Kari Laine.

Toimitusjohtaja Kari Laine

Kristian Palmari