SAKA

Saka kasvaa voimakkaasti vaikka autokaupan tilanne on haastava

Oululaisyritys Suomen Autokauppa Oy (Saka) kasvaa ja tekee vahvaa tulosta vaikka autokauppa on tällä hetkellä haastavassa tilanteessa. Saka myi lokakuussa ennätysmäärän käytettyjä autoja.

Suomen Autokauppa Oy (Saka) on maamme voimakkaimmin kasvava autokaupan uusi toimija, joka keskittyy käytettyjen henkilö- ja pakettiautojen myyntiin kaikkialla Suomessa. Viime päivien surulliset uutiset autoalan ahdingosta eivät ole heijastuneet Sakan toimintaan – päinvastoin. Päättynyt lokakuu oli autojen myynnillä mitattuna yrityksen historian paras.

“Myimme lokakuussa yli 1 400 käytettyä autoa ja koko vuodenkin osalta olemme reippaasti viime vuotta edellä”, Suomen Autokauppa Oy:n toimitusjohtaja Eero Poukkula kertoo.

“Näyttää vahvasti siltä, että toimintatapamme toimii. Teemme auton hankinnan asiakkaalle mahdollisimman helpoksi ja se näkyy myynnin kasvuna. Olemme panostaneet korkealaatuiseen asiakaspalveluun sekä kattaviin oheispalveluihin, jotta auton ostosta tulisi mahdollisimman toimiva kokonaisuus.”

Saka palvelee asiakkaitaan verkossa sekä 14 toimipisteessä ympäri Suomen. Tänä vuonna yhtiö on avannut uudet myymälät Jyväskylään, Kirkkonummelle sekä Lempäälän Ideaparkiin. Loppuvuoden aikana avataan vielä Kuopion ja Espoon myymälät. Henkilökuntaa palkataan jatkuvasti lisää.

“Asiakkaamme ovat kokeneet meidät hyväksi paikaksi hankkia luotettava menopeli  ja olemme pyrkineet vastaamaan kysyntään parhaan kykymme mukaan. Sitä kautta olemme kasvaneet ripeästi”, Eero Poukkula sanoo.

Suomen Autokauppa Oy:n viime vuoden liikevaihto oli 91,1 miljoonaa euroa ja tilikauden tulos 1,9 miljoonaa. Liikevaihto kasvoi vuoteen 2016 verrattuna 268,4 prosenttia.

Lisätietoja:
Eero Poukkula
Toimitusjohtaja, Suomen Autokauppa Oy
p. 044 056 5822, eero.poukkula@saka.fi

SAKA
Sepänkatu 20
90100 Oulu

Suomen Autokauppa Oy on Suomen voimakkaimmin kasvava autokaupan tuore ja raikas tekijä. Toimintamme keskittyy käytettyjen henkilö- ja pakettiautojen vähittäismyyntiin kaikkialla Suomessa. Meillä on 14 toimipistettä ympäri Suomen ja laajennamme toimintaa jatkuvasti kovalla vauhdilla.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta SAKA