Saku Sipola jatkaa Kauppakamarin puheenjohtajana

SRV Oyj:n toimitusjohtaja Saku Sipola jatkaa Helsingin seudun kauppakamarin puheenjohtajana.

Saku Sipola on vaikuttanut Helsingin seudun kauppakamarin hallituksessa vuodesta 2018.

Helsingin seudun kauppakamarin torstaina 24. marraskuuta pidetyssä syyskokouksessa hallituksen 1. varapuheenjohtajaksi valittiin Asianajotoimisto Castrén & Snellman Oy:n hallituksen puheenjohtaja Pauliina Tenhunen. Kauppakamarin 2. varapuheenjohtajana aloittaa Kojamo Oy:n toimitusjohtaja Jani Nieminen ja 3. varapuheenjohtajana Tokmanni Oyj:n henkilöstöjohtaja Sirpa Huuskonen.

Saku Sipola on vaikuttanut Helsingin seudun kauppakamarin hallituksessa vuodesta 2018 ja puheenjohtajistossa vuodesta 2019.

Helsingin seudun kauppakamari on tehnyt määrätietoista työtä elinkeinoelämän asiantuntijana, yhteiskunnallisena vaikuttajana ja osaamisen kehittäjänä. Kauppakamarin vahvuus ovat sen yli 7 000 jäsenyritystä ja 350 luottamushenkilöä, jotka edustavat eri aloja. Toimialat ovat ensi vuonnakin monipuolisesti edustettuina myös hallituksessa”, sanoo Kauppakamarin puheenjohtaja, toimitusjohtaja Saku Sipola.

Helsingin seudun kauppakamari vauhdittaa yritysten ja Helsingin seudun menestystä. Kauppakamariin kuuluu 21 kunnan alueelta yli 7 000 palveluja, kauppaa ja teollisuutta edustavaa yritystä ja organisaatiota. Jäsenmäärältään kauppakamari on Pohjoismaiden suurin.

Saku Sipola, Helsingin seudun kauppakamari, puheenjohtaja, toimitusjohtaja, SRV, saku.sipola@srv.fi, p. 040 551 5953

Pia Pakarinen, Helsingin seudun kauppakamari, toimitusjohtaja, pia.pakarinen@helsinki.chamber.fi, p. 040 529 4989

Tiina Tikander, Helsingin seudun kauppakamari, viestintäpäällikkö, tiina.tikander@helsinki.chamber.fi, p. 046 878 7540

Helsingin seudun kauppakamari vahvistaa yritysten menestystä osallistumalla aktiivisesti Helsingin seudun kehittämiseen. Kauppakamariin kuuluu 21 kunnan alueelta yli 7 000 palveluja, kauppaa ja teollisuutta edustavaa yritystä.