Sale Humppila sai uudistuksen myötä kauan odotetun paistopisteen

Sale-myymälät ovat olleet aina arjen luottokumppaneita erityisesti paikallisille asiakkailleen – ja ovat sitä myös jatkossa: uudistimme nyt Sale Humppilan, joka sai modernin ilmeen lisäksi uusia palveluita. Uudistetun myymälän avajaisia vietetään torstaina 10. syyskuuta.

Vuonna 2006 tapahtui jotain merkityksellistä: Humppilaan avattiin ikioma Sale-lähikauppa. Merkityksellisyys paikallisten arjessa saa yhä vahvemman jalansijan, kun uudistetun Sale Humppilan avajaisia vietetään tällä viikolla.

– 14 vuoden takainen Humppilan Salen avaus oli paikallisille asukkaille todella suuri asia, joten myös Salen uudistus on ollut älyttömän tärkeä projekti. Meidän on pysyttävä ajassa mukana kaikkien toimipaikkojemme osalta ja ylläpidettävä kehittyviä palveluita asiakasomistajillemme, kertoo silloinen Sale-ketjupäällikkö, nykyinen asiakkuusjohtaja Jaana Järvenselkä Osuuskauppa Hämeenmaalta.

Sale Humppila koki remontin myötä valtavan muutoksen: hyllypaikat päivittyivät ja ilme modernisoitui.

– Vaihdoimme vanhat elintarvike- ja leipäosastojen hyllyt moderneihin harmaisiin hyllyihin. Mahtavinta uudistuksessa on todella hyvännäköinen uusi myymäläilme. Myös juomaosaston kylmäkaapit ovat täysin uudet, S-market ja Sale-ryhmäpäällikkö Marko Leppänen kertoo.

Yksi uudistuksista oli paikallisten asiakkaiden näkökulmasta ylitse muiden: uunituore paistopiste. Myymäläpäällikkö Katja Paavilainen kertoo asiakkailta tulleen palautteen olleen erittäin positiivista.

– Viime remontista ehti vierähtää jonkin aikaa, joten oli mukavaa saada myymälään uutta ilmettä. Erityisen iso juttu oli saada tänne jo kauan asiakkaiden toiveissa ollut paistopiste, Paavilainen iloitsee.

Uuden paistopisteen lisäksi myymäläpäällikkö kiittelee myymälän entistä selkeämpää ilmettä ja myymäläympäristön uudistamisen merkitystä viihtyvyyden kannalta.

– Tuotteet ovat entistä selkeämmin esillä, ja myymälä on kokonaisuudessaan nykyaikainen. Työntekijät ovat innoissaan uudesta kaupasta. Odotamme kovasti uudessa myymälässä työskentelemistä, Katja Paavilainen hymyilee.

Osuuskauppa Hämeenmaa, ryhmäpäällikkö Marko Leppänen, 044 076 4359
Osuuskauppa Hämeenmaa, myymäläpäällikkö Katja Paavilainen, 044 431 4176

Hämeenmaa – 165 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 2 950 kanta- ja päijäthämäläistä. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 165 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

”Kuin uusi kauppa” – Metsäpellon Salen uudistus raikasti koko myymälämiljöön26.8.2020 09:30:00 EESTTiedote

Sale Metsäpellon uudistunut ilme on nykyaikaisempi ja samalla raikkaampi. Miljöön lisäksi remontissa uudistettiin palveluja: myymälässä on nyt asiakkaiden toivoma paistopiste, minkä lisäksi asiointia helpottamaan ja sujuvoittamaan saatiin kaksi pikakassaa. Remonttiavajaisia vietetään torstaina 27. elokuuta eli samana päivänä, kun Sale Metsäpelto täyttää 10 vuotta.