Sale Kompassi - sujuvaa asiointia Turun linnan vieressä

Sale Kompassin avajaisia vietetään torstaina 11.8.2022 klo 10 alkaen. Turun linnan lähellä sijaitseva Sale tarjoaa asiakkailleen monipuolisen valikoiman, runsaasti take away -tuotteita ja laajat aukioloajat.

- Kehitämme vahvasti päivittäistavarakaupan myymäläverkostoa Turun alueella. Sataman seudun kauppapaikka tuo hyvän lisän palvelurepertuaarimme, toteaa kenttäpäällikkö Tuomas Valanne Turun Osuuskaupasta.

Uusi Sale Turun linnan kupeessa palvelee niin lähialueen asukkaita kuin satunnaisia ohikulkijoitakin.

- Haluamme vastata laajan asiakaskunnan tarpeisiin ja tarjota mahdollisimman monipuolisen valikoiman – helposti ja nopeasti. Valikoimissamme on peruselintarvikkeiden lisäksi muun muassa runsaasti take away -tuotteita, jotka on helppo napata mukaan, Valanne jatkaa.

Sale Kompassi on Turun Osuuskaupan 28. Sale-myymälä. Koko Harppuunakortteli, jossa Sale Kompassi sijaitsee, lämmitetään ja jäähdytetään maalämpöjärjestelmällä, johon myös uuden kaupan kylmäjärjestelmän lauhde-energia on integroitu. Kaupan lauhdelämmöllä saadaan tehostettua entisestään korttelin energiaomavaraisuutta. Sale Kompassin kylmäjärjestelmänä toimii energiatehokas CO2-laitos, jossa kylmäaineena on ilmastovaikutuksiltaan pienen päästökertoimen hiilidioksidi. Kaikki kylmäkalusteet ovat ovellisia. Sale Kompassin valaistus toteutetaan nykyaikaisella ja energiapihillä LED-tekniikalla.

Sujuvan asioinnin helpottamiseksi myymälässä on myös kaksi itsepalvelukassaa sekä laajat aukioloajat. Sale Kompassi palvelee ma-pe klo 7-23 ja la-su klo 8-23.

Sale Kompassin tiimissä työskentelee 9 henkilöä. Myymäläpäällikkönä toimii Riikka Salminen-Ndanga.

Turun Osuuskauppa uudistaa verkostoaan ja palveluitaan myös muiden market-ketjujen osalta. Parhaillaan käynnissä on S-market Wiklund Herkun ja Prisma Tampereentien mittavat laajennus- ja uudistustyöt. Vuoden 2023 alkupuolella avataan lisäksi uusi Sale Turun keskustaan Brahenkadulle.

Turun Osuuskauppa, kenttäpäällikkö Tuomas Valanne, puh. 010 764 4114

Axel W tuo tuulahduksen eurooppalaista ravintolakulttuuria Turun kauppatorille30.5.2022 12:01:25 EEST | Tiedote

Wine Bar Axel W on rento eurooppalaishenkinen all day -kortteliravintola, joka avaa ovensa Wiklundin katutasossa 1.6. Elämää täynnä oleva Turun Kauppatorin jatke kutsuu viinille, kahville ja lounaalle. Wiklundin katutasoon avataan samanaikaisesti myös uusi Hesburger. - Axel W:n sijainti kauppatorin laidalla ja Wiklundin palvelutarjonnan yhteydessä on mitä parhain. Se jatkaa torin leppoisaa tunnelmaa ja toimii houkuttelevana porttina Wiklundille. Ravintolan sisustus on kepeä ja persoonallinen. Tunnelma on sekoitus eurooppalaista kulmaravintolakulttuuria, turkulaisuutta, tuttavallisuutta ja lämmintä persoonallista palvelua, Sokos-johtaja Sanna-Liisa Byskata kuvailee uutta ravintolaa. Wine Bar Axel W on ennen kaikkea houkutteleva viiniravintola, mutta se tarjoilee juomien ohella myös pientä purtavaa. Axelin versio suositusta klassikosta, Toast Skagenista, on varma valinta. Voit herkutella myös tapaslajitelmilla sekä ruokaisilla ja herkullisilla salaateilla. Aamu- ja iltapäiväkahvin kaveri

Turun Osuuskauppa on nimittänyt Harri Havian matkailu-, ravitsemis- ja liikennekaupan toimialajohtajaksi4.4.2022 13:38:25 EEST | Tiedote