Samuli Heino Laptin Keski-Suomen aluejohtajaksi

Samuli Heino on nimitetty Laptin Keski-Suomen aluejohtajaksi

Kokenut ammattilainen paikallisjohtoon

Laptin Keski-Suomen aluejohtajaksi on nimitetty RM Samuli Heino.

Olen erittäin innostunut uudesta haasteesta, Laptin Keski-Suomen aluejohtajana aloittanut Samuli Heino kertoo. Lapti on nopeasti kasvattanut tunnettuuttaan Jyväskylän alueella ja aloittanut ensimmäiset asuntorakentamisen hankkeet nopealla aikataululla.

Asuntorakentamisen ennakoidaan jatkuvan vahvana vetovoimaisilla alueilla kuten Jyväskylässä. Etsimme koko ajan aktiivisesti sopivia tontteja ja muita rakennushankkeita, Heino jatkaa.

Samuli Heino on aiemmin toiminut Jyväskylässä NCC Suomi Oy:n hankekehityspäällikkönä.

Toimitusjohtaja Raimo Pesola, puh. 050 305 9360

Samuli Heino on nimitetty Laptin Keski-Suomen aluejohtajaksi

Rakennusliike Lapti Oy on osa valtakunnallista, vakavaraista Lapti-konsernia, johon kuuluvat myös talotekniikkaan keskittynyt Nuotek Oy ja urakointiyhtiö Lapcon Oy. Konserni rakentaa asuntoja, toimitiloja, kouluja sekä terveydenhoito- ja hoivakiinteistöjä. Vahvan asuntorakentamisen ohella Lapti-konserni on Suomen johtavia hoivakiinteistöjen rakentajia. Konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli 159 miljoonaa euroa. Konserni työllistää 390 henkilöä. Lapti on osa voimakkaasti rakennusalalla kasvavaa Kastelli-konsernia. Lue lisää lapti.fi

Espoon Lintuvaaraan 73 uutta asuntoa27.9.2017 15:05Tiedote

Lapti rakentaa Leppävaaran kupeeseen Lintuvaaraan Sininärhentielle viisikerroksisen kerrostalon, johon tulee 73 asuntoa. Asunto Oy Espoon Lintukartanon asuntotarjonta on monipuolinen. Taloon on suunniteltu asuntoja kompakteista yksiöistä tilaviin perheasuntoihin. Kohteen ovat suunnitelleet arkkitehdit Jarmo Pulkkinen ja Jussi Ukkonen Arkkitehtitoimisto HPK Arkkitehdit Oy:stä. Asunto Oy Lintukartanon huoneistot ovat valoisia ja viihtyisiä. Pintamateriaaleihin on käytetyt materiaalit ovat skandinaavisen vaaleita. Olohuoneen lattiasta kattoon ulottuvat ikkunat tekevät oleskelutiloista avarat ja valoisat. Huoneistojen parvekkeet avautuvat pääosin kohti ilta-aurinkoa. Leppävaara on Espoon keskuksista suurin ja vilkkain. Siellä asuvalle kaikki kaupunkielämään kuuluva on lähellä. Esimerkiksi kauppakeskus Sellosta löytyy mitä vain arkeen ja vapaa-aikaan kaupoista ja ravintoloista keilahalliin ja leffateatteriin. Leppävaarasta pääsee myös kätevästi ja nopeasti junalla, bussilla tai omalla autol

Tikkurilassa Tikkuraitti uudistuu - Lapti rakentaa uuden korttelin Prisman viereen13.9.2017 15:40Tiedote

Rakennusliike Lapti rakentaa noin 200 asuntoa 3-8-kerroksiseen asuin- ja liikerakennukseen Tikkurilan ydinkeskustaan Tikkuraitille kävelykadun varteen Prisman viereiselle tontille. Nykyinen 1960-luvulla valmistunut liike- ja asuinrakennus puretaan. Rakentaminen käynnistyy marraskuussa nykyisten rakennusten purkamisella. Korttelin rakentaminen kestää noin kaksi vuotta ja se on osa Tikkurilan keskusta-alueen lähivuosien uudistumista.

Nimitystiedote: Muutoksia Kastelli Group Oy:ssä ja konserniyhtiöissä29.8.2017 10:31Tiedote

Kastelli Group Oy Timo Pekkarinen on nimitetty Kastelli Group Oy:n toimitusjohtajaksi 1.9.2017 alkaen nykyisen toimitusjohtajan Antti Pohjolan jäädessä eläkkeelle. Pohjola jatkaa edelleen hallitustyöskentelyä Kastelli Groupin yhtiöissä. Timo Pekkarinen on aiemmin toiminut pitkään perustamansa Rakennusliike Lapti Oy:n toimitusjohtajana.   Rakennusliike Lapti Oy Raimo Pesola on nimitetty Rakennusliike Lapti Oy:n toimitusjohtajaksi 1.8.2017 alkaen. Tätä ennen hän on toiminut Laptin Keski-Suomen aluejohtajana.   Kastelli-talot Oy Jukka Vaaramo on nimitetty Kastelli-talot Oy:n toimitusjohtajaksi 1.6.2017 alkaen. Tätä ennen hän on toiminut Kastelli-talot Oy:n liiketoimintajohtajana.

Aallonportin asuinkorttelin rakentaminen käynnistyy Jyväskylässä24.8.2017 14:00Tiedote

Lapti rakentaa Aallonportin asuinkorttelin Jyväskylän ydinkeskustan sisääntulon varrelle Hämeenkatu 5:een. Kortteliin rakennetaan vaiheittain seitsemän kerrostaloa, joihin tulee yhteensä noin 250 asuntoa. Aallonportti kunnioittaa Suomen kenties tunnetuimman arkkitehdin ja muotoilijan muistoa nimeämällä korttelin talot hänen itsensä ja läheistensä mukaan. ”Oman talon” saavat Alvarin lisäksi hänen ensimmäinen ja toinen vaimonsa, tyttärensä ja poikansa sekä vanhempansa.