Sanna Karvonen Destian talous- ja rahoitusjohtajaksi

Destian talous- ja rahoitusjohtajaksi sekä konsernin johtoryhmän jäseneksi on nimitetty 10.10.2018 alkaen KTM Sanna Karvonen.

Sanna Karvosella on laaja-alainen kokemus eri liiketoiminnoista ja rakentamisen hankemalleista sekä vahvaa osaamista taloushallinnon ja liiketoiminnan kehittämisestä. Karvonen siirtyy Destiaan YIT:ltä Infraprojektit-segmentin talousjohtajan tehtävästä. Aiemmin Karvonen on työskennellyt pitkään ABB:llä monipuolisissa taloushallinnon tehtävissä.

Olli Valtonen jatkaa Destian vt. talous- ja rahoitusjohtajana kunnes Karvonen aloittaa tehtävässään lokakuussa.

Säsongen för vinterunderhåll av landsvägarna inleds i början av oktober – Destias väglagscentral följer väderleken 24/79.10.2018 10:50Tiedote

Säsongen för vinterunderhåll av landsvägarna inleddes i största delen av Finland i början av oktober. Även i Österbotten är vintern på väg. NTM-centralerna konkurrensutsatte över 80 entreprenadområden i Finlands vägnät. På sina egna entreprenadområden sköter Destia dygnet runt om plogning, halkbekämpning och belysning. Destia genomför underhållsåtgärderna i enlighet med de kvalitetskrav som Trafikverket har fastställt.