SANO SE SOMEKSI (1 + 2 = 3) – SOSIAALISEN MEDIAN SUURI LASKUOPPI

Oletko oman kohderyhmäsi ruhtinas tai onko organisaatiosi rakastetuin instituutio maan päällä? Jos vastasit myönteisesti, älä tule kuulemaan asiaa uudistetusta kirjasta. Muussa tapauksessa kannattaa kyllä tulla.

Sano se someksi 1+2=3 – Sosiaalisen median suuri laskuoppi on suunnattu niille osaajille ja organisaatioille, jotka haluavat hyödyntää sosiaalista mediaa työssään. Hyödyntämistä on monenlaista: some sujuvoittaa arkeasi, kasvattaa verkostoasi, nopeuttaa uralla etenemistäsi, opettaa uutta ja tukee henkilöbrändiäsi. Yrityksille some taas antaa kanavan asiakaskontakteille, keinon markkinointiin, tuen myyntiin ja välineen kriisiviestintään.

Kirja kertoo vinkit ammattimaiseen someläsnäoloon sekä yksilölle että organisaatiolle. Se käsittelee somekanavat, blogit, podcastit, kriisiviestinnän ja monta muuta tärkeää somen osa-aluetta, joita jokainen voi hyödyntää työssään. Kirja on konkreettinen ja keissipitoinen käytännön opas, jonka avulla pysyt ajan tasalla siitä, miten somea käytetään ja hyödynnetään.

Katleena Kortesuo on kriisiviestinnän ja sosiaalisen median asiantuntija, joka tunnetaan Suomen kalleimpana siivoojana. Katleena on kirjoittanut yli 30 tietokirjaa. Hänen bloginsa Ei oo totta on yksi Suomen luetuimmista bisnes- ja viestintäblogeista.

Kauppakamarin kirja Sano se someksi (1 + 2 = 3) ilmestyy to 15.3.2018

Tervetuloa julkistustilaisuuteen to 15.3. klo 13.45 – 15.30 kauppakamarille Koulutustila Metropoliin (Kalevankatu 12, 2. krs).

Ilmoittautuminen kustannus@helsinki.chamber.fi

Lisätietoa:
Katariina Suominen, myyntipäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari
Puh.: 045 7733 2978
Hilkka Vainio, markkinointipäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari
markkinointi@helsinki.chamber.fi

Kauppakamari on arvostettu ammattikirjallisuuden kustantaja, joka julkaisee vuosittain kymmeniä ajankohtaisia teoksia mm. juridiikan, johtamisen ja työsuhteen, taloushallinnon ja verotuksen aihealueilta. Muita suosittuja tuotteita ovat mm. www.kauppakamaritieto.fi, ammattilaisen ajantasainen verkkopalvelu, sekä säännöllisesti päivitettävät kansiot.

www.kauppakamarikauppa.fi.