SAP-suorituskykytestien mukaan Fujitsun palvelimissa riittää vääntöä virtuaalisiin SAP HANA -toteutuksiin

Fujitsun PRIMEQUEST-palvelimet ovat saaneet sertifioinnin SAPin vertailutestien tuloksista. Niiden mukaan palvelimissa riittää kapasiteettia ja suorituskykyä SAP HANAa käyttäville sovelluksille, joiden käsittelemät datamäärät kasvavat nopeasti. Kapasiteettia ja suorituskykyä tarvitaan, jotta datakeskusten virtualisoitu infrastruktuuri voidaan optimoida ja viedä digitalisointia eteenpäin.

SAP Standard Application Benchmark -vertailutestien tarkoitus on auttaa asiakkaita ja kumppaneita löytämään it-ratkaisuilleen sopivimmat laitekokoonpanot. SAP-toteutusten datan tiedonsiirrolle, nopeudelle ja skaalautuvuudelle on asetettu tiukat vaatimustasot.

Vertailutesti SAP Business Warehousen (SAP BW) SAP HANA -versiolle arvioi järjestelmän kykyä käsitellä SAP HANAa käyttäviä työkuormia ja tukea siten SAP HANA -ympäristöjen optimointia. Fujitsun PRIMEQUEST 2800B3 -palvelimet kävivät läpi testin. Laitteissa käytettiin SAP HANAa sekä virtualisoidulla että virtualisoimattomalla VMware vSphere 6.5 -alustalla. SAP on nyt sertifioinut neljän ja kahdeksan SAP HANA -noodin testitulokset.

SAP on sittemmin julkistanut tuen viimeisimmälle VMware vSphere 6.5- ratkaisuversiolle, joka skaalautuu 16 SAP HANA -noodiin asti. Sillä saadaan hyvä suorituskyky jopa 64 teratavun järjestelmämuistin SAP HANA -ympäristöihin. VMware vSphere -ratkaisu perustuu Fujitsun integroituun PRIMEFLEX-järjestelmään SAP HANAlle.

Fujitsun tukema SAP BW -tietovaraston SAP HANA -versio auttaa maksimoimaan sijoitetun pääoman tuoton, ja sen joustava järjestelmäresurssien jakaminen varmistaa liiketoiminnan jatkuvuuden.

Asiakkaat hyötyvät aidosti skaalautuvasta, luotettavasta infrastruktuurista, joka on valmis digitaalisointivaatimuksiin, nopeaan käyttöönottoon ja helppoon hallintaan. Datamäärän kasvuun voidaan tarvittaessa vastata lisäkapasiteetilla ja -suorituskyvyllä muuttamatta olemassa olevaa laitteistoa tai virtualisointialustaa.

Fujitsun integroitu PRIMEFLEX for SAP HANA -järjestelmä perustuu Fujitsun PRIMERGY- tai PRIMEQUEST -palvelimiin ja VMware vSphere 6.5 -ratkaisuun. Kokonaisuus on heti saatavissa Fujitsulta ja Fujitsun SELECT-kanavakumppaneilta.

-               Kuvapankki: http://mediaportal.ts.fujitsu.com/pages/portal.php

-               Fujitsu-uutishuone: http://www.fujitsu.com/fi/about/resources/

-               Blogi: http://blogi.fujitsu.fi

-               Twitter: https://twitter.com/Fujitsu _FI