Sari Brander Cocommsin asiakaskokemus- ja liiketoimintajohtajaksi

Liikkeenjohdon konsultti Sari Brander (KTM) on aloittanut tänään viestintätoimisto Cocomms Oy:n asiakaskokemus- ja liiketoimintajohtajana. Hänen tehtäviinsä kuuluvat yhtiön myynnin ja markkinoinnin sekä asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen.

Sarilla on vahva kokemus liikkeenjohdon konsultonnista, liiketoiminnan vetämisestä sekä it-järjestelmien käytöstä myynnin ja markkinoinnin tukena. Tavoitteena on nostaa Cocomms seuraavalle, uudelle tasolle digitaalisuuden, muutoksen johtamisen sekä vaikuttamisen alueilla. Cocomms haluaa toimia itse, niin kuin opettaa.

”Olen todella innostunut mahdollisuudesta päästä tekemään vahvan asiantuntijajoukon kanssa uudenlaista toimistokonseptia viestinnän kenttään. Uskon, että pääsemme nopealla sykkeellä, vielä tämän vuoden aikana esittelemään asiakaskenttään uusia kokemuksia luovaa malliamme”, Sari Brander sanoo.

Cocomms käy itse läpi transformaatiota, jossa palveluja luodaan ja kehitetään vastaamaan asiakkaiden muuttuvia tarpeita. Viestintä luo vankan perustan, jonka päälle tuodaan uusia ja oivaltavia ratkaisuja uusien osaajien kanssa. Cocomms tukee vahvasti asiakkaitaan muutoksessa sekä synnyttää vuoropuheluja, jotka lisäävät ymmärrystä muuttuvassa maailmassa.

Cocommsin toimitusjohtaja Kaija Pohjalan mukaan markkinat ovat nyt todella dynaamiset: talous on vedossa, asiakkaat liikkuvat ja kilpailijakenttä muuttuu.

”Meillä on selkeä suunta, kirkas strategia, joka vastaa asiakkaiden monipuolisiin tarpeisiin. Toivotamme Sarin tervetulleeksi tekemään kanssamme Cocommsista yhtiön, joka tuo näkemyksellisyyttä ja konkreettisia tuloksia asiakkailleen”, Kaija Pohjala sanoo.

Lisätietoja:

Sari Brander, asiakaskokemus- ja liiketoimintajohtaja, puh. 040 544 9634, sari.brander@cocomms.com

Kaija Pohjala, toimitusjohtaja, puh. 0400 502 183, kaija.pohjala@cocomms.com

Cocomms
Cocomms Oy on kansainvälisesti verkostoitunut vaativien toimialojen ja tilanteiden täyden palvelun viestintätoimisto, joka auttaa asiakkaitaan luomaan vuoropuhelua muuttuvassa maailmassa. Tuemme erityisesti teknologia-, finanssi-, terveys- ja kuluttaja-aloilla toimivia asiakkaitamme viestinnän strategisessa kehittämisessä ja toteutuksessa sekä muutos- ja kriisitilanteiden viestinnässä. Asiakkaitamme ovat muun muassa IBM, F-Secure, McDonald’s, Netflix, Cisco, Fujitsu, Vaasan, Veikkaus, Sosiaali- ja terveysministeriö, Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL, Boehringer Ingelheim ja BlackRock. Cocommsin vuoden 2017 liikevaihto on noin 3,2 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on 33 työntekijää, ja se on täysin suomalaisessa omistuksessa.
www.cocomms.com