Sastamalaan yli 71 000 euron jackpot-voitto Veikkauksen nettikasinolta

Jackpot-päävoitto tuli 40 sentin kierrospanoksella Kulta-Jaska 2 -pelistä.

Sastamalassa asuvaa nettipelaajaa onnisti perjantaina 9.2. Veikkauksen nettikasinolla, kun Kulta-Jaska 2 -pelistä osui hänelle 71 377,32 euron jackpot-päävoitto. Onnekas sastamalalainen sai voiton 40 sentin panoksella. Voitto maksettiin suoraan pelaajan tilille.

Kulta-Jaska 2 -automaattipeli lisättiin pelattavaksi nettikasinolle vajaa vuosi sitten, ja se on saavuttanut pelaajien keskuudessa suosikkiaseman.

Nettikasinon Kulta-Jaska 2:een on liitetty usean pelin yhteinen kasvava RAY Jackpot, joka voi laueta millä tahansa pelikierroksella panoksesta ja kuvioyhdistelmästä riippumatta. RAY Jackpotissa on kolme voittotasoa, ja korkein taso on aina vähintään 25 000 euroa. Perjantaina 9.2. se oli ehtinyt nousta yli 71 tonniin, kun sastamalalaispelaaja voitti sen.

Kulta-Jaska 2 -peliä voi pelata automaateissa, nettikasinolla ja mobiilipelinä.

Suurin summa, jonka Veikkauksen nettikasinon automaattipeleistä voi voittaa, on Gladiator Jackpot - ja Gladiator Road to Rome -pelien yhteinen kasvava päävoitto, joka on tällä hetkellä tasan 1 000 000 euroa. Toiseksi suurin jackpot, yli 795 000 euroa, on voitettavissa The Winnings of Oz -pelissä.

Voittaminen Veikkauksen automaattipeleissä perustuu yksinomaan sattumaan.

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.