Satoi tai paistoi – Muumimaailmassa iloitaan talvesta!

Muumimaailman väki herää talviuniltaan 20.–28.2.2016, kun koko perheen Taikatalvi-­ tapahtuma järjestetään hiihtolomalaisten iloksi nyt jo kymmenennen kerran. Luvassa on leikkiä, iloista yhdessäoloa, punaisia poskia, herkuttelua ja iki-­ihanien Muumien halailua.

Muumimaailman asukkaat viihdyttävät Etelä-Suomen hiihtolomalaisia ja muita Muumien ystäviä viikon ajan, kun Naantalin Muumimaailman portit avataan 20.2. kello 10. Talvinen suosikkitapahtuma kerää paikalle tuhansia isoja ja pieniä Muumifaneja niin meiltä kuin maailmaltakin

”Suomen talvi on säänsä puolesta arvaamaton, mutta Muumimaailmassa ollaan varauduttu niin paukkupakkasiin kuin leudompaankin keliin. Lumitilanteesta riippuen Muumihahmojen kanssa lasketaan mäkeä, luistellaan ja leikitään Muumitalon pihapiirissä”, sanoo Muumimaailman markkinointijohtaja Ann-Karin Koskinen.

Taikatalvessa voi tavata kaikki suosituimmat muumihahmot ja herkutella vaikkapa Vilijonkan vohveleilla ja vaahtokarkkikaakaolla. Isompaan nälkään löytyy helpotusta Mamman keittiön kotiruokabuffetista ja lisäksi halukkaat voivat herkutella itse paistetulla grillimakkaralla. Talvisen puuhastelun ja herkuttelun lomassa nautitaan Muumien Talven taikaa -esityksestä tapahtumateltassa.

Taikatalvi on auki 20.–28.2.2016 joka päivä kello 10–16. Median edustajilla on Taikatalveen pressikortilla vapaa pääsy. Mukaan voi ottaa yhden lapsen, joka pääsee sisään ilmaiseksi.

Lisätiedot ja kuvapyynnöt:

markkinointijohtaja Ann-Karin Koskinen,