Satu Huberista Telan hallituksen puheenjohtaja

Työeläkevakuuttajat Telan hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi valittiin tänään toimitusjohtaja Satu Huber Keskinäisestä Työeläkevakuutusyhtiö Elosta. Valinnan teki yhdistyksen vuosikokous. Huberin toimikausi puheenjohtajana on ensimmäinen.

Vuosikokous valitsi Telan hallitukselle myös varapuheenjohtajat ja muut hallituksen jäsenet.

Varapuheenjohtajien kokoonpanossa ei tapahtunut muutoksia. Ensimmäisenä varapuheenjohtajana jatkaa toimitusjohtaja Jouko Pölönen Keskinäisestä Eläkevakuutusyhtiö Ilmarisesta, toisena varapuheenjohtajana toimitusjohtaja Timo Kietäväinen Kevasta ja kolmantena varapuheenjohtajana toimitusjohtaja Pasi Strömberg Eläkekassa Versosta.

Myös hallituksen muiden jäsenten kokoonpano säilyi ennallaan, sillä erovuorossa olleet jäsenet valittiin uudelleen tehtäviinsä.

Telan hallituksen jäseninä jatkavat näin ollen toimitusjohtaja Päivi Huotari Maatalousyrittäjien eläkelaitos Melasta, toimitusjohtaja Risto Murto Keskinäisestä Työeläkevakuutusyhtiö Varmasta, toimitusjohtaja Carl Pettersson Veritas Eläkevakuutuksesta, kirkkoneuvos Leena Rantanen Kirkon eläkerahastosta, toimitusjohtaja Timo Toropainen Eläkesäätiöyhdistyksestä ja toimitusjohtaja Kari Välimäki Merimieseläkekassasta.