Satu Palviainen nimitetty Attendon tietohallintojohtajaksi

Attendo Oy on nimittänyt Satu Palviaisen uudeksi tietohallintojohtajaksi. Palviainen aloittaa Attendon palveluksessa 2.9.2019.

”Attendon tietohallinto toimittaa tietotekniset palvelut noin 11 000 henkilölle ja tukee liiketoiminnan kehittymistä. Olenkin erittäin tyytyväinen, että löysimme johtajaksi henkilön, jolla on strategista näkemystä ja osaamista tuoda uusia teknologiaratkaisuja hoiva- ja palvelukotiemme työn tukemiseksi”, sanoo Attendon toimitusjohtaja Pertti Karjalainen.

Satu Palviainen vastaa Attendolla tietohallinnon toiminnasta ja kehityksestä sekä toimii tietohallinnon asiantuntijatiimin esimiehenä ja Attendo Suomen johtoryhmän jäsenenä. Hän siirtyy Attendolle Realia Group -konsernin tietohallintojohtajan tehtävistä.

”Odotan innolla, että pääsen tarttumaan tehtäviini Attendolla. Hoiva-ala on yhteiskunnallisesti merkittävä palvelusektori, jossa teknologian avulla voidaan luoda uusia mahdollisuuksia sekä asukkaille ja heidän omaisilleen että työntekijöille”, Palviainen kuvaa.

”Palveluliiketoiminnat digitalisoituvat vahvasti ja vaativat yrityksiä vahvistamaan ymmärrystään digitalisaatiosta. Myös meidän Attendolla on pohdittava digitalisaation mahdollisuuksia ja hyödyntämistä entistä paremmin”, hän jatkaa.

Satu Palviainen

Ilona Sammaljärvi
Viestintäpäällikkö, Attendo
ilona.sammaljarvi@attendo.fi

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoivapalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa. Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja vammautuneille ihmisille sekä mielenterveyskuntoutujille. Tuotamme myös lastensuojelu- ja terapiapalveluita. Attendolla on kaikkiaan noin 24 000 työntekijää yli 700 toimipisteessä Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. Lue lisää: www.attendo.fi

Attendo jatkaa Kirkkopuiston toimintaa Valviran päätöksellä4.12.2019 14:15:09 EETTiedote

Attendo, Valvira, Pohjois-Suomen aluehallintovirasto ja Oulunkaaren kuntayhtymä ovat sopineet, että Attendo jatkaa ikäihmisten hoivakoti Kirkkopuiston toimintaa Utajärvellä 16.12. alkaen. Toiminta keskeytettiin viime keväänä Valviran päätöksellä, mutta nyt valvontaviranomainen katsoo, että tehtyjen toimenpiteiden johdosta hoivakodin toiminta voidaan siirtää takaisin Attendolle. Siirtymä ei vaikuta asukkaiden tai henkilöstön arkeen.