Savonlinnaan 56 500 euron päävoitto Veikkauksen nettikasinolta

Voitto tuli Tuplapotti-automaattipelistä neljän euron panoksella.

56 500 euroa tuonut voittopeli oli pelattu mobiililaitteella.

Savonlinnalaista nettipelaajaa onnisti perjantaina 16.2. Veikkauksen nettikasinolla, kun klassikkopeli Tuplapotista osui hänelle 56 513 euron jackpot-päävoitto. Onnekas, nimimerkillä Kristo48 pelannut savonlinnalainen sai voiton neljän euron panoksella.

Koska kyseessä on tunnistautuneena pelannut nettipelaaja, voittorahat maksetaan suoraan hänen tililleen.

Tuplapotti on 1990-luvun alussa kehitetty peli, jota voi pelata peliautomaateissa, nettikasinolla ja mobiilipelinä.

Nettikasinon Tuplapottiin on liitetty usean pelin yhteinen kasvava RAY Jackpot, joka voi laueta millä tahansa pelikierroksella panoksesta ja kuvioyhdistelmästä riippumatta. RAY Jackpotissa on kolme voittotasoa, ja korkein taso on aina vähintään 25 000 euroa. Perjantaina 16.2. se oli ehtinyt nousta yli 56 tonniin, kun Savonlinnassa asuva pelaaja voitti sen.

Suurin summa, jonka Veikkauksen nettikasinon automaattipeleistä voi voittaa, on Gladiator Jackpot - ja Gladiator Road to Rome -pelien yhteinen kasvava päävoitto, joka on tällä hetkellä tasan 1 000 000 euroa. Toiseksi suurin jackpot, yli 805 000 euroa, on voitettavissa The Winnings of Oz -pelissä.

Voittaminen Veikkauksen automaattipeleissä perustuu yksinomaan sattumaan.

56 500 euroa tuonut voittopeli oli pelattu mobiililaitteella.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.