Savonlinnan asiakaspalvelupisteen aukioloajoissa muutoksia

Savonlinnan asiakaspalvelupisteen (Olavinkatu 49, Suur-Savon Osuuspankki) aukioloajat ovat muuttuneet 1.3.2019 alkaen. Jatkossa asiakaspalvelupiste palvelee arkisin klo 9- 16.

Kuten tähänkin asti, asiat hoituvat myös Chat-palvelumme kanssa. Sen lisäksi sähköisessä Helmi-palvelussamme voit asioida aina, kun sinulle parhaiten sopii. Toki voit asioida kanssamme myös puhelimitse p. 0800 90110 (24/7) sekä sähköpostitse asiakaspalvelu@lumme-energia.fi.

50100 MIKKELI

0800 90110https://www.lumme-energia.fi

Lumme Energian, Etelä-Savon Energian ja Tiedon energiaratkaisu pienentää päästöjä ja energialaskua - ensimmäisenä Suomessa4.4.2019 09:03:00 EESTTiedote

Tieto, Lumme Energia ja Etelä-Savon Energia kehittivät yhteistyössä älykkään energiaratkaisun, jossa Lumme Energian pääkonttori toimii virtuaalisena voimalaitoksena. Kyseessä on ensimmäinen vastaavassa laajuudessa toteutettu uusiutuvia energialähteitä hyödyntävä hanke Suomessa. Onnistunut pilotti osoittaa, että samankaltainen energiaratkaisu on asennettavissa kaikkiin julkisiin ja kaupallisiin kiinteistöihin sekä omakotitaloihin. Uusi energiaratkaisu tuo kiinteistöt toden teolla mukaan Suomen sähköverkon taajuuden tasapainottamiseen ja ohjaa sähkönkulutusta kohti päästöttömiä energiamuotoja.