Savonlinnan Eurojackpot-ilotulitus järjestetään 4.11. Riihisaaressa

Veikkaus järjestää ilotulituksen Savonlinnan Eurojackpot-voiton kunniaksi lauantaina 4.11. kello 19.

Ilotulitus järjestetään Riihisaaressa. Parhaat paikat sen seuraamiseen ovat Tallisaaressa ja sen edustan rannassa.

- Ilotulitus päätettiin järjestää Savonlinnan ytimessä, jotta mahdollisimman suuri joukko pääsee ihailemaan sitä. Tampereellekin ilotulitus järjestettiin kaupungin parhaalla paikalla Ratinassa, kertoo markkinointipäällikkö Saila Kuutti Veikkauksesta.

Tänä vuonna Veikkaus on järjestänyt jo kaksi ilotulitusta Eurojackpotin täysosumien kunniaksi. Molemmat olivat Tampereella, missä on juhlittu voittoja kierroksella 27/2017 (46,5 miljoonaa euroa) ja kierroksella 15/2017 (87 miljoonaa euroa).

Savonlinnan Eurojackpot-täysosuma oli pelattu R-kioski Kerimäki Puruvedentie 53:ssa. Tarkka voittosumma on 41 570 496,90 euroa.