Savuttomia vuokra-asuntoja Järvenpään keskustan tuntumaan

Uusitun Sauvakatu 2:n 58 Lumo-asuntoa valmistuvat touko- ja kesäkuussa 2017. Peruskorjauksessa kiinteistön ja asuntojen tasoa parannettiin ja materiaalit uusittiin kauttaaltaan.

Asunnot ovat toimivapohjaisia ja pintamateriaaleiltaan ajattomia yksiöitä, kaksioita sekä tilavia perheasuntoja. Kaikissa asunnoissa on lasitettu parveke. Keittiökalusteet ja kodinkoneet uusittiin ja astianpesukone tuli jokaiseen keittiöön. Kylpyhuone on kaakeloitu ja raikkaan vaaleailmeinen. Lattiat ovat helppohoitoista laminaattia.

– Savuttomassa talossa on tupakointi asunnoissa, parvekkeilla ja talon yhteistiloissa kielletty. Asumisviihtyvyyden parantamiseksi on tupakointipaikka osoitettu talon piha-alueelta, sanoo myyntipäällikkö Laura Koiranen VVO-konsernista.

Kehittyvä ja kasvava Pajala on noin kilometrin päässä keskustan palveluista ja juna-asemasta. Alueella ovat ala- ja yläkoulut, kauppa sekä monipuoliset liikuntamahdollisuudet kuten uima- ja jäähalli.

Lumo-asiakkaan etuja ovat muun muassa edullinen 250 euron vuokravakuus, vuokraan sisältyvä laajakaista ja myös lemmikit ovat tervetulleita. Lisäksi lukuisat asiakastapahtumat sekä yhteistyökumppaniemme tarjoamat edut ovat käytettävissä.

Uusiin asuntoihin pääsee tutustumaan 14.3.2017 klo 15:00 - 15:30 talon D-portaassa.

Myyntipäällikkö Laura Koiranen, VVO-yhtymä Oyj, puh. 020 508 3411, laura.koiranen(at)lumo.fi