SDP Helsingin ja Uudenmaan vaalitapahtuma pe 11.1. klo 17 alkaen Hakaniemessä

SDP Helsingin ja Uudenmaan vaalitapahtuma järjestetään tänään perjantaina 11.1. klo 17 alkaen Hakaniemessä.

Klo 17-18 SDP:n teltalla Hakaniemen Sokoksen ja McDonaldsin kulmalla tavattavissa ovat kansanedustajat Pilvi Torsti, Erkki Tuomioja, Tuula Haatainen, Timo Harakka, Maria Guzenina, Eero Heinäluoma, Joona Räsänen, europarlamentaarikko Miapetra Kumpula-Natri ja eduskuntavaaliehdokkaat Husu Hussein ja Taru Reinikainen. Tarjolla on kahvia.

Hakaniemen toritapahtuman jälkeen vaalitapahtuma jatkuu klo 18 järjestettävässä Tammigaalassa Paasitornin Sirkus-salissa.

Tammigaalassa juhlitaan sosialidemokratiaa, pidetään hauskaa ja riemuitaan onnistumisista. Iltaan tunnelmaa luovat juhlavat puitteet ja juontajien luotsaama monipuolinen ja viihdyttävä ohjelma. Gaalan juontajina toimivat mainiot Otto Köngäs ja Habiba Ali. Tammigaalan teemana on rohkeus ja se näkyy myös TammiAwards -palkintohetkessä, joissa palkitsemme helsinkiläisiä ja uusmaalaisia toimijoita. Säkenöivän illan kruunaa tietenkin hyvä musiikki ja erinomainen seura. https://helsinki.sdp.fi/tapahtuma/kutsu-tammigaala/

Lisätietoja:

Niilo Toivonen

SDP:n varapuheenjohtaja Malm: Puolustusteollisuus on osa kriittistä huoltovarmuutta koko Euroopassa14.3.2024 15:22:06 EET | Tiedote

Euroopan komissio antoi viime viikolla esityksen, jossa se kehotti jäsenmaita parantamaan varautumista ja kehittämään Euroopan puolustusalan teollisuusstrategiaa. SDP:n varapuheenjohtaja Niina Malm muistuttaa, että on elintärkeää paitsi päästä jäsenmaiden kesken yhteisymmärrykseen puolustusteollisuuden kasvattamisesta, myös turvata kotimaisen puolustustarviketeollisuuden toimintaedellytykset.

SDP:n varapuheenjohtaja Matias Mäkynen: Hallituksen paikallisen sopimisen avaaminen järjestäytymättömiin yrityksiin lisää työvoiman riistoa10.3.2024 11:47:32 EET | Tiedote

Työsuojeluviranomaisten tuoreet raportit metsäalalta kertovat monista väärinkäytöksistä ja jopa alle neljän euron tuntipalkoista. SDP:n varapuheenjohtaja, kansanedustaja Matias Mäkynen pitää esiin tulleita väärinkäytöksiä pintaraapaisuna ja on huolissaan siitä, että hallituksen paikallisen sopimisen avaaminen vain lisää etenkin ulkomaisen työvoiman hyväksikäyttöä.