SDP Helsingin ja Uudenmaan vaalitapahtuma pe 11.1. klo 17 alkaen Hakaniemessä

SDP Helsingin ja Uudenmaan vaalitapahtuma järjestetään tänään perjantaina 11.1. klo 17 alkaen Hakaniemessä.

Klo 17-18 SDP:n teltalla Hakaniemen Sokoksen ja McDonaldsin kulmalla tavattavissa ovat kansanedustajat Pilvi Torsti, Erkki Tuomioja, Tuula Haatainen, Timo Harakka, Maria Guzenina, Eero Heinäluoma, Joona Räsänen, europarlamentaarikko Miapetra Kumpula-Natri ja eduskuntavaaliehdokkaat Husu Hussein ja Taru Reinikainen. Tarjolla on kahvia.

Hakaniemen toritapahtuman jälkeen vaalitapahtuma jatkuu klo 18 järjestettävässä Tammigaalassa Paasitornin Sirkus-salissa.

Tammigaalassa juhlitaan sosialidemokratiaa, pidetään hauskaa ja riemuitaan onnistumisista. Iltaan tunnelmaa luovat juhlavat puitteet ja juontajien luotsaama monipuolinen ja viihdyttävä ohjelma. Gaalan juontajina toimivat mainiot Otto Köngäs ja Habiba Ali. Tammigaalan teemana on rohkeus ja se näkyy myös TammiAwards -palkintohetkessä, joissa palkitsemme helsinkiläisiä ja uusmaalaisia toimijoita. Säkenöivän illan kruunaa tietenkin hyvä musiikki ja erinomainen seura. https://helsinki.sdp.fi/tapahtuma/kutsu-tammigaala/

Lisätietoja:

Niilo Toivonen

SDP:n puheenjohtaja Rinne palasi Suomeen11.1.2019 21:42Tiedote

Matkallaan Espanjassa sairastunut SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne ja hänen vaimonsa Heta Ravolainen-Rinne ovat palanneet turvallisesti Suomeen perjantai-iltana. Puheenjohtaja Rinteen toipuminen on edennyt, mutta hän jatkaa toipumista sairaalahoidossa myös kotimaassa. Rinne joutui Espanjassa sairaalahoitoon vakavan keuhkokuumeen vuoksi. Myös Rinteen vaimo oli sairaalahoidossa hengitystieinfektion takia. Aiemmin tällä viikolla ilmoitettiin, että Rinne on sairauslomalla tammikuun loppuun asti. Arvio sairausloman kestosta on edelleen sama. Lisätietoja: Dimitri Qvintus, 050 574 0956 SDP:n puheenjohtajan viestintävastaava

SDP:n puheenjohtaja Rinne sairauslomalla tammikuun7.1.2019 15:56Tiedote

SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne on sairauslomalla tammikuun ajan. Rinteen vointi on parantunut ja hänen arvioidaan palaavan töihin helmikuun alussa. Rinne joutui Espanjan lomamatkallaan sairaalahoitoon keuhkokuumeen vuoksi. Myös Rinteen puoliso on edelleen sairaalahoidossa. Toipuminen keuhkokuumeesta estää toistaiseksi puheenjohtaja Rinteen lentomatkustamisen. Rinne ja hänen puolisonsa joutuvat jatkamaan toipumistaan Espanjassa, kunnes he ovat matkustuskuntoisia. Lisätietoja: Dimitri Qvintus, 050 574 0956 SDP:n puheenjohtaja Antti Rinteen viestintävastaava