SDP Uusimaa: Naima El Issaoui on nimetty Uudenmaan Sosialidemokraattien eduskuntavaaliehdokkaaksi.

Naima El Issaoui on nimetty Uudenmaan Sosialidemokraattien eduskuntavaaliehdokkaaksi. Uudenmaan Sosialidemokraatit piirijärjestön piirihallitus on nimennyt eduskuntavaaliehdokkaaksi Naima El Issaouin. El Issaoui on vantaalainen kaupunginvaltuutettu, vara-aluevaltuutettu, talousasiantuntija ja äiti.

-Pitkä harkinnan jälkeen päätin lähteä ehdolle, koska mielestäni tarvitsemme reilun, tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen yhteiskunnan meille kaikille. Haluan olla mukana rakentamassa tulevaisuuden Suomea, jossa eriarvoisuuden ehkäisemiseen ja vähentämiseen on panostettava nyt kriisien aikana ja myös tulevaisuudessa, El Issaoui toteaa.
El Issaoui vaaliteemoja tulevissa eduskuntavaaleissa ovat työllisyys, koulutus, turvallisuus ja tasa-arvo.

-Näitä teemoja ohjaamalla oikealla tavalla voidaan vaikuttaa. Haluan edistää lasten ja nuorten hyvinvointia, jossa jokaisella lapsella ja nuorella on yhdenvertaiset mahdollisuudet parempaan huomiseen, El Issaoui tarkentaa.

Uudenmaan toiminnanjohtaja Jouni Gustafsson näkee El Issaouin ehdokkuuden mahdollisuutena kohdata maahanmuuttajataustaisia nuoria sekä naisia ja rakentaa aitoa dialogia. -Eduskuntavaalien aikana rakennetaan arvopohjaa tulevaisuudelle. Kun tavoitteenamme on Suomi, jossa jokaisella on mahdollisuus kouluttautua ja tavoitella unelmiaan iästä, elämäntilanteesta tai tulotasosta riippumatta, on tärkeää saada eri taustoista tulevien ihmisten ääni kuuluviin, Gustafsson sanoo

Iris Nordman SDP:n kampanjatyöntekijäksi eduskuntavaaleihin27.1.2023 15:42:26 EET | Tiedote

SDP:n kampanjatyöntekijänä on 18.1. alkaen aloittanut lähihoitaja, liiketalouden opiskelija Iris Nordman, 21. Nordmanilla on kokemusta hallitustyöskentelystä eri sosialidemokraattisissa ja kansainvälisissä järjestöissä. Hän toimii opiskelijakunnan edustajistossa oman ryhmänsä puheenjohtajana sekä sosialidemokraattisten opiskelijoiden valtakunnallisen lehden vastaavana toimittajana. Kampanjatyöntekijänä SDP:n puoluetoimistolla Nordman vastaa puolueen puheenjohtajan eduskuntavaalikampanjasta sekä avustaa puoluetoimiston vaalityössä. - Pääsen työskentelemään eduskuntavaalikampanjassa mahtavalta näköalapaikalta mielenkiintoisena aikana. Teemme töitä vaalivoiton eteen hienolla tiimillä ja olen mielelläni joukossa mukana. Odotan vauhdikasta vaalikevättä, jossa pääsen hyödyntämään aikaisempaa osaamista kampanjatyöstä sosialidemokraattisen liikkeen riveissä, Nordman sanoo. SDP:n järjestöpäällikkö Pekka Tuuri iloitsee puoluetoimiston saamasta vahvistuksesta. - Edessä on kiireinen vaalikevät ja

Kutsu medialle: SDP:n kampanjastartti 4.2.27.1.2023 13:46:12 EET | Kutsu