Zeroten OyZeroten Oy

Seikkailupuisto Atreenalin valitsi Zerotenin markkinointinsa uudistajaksi

Yksi ensimmäisistä Suomessa avatuista seikkailupuistoista, Saimaan rannalla sijaitseva Atreenalin uudistautuu. Atreenaliinille luodaan uusi visuaalinen ilme ja sen viestiä lähtee viemään Zeroten. Ensimmäisessä vaiheessa muutokset tulevat näkyviin uusilla verkkosivuilla sekä digitaalisen markkinoinnin eri kanavissa.

Imatran ja Lappeenrannan rajalla toimiva Atreenalin on Suomen vanhimpia ja samalla yksi Suomen suurimmista seikkailupuistoista. Puiston pisimmässä vaijeriliu’ussa pääsee liukumaan jopa 230 metriä. Atreenalinin palvelut on rakennettu noin 20-vuotta toimineen ranskalaisen Amazon Adventure- konseptin pohjalle. Konseptin vuonna 2012 maahantuonut Eco Adventures Finland Oy:n partneri Sascha Kronenbach on nähnyt toimialan kasvun nollasta nykytilaan, erilaisia seikkailupuistoja on Suomessakin jo kymmeniä. Atrenaalin lipun allakin toimii tällä hetkellä kaksi puistoa, Lappeenrannan Rauhassa sijaitseva puisto josta kaikki alkoi, sekä Kouvolan Tykkimäen puisto.

"Olemme toimineet samalla konseptilla saman palveluntarjoajan kanssa vuosia. Koimme että markkinointiamme pitää kehittää vastaamaan nykypäivän tarpeita. Zeroten pystyi luomaan uskottavan markkinointistrategian ja tarjoamaan kattavat keinot sen toteuttamiseen. Saimme välittömästi tukea myös palveluiden myynnin suhteen, mikä vakuutti meidät lopullisesti. Valitsimme heidät vastaamaan kokonaisuudesta." Sascha Kronenbach toteaa.

Zeroten on nuori ja nopeasti kasvava keskisuuri mainostoimisto joka suunnittelee ja toteuttaa asiakkailleen monitasoista markkinointia ja viestintää. Zerotenin asiakkaita ovat mm. Rautakesko, Findus, Polarartistit, Eemeli Talot Oy ja CM Tools Oy.

Eco Adventures Finland Oy
Sascha Kronenbach
sascha@atreenalin.fi

Pasi Miettinen
pasi.miettinen@zeroten.fi
040 5198451

Kotimainen Ole.Fit on ollut jo kaksi vuotta Suomen nopeimmin kasvava kuntosaliketju – konsepti kiinnostaa ulkomaillakin1.2.2019 08:15:00Tiedote

Kotimainen kuntosaliyritys Fit Global Oy on kasvanut kahdessa vuodessa kolmen perustajansa ideasta noin kolmenkymmenen toimipaikan Ole.Fit-lisenssikuntosaliketjuksi. Kilpaillulla ja riskialttiilla alalla menestyy, kun tarjoaa kuntosaliyrittäjille kokonaisvaltaisen aloituspaketin ja jatkuvaa tukea sekä omaa päätäntävaltaa, sanoo Fit Globalin hallituksen puheenjohtaja Tomi Peltonen.

Seinäkiipeily kasvoi kaikenikäisten harrastukseksi ja olympialajiksi – Kiipeilyareena avaa boulderointihallin Kalasatamaan17.9.2018 09:37:31Tiedote

Helsingin Salmisaaren Kiipeilyareena on Suomen tunnetuin sisäkiipeilypaikka. Seinäkiipeilyn suosio on kasvanut huomattavasti 2000-luvulla. Tänään kiipeilijöitä voivat olla niin lastenlasten kanssa harrastavat isovanhemmat kuin olympialaisiin tähtäävät nuoret kiipeilijälupaukset. Kiipeilyareena avaa uuden toimipisteen Helsingin Kalasatamaan.