Zeroten OyZeroten Oy

Seikkailupuisto Atreenalin valitsi Zerotenin markkinointinsa uudistajaksi

Yksi ensimmäisistä Suomessa avatuista seikkailupuistoista, Saimaan rannalla sijaitseva Atreenalin uudistautuu. Atreenaliinille luodaan uusi visuaalinen ilme ja sen viestiä lähtee viemään Zeroten. Ensimmäisessä vaiheessa muutokset tulevat näkyviin uusilla verkkosivuilla sekä digitaalisen markkinoinnin eri kanavissa.

Imatran ja Lappeenrannan rajalla toimiva Atreenalin on Suomen vanhimpia ja samalla yksi Suomen suurimmista seikkailupuistoista. Puiston pisimmässä vaijeriliu’ussa pääsee liukumaan jopa 230 metriä. Atreenalinin palvelut on rakennettu noin 20-vuotta toimineen ranskalaisen Amazon Adventure- konseptin pohjalle. Konseptin vuonna 2012 maahantuonut Eco Adventures Finland Oy:n partneri Sascha Kronenbach on nähnyt toimialan kasvun nollasta nykytilaan, erilaisia seikkailupuistoja on Suomessakin jo kymmeniä. Atrenaalin lipun allakin toimii tällä hetkellä kaksi puistoa, Lappeenrannan Rauhassa sijaitseva puisto josta kaikki alkoi, sekä Kouvolan Tykkimäen puisto.

"Olemme toimineet samalla konseptilla saman palveluntarjoajan kanssa vuosia. Koimme että markkinointiamme pitää kehittää vastaamaan nykypäivän tarpeita. Zeroten pystyi luomaan uskottavan markkinointistrategian ja tarjoamaan kattavat keinot sen toteuttamiseen. Saimme välittömästi tukea myös palveluiden myynnin suhteen, mikä vakuutti meidät lopullisesti. Valitsimme heidät vastaamaan kokonaisuudesta." Sascha Kronenbach toteaa.

Zeroten on nuori ja nopeasti kasvava keskisuuri mainostoimisto joka suunnittelee ja toteuttaa asiakkailleen monitasoista markkinointia ja viestintää. Zerotenin asiakkaita ovat mm. Rautakesko, Findus, Polarartistit, Eemeli Talot Oy ja CM Tools Oy.

Eco Adventures Finland Oy
Sascha Kronenbach