Seinäjoen Toto76-jackpotkierrokselta neljä täysosumaa - potit Kaustiselle, Lahteen, Kalajoelle ja 50 osuuden nettiporukalle

Seinäjoen lauantain Toto76-jackpotkierroksella löytyi neljä täysosumaa. Suurimmat voitot, 65 479 euroa menivät nettipelaajalle Kaustiselta ja nettipelaajalle Lahdesta. Kaksi muuta täysosumaa löytyivät Kalajoen Teboililla tehdystä kolmen osuuden porukkapelistä sekä hollolalaisen nettipelaajan 50 osuuden porukkapelistä.

Seinäjoen lauantain haastavalla Toto76-jackpotkierroksella löytyi neljä täysosumaa.

Nettipelaaja Kaustiselta ja nettipelaaja Lahdesta olivat pelanneet vain ylintä voittoluokkaa ja heidän 32 874,60 täysosumansa kaksinkertaistuivat 65 479,20 euron poteiksi.

Kalajoen Teboililla tehty kolmen osuuden Toto76-porukka toi jokaiselle osuuden ostaneelle 11 913,90 euron voiton jokaiselle osuuden ostajalle. Lisäksi nettipelaaja Hollolasta oli laatinut 50 osuuden Toto76-nettiporukkapelin, josta hän piti itsellään 25 osuutta ja voitti 32 874,70 euroa. Nettiporukan muut osuuksien ostajat voittivat 1 314,98 euroa per osuus.

Toto76
Seinäjoki 1.12.