Seppo Hakanen nimitetty STARKin liiketoimintajohtajaksi

Stark on nimittänyt KTM Seppo Hakasen liiketoimintajohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 6.3. alkaen. Hakanen on toiminut Etelä-Suomen aluejohtajana ja kaupallisen johtoryhmän jäsenenä vuoden 2018 kesäkuusta alkaen, jolloin hän siirtyi Starkille Electroluxin myyntijohtajan tehtävästä. Hakanen raportoi uudessa tehtävässään toimitusjohtaja Harri Päiväniemelle.

Hakasella on mittava kokemus useista kansainvälisistä yrityksistä kuten Elisa, Telia Sonera ja Arrow Finland, joissa hän on toiminut myynnin ja markkinoinnin johtotehtävissä kuluttaja- ja yritysasiakkaille. Starkin Etelä-Suomen aluejohtajana hän on kehittänyt myynnin toimintoja entistä paremmin ammattiasiakkaan tarpeita palvelevaksi.

- Vahvistamme tekemistä tukemaan ja terävöittämään asiakaspalveluamme, sanoo toimitusjohtaja Harri Päiväniemi. Keskitymme myymälöiden ja jakelukeskusten toiminnan parempaan optimointiin strategian mukaisille asiakasryhmille. Seppo Hakanen on tehnyt erinomaista työtä aluejohtajana, ja kehittänyt toimintaa vahvasti strategiamme mukaiseen suuntaan. Hakasen nimitys tukee Starkin tavoitteita ja hänen johdollaan edellytykset kehittää toimintaa entistä vahvemmin asiakaslähtöiseen toimintamalliin paranevat.

- Uusi tehtävä on innostava mahdollisuus kehittää Starkin toimintoja palvelemaan meille tärkeitä asiakasryhmiä, toteaa Seppo Hakanen. Meillä on hyvä ja toimiva strategia ja paljon vahvaa osaamista. Haluan vaikuttaa Starkin palvelujen kehittämiseen strategian tavoitteiden mukaisesti, keskittyen olemaan asiakkaillemme vahva ja tärkein materiaalitoimittaja kaikissa rakentamisen vaiheissa. Vahvistamme alueidemme myymälä- ja noutopihapalveluja ja asiakaspalvelua entisestään, ja hiomme niitä entistä paremmin vastaamaan esimerkiksi meille tärkeiden paikallisten rakennusliikkeiden tarpeita ja tavoitteita, seuraten tarkasti asiakastyytyväisyyttä ja reagoimalla nopeasti.

Starkissa ammattiasiakasta palvelee aina ammattilainen

Starkissa ammattiasiakasta palvelee aina ammattilainen. Kuluttaja on myös erittäin tervetullut ja hän saa ammattilaisen palvelua esimerkiksi korjausrakentamisen projektiinsa. Niin ammattilais- kuin kuluttaja-asiakaskin saa aina avukseen vastuumyyjän, joka huolehtii asiakkaan projektista ja auttaa esimerkiksi suunnittelussa ja materiaalivalinnoissa.

STARK lukuina

Myymälät         26 myymälän valtakunnallinen verkosto, verkkokauppa ja myyntipalvelu
Henkilöstö       1000
Liikevaihto       563 milj. euroa

Harri Päiväniemi, puh. 040 643 1800
Seppo Hakanen, puh.  040 842 1848

Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Päällimmäisenä meillä on halu auttaa asiakkaitamme löytämään heille sopivat tuotteet, palvelut ja ratkaisut. Rakennustarvikeyritys Stark on palvellut suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Olemme Suomen 100. suurin yritys. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 26 myymälän verkostomme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta  www.stark-suomi.fi. Stark kuuluu Pohjoismaiseen STARK Group – konserniin.

Vuoden vahvin rakentaja on Pirkanmaan Pro-Rakennus Oy27.5.2019 08:39:14 EESTTiedote

Stark haluaa kehittää rakennusalaa materiaalitoimijan roolissa. Vuoden alussa Stark liittyi Aalto yliopiston Building 2030 konsortioon, jonka visiona on varautua rakentamisen toimialaan kohdistuviin tulevaisuuden muutoksiin – kuten digitalisaatioon, nopeaan kaupungistumiseen ja ilmastonmuutokseen – ja samalla varmistaa, että rakennusalan liiketoiminta on myös jatkossa kestävällä pohjalla. Myös rakentamisen laadusta puhutaan paljon. Tästä lähtökohdasta, ja ohjatakseen huomiota sille, että Suomessa on laaja joukko vahvoja, kunnianhimoisesti ja laadukkaasti rakentavia rakentajia ja rakennusliikkeitä, Stark lähti yhteistyössä Radio Novan kanssa etsimään Vuoden vahvinta rakentajaa.

STARKin naisjaosto vahvistamaan naisten jääkiekkoa – yhteistyö Kiekko-Espoon naisten liigajoukkueen kanssa alkaa25.4.2019 13:30:16 EESTTiedote

Kiekko-Espoo ja Starkin naisjaosto ovat sopineet yhteistyökumppanuudesta, jonka tavoitteena on rakentaa naisten jääkiekkoa vahvemmaksi. Blues Naiset on Suomen kaikkien aikojen menestynein naisten jääkiekkojoukkue ja hallitseva Suomen mestari. Kauden 2018 – 2019 joukkueesta viisi pelaaja oli voittamassa Suomelle historiallista MM-hopeaa Espoossa. Naisjääkiekkoilijat siirtyvät osaksi Kiekko-Espoon yhteisöä kaudelle 2019 – 2020. Starkin naisjaosto haluaa puolestaan tukea ja rohkaista naisia kohti vastuullisempia työtehtäviä, nostaa naisten osuutta rakennusalalla sekä lisätä alan vetovoimaa naisten parissa.