Kauppahalli24

Seulo Palvelut Oy on ostanut Bodenbox.fi verkkoruokakaupan

Seulo Palvelut Oy on ostanut Bodenbox.fi verkkoruokakaupan Boden Group Ab:ltä. Bodenbox.fi on pohjanmaan rannikkoseudulla Uusikaarlepyystä käsin toimiva ruokaverkkokauppa, jonka myyntialue on Vaasasta Kokkolaan.

Torstaina 19.5. on sovittu järjestelystä, jossa Bodenboxin liiketoimintaan kuuluvat ruokaverkkokauppa Bodenbox.fi toiminnot siirretään yhtenä kokonaisuutena Seulo Palvelut Oy:lle. Liiketoimintakaupassa Seulo Palvelut ostaa Bodenbox.fin liiketoiminnan ja brändin. Henkilöstö siirtyy vanhoina työntekijöinä.

“Olemme erittäin iloisia, että pääsimme sopimukseen Seulo Palvelut Oy:n kanssa, sillä se luo vakaan kasvualustan Bodenbox.fi:lle. Odotamme innolla yhteistyön jatkamista ja Bodenboxin kehittämistä yhdeksi Pohjanmaan johtavista verkkoruokakaupoista.”- kertoo Christoffer Sirén, Boden Group Ab:n toimitusjohtaja.

Bodenbox on alueellaan hyvän mielikuvan brändi, jonka kanssa on tarkoitus jatkaa myös tulevaisuudessa ruotsinkielisellä alueella. Yrityksen perustajat pysyvät Bodenboxin kasvoina ja ovat tärkeä voimavara Bodenboxin kehittämisessä ja myynnissä. Samalla koko yritysrypäs ja tuleva konserni saavat uuden myyntialueen palveluilleen tulevaisuudessa.

”Olemme innoissamme uudesta yhteistyöstä asiakkaiden sekä tavarantoimittajien kanssa Pohjanmaalla. Jaamme Bodenboxin kanssa samat arvot ja suunnitelmat esimerkiksi paikallisten pientuottajien tukemisesta. Se luo meille vahvan pohjan tulevaisuutta ajatellen. Yhdessä toimien pystymme entistä paremmin kehittämään Bodenboxin, Kauppahalli24:n ja Seulon muiden verkkokauppojen toimintaa sekä laajentumaan ympäri Suomea.”- kommentoi Seulo Palvelut Oy:n toimitusjohtaja Petri Toivonen

Tietoja julkaisijasta

Seulo Palvelut Oy on suomalaisen ruokaverkkokaupan pioneeri ja kasvuyritys, jonka verkkokauppoja ovat kuluttajamyynnissä Kauppahalli24 ja Luomuntarina sekä yritysmyynnissä Kauppahalli24 Business ja Lahjalaatikossa. Kauppahalli24.fi on tunnetuin kauppamme, joka on toiminut kohta jo 10 vuotta ja tarjoaa monipuolisen ja laadukkaan valikoiman päivittäistavaroita kuluttajille edullisesti kotiin toimitettuna. Meillä ei ole kivijalkakauppaa, vaan tuoreet tuotteet tulevat keräilyymme vasta asiakkaan tilauksen perusteella. Teemme pientuottajien kanssa reilut sopimukset, emmekä polje hintoja.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Kauppahalli24

Ruoan verkkokaupan hyvä kehitys siivitti Kauppahalli24:n kasvua – taustayhtiö Seulo Palvelut Oy:ltä loistava tulos25.8.2021 07:00:00 EEST | Tiedote

Ruoan verkkokauppa kasvaa voimakkaasti ja pandemia on voimistanut kasvua. Suomen kolmanneksi suurin ruoan verkkokauppa Kauppahalli24 on hyötynyt tilanteesta, mikä yhdessä yritysrakenteen muutosten kanssa on näkynyt sen taustayhtiö Seulo Palvelut Oy:n erinomaisessa tuloskehityksessä. Seulo Palvelut yli tuplasi liikevaihtonsa vuonna 2020. Myös yhtiön tuloksentekokyky ja omavaraisuus paranivat merkittävästi.

Suomen suurimpiin kuuluva ruokaverkkokauppa Kauppahalli24 laajentaa Lahteen – tuo uusia mahdollisuuksia myös paikallisille tuottajille22.4.2021 06:30:00 EEST | Tiedote

Suomen kolmanneksi suurin ruokaverkkokauppa, kotimainen Kauppahalli24 laajentaa toimintaansa Lahteen. Perinteisten ketjujättien haastaja panostaa pientuottajien tuotteisiin ja laadukkaaseen asiakaspalveluun, sekä tarjoaa uuden jakelukanavan myös paikallisille tuottajille. Kauppahalli24 tähtää Suomen parhaaksi ruokaverkkokaupaksi ja tuo palvelunsa nyt Lahden asukkaille.