SF-Caravan ry ja SF-Caravan Turku ry ovat mukana jatkossakin Caravan Show -messujen järjestämisessä

Tiedote 7.9.2017. Matkailuajoneuvon käyttäjien muodostamien yhdistysten valtakunnallinen keskusjärjestö SF-Caravan ry ja Turun Messukeskus ovat sopineet messujärjestämisestä. Jo perinteinen Caravan Show järjestetään yhdessä keskusjärjestön ja Turun Messukeskus Oy:n kanssa. Tehty sopimus on kaksivuotinen. Mukana tapahtumakokonaisuuden järjestämisessä on myös SF-Caravan Turku ry. Yhdistys vastaa laajasta treffitapahtumasta messukentällä tapahtuman aikana.

Caravan Show -tapahtuma on merkittävä kaupantekopaikka alalla ja se tuo länsirannikolle alan harrastajia ympäri maata. Seuraavan kerran suuri kohtaaminen on 12.-14.1.2018.

Yhteistyössä järjestetyllä Caravan Show -tapahtumalla on Turussa pitkät ja menestyksekkäät perinteet. Alan erikoisnäyttelyitä on järjestetty Turussa lähes 30 vuoden ajan.

-Caravan Show on ainoa maamme messutapahtuma, jossa SF-Caravan ry saa tilaisuuden esitellä laajasti jäsenetujaan, palvelujaan, tapahtumiaan ja yhteistyösopimuksiaan sekä omalle jäsenkunnalleen että kaikille leirintämatkailusta kiinnostuneille ihmisille. Uusille, liittyville jäsenille messuilla on aina tarjolla jotakin erityisetua. Liiton asiantuntijoiden pitämät paneelit ja tietoiskut tavoittavat sekä uudet että kokeneet leirintämatkailijat, sanoo toiminnanjohtaja Timo Piilonen SF-Caravan ry:stä.

Yhdistykseen kuuluu yli 63 000 jäsentä.

-Caravan Show -tapahtuman järjestämisajankohta on historian aikana vaihdellut, alan toiveita kuunnellen. Tapahtuma on alan kaupallisille toimijoille merkittävä kauppapaikka, ja tiedämme jo nyt, että tulevan tammikuun tapahtumasta tulee näyttävin ja monipuolisin pitkään aikaan. Osa halleista on jo tässä vaiheessa loppuunmyyty, kertoo Turun Messukeskus Oy:n toimitusjohtaja Hannele Wolf-Mannila.

Viime vuodet tapahtuman ajankohdaksi on valikoitunut tammikuu, jolloin alan kauppa pääsee täyteen vauhtiinsa heti vuoden alussa. Alan harrastajille vuoden alku on puolestaan luonteva paikka tavata mm. kesäisiltä maanteiltä ja leirintäalueilta kohdattuja tuttavuuksia.

-Ulkoalueelle sijoittava treffitapahtuma on maailmanlaajuisestikin erikoinen, talvinen, kohtaamispaikka. Messukeskuksen välittömässä läheisyydessä voi viikonlopun aikana leiriytyä useita satoja vaunukuntia, kuvailee kokonaisuuden järjestelyistä vastaava SF-Caravan Turku ry:n puheenjohtaja Pentti Groth.

www.caravanshow.fi

Tiedote ja kuvia:

toimitusjohtaja Hannele Wolf-Mannila, Turun Messukeskus Oy, puh. 0400 522 595, hannele.wolf-mannila@turunmessukeskus.fi

toiminnanjohtaja Timo Piilonen, SF-Caravan ry, puh. 050 592 6561, timo.piilonen@karavaanarit.fi

Turun Messukeskuksen kuva-arkisto

Turun Messu- ja Kongressikeskus on messu- ja näyttelytoimintaa harjoittava palveluyritys, jonka liiketoimintaan kuuluvat messujen ohella tilojen vuokraus erilaisia tapahtumia, kongresseja ja messuja varten sekä näihin liittyvän tekniikan ja osaamisen markkinointi.

Varsinais-Suomi tarjoaa töitä noin 3000:lle messuilla Turussa tänään22.11.2017 09:57Tiedote

Tiedote 22.11.2017. Turun Messukeskuksessa järjestetään ensimmäistä kertaa tapahtuma nimeltään Rekryexpo 22.11. Rekrytointitapahtumassa on ennakkotietojen mukaan tarjolla yli 3 000 avointa työpaikkaa, joko nyt tai puolen vuoden sisällä. Työtä tarjoavia tahoja on 63. Muun muassa Varsinais-Suomen TE-toimisto, yhteistyössä muiden toimistojen kanssa, on järjestänyt tapahtumaan bussikuljetuksia eri puolilta Suomea. Messuvieraita odotetaan mm. Helsingistä ja Tampereen suunnalta.

Varsinais-Suomi tavoittelee työntekijöitä RekryExpo-tapahtumassa − tarjolla on tuhansia työtehtäviä16.11.2017 12:08Tiedote

Yli 3000 avointa työpaikkaa odottaa Turun Messukeskuksessa 22.11. järjestettävillä RekryExpo-messuilla. Noin 60 yritystä hakee osaavaa henkilökuntaa tapahtuman ja työpaikkailmoittelun yhteisvoimalla. Messuilla on myös muita puheenvuoroja, kuten mm. käytännön neuvoja työnhakuun. Rekryexpo sijoittuu messukeskuksen aula- ja auditoriotiloihin ja sisäänpääsy on maksuton.