SightCall on saanut 42 miljoonan dollarin rahoituksen B-sarjan rahoituskierroksella laajentaakseen merkittävästi AR-ja AI-painoitteisen visuaalisen etätuen markkinoita.

SightCall, maailman johtava lisätyn todellisuuden (AR) avulla toimiva visuaalinen etäyhteysalusta, ilmoitti tänään keräävänsä 42 miljoonan dollarin B-sarjan rahoituksen, jota johtaa InfraVia Capital Partners yhdessä Bpifrancen kanssa Large Venture -rahaston kautta. Yhtiö aikoo käyttää varat tutkimus- ja kehitystoimintansa kaksinkertaistamiseen ja alustan tekoäly- ja AR-ominaisuuksien lisäämiseen.

Koska maailman suurimmat yritykset eri toimialoilla, kuten vakuutus-, terveydenhuolto-, kulutushyödyke- ja teollisuusaloilla, ovat lisänneet merkittävästi digitaalisen muutoksen investointejaan, tarve kattaville ratkaisuille, jotka tarjoavat mahdollisuuksia AR-painoitteiseen etäkommunikaatioon live-videoyhteyden avulla, on muuttanut tapaa, jolla yritykset tarjoavat asiakaspalvelua.

"Loimme nämä markkinat, käytämme itse rakennettua omaa alustaamme ja teemme yhteistyötä maailman innovatiivisimpien yritysten kanssa", sanoo SightCallin toimitusjohtaja ja toinen perustaja Thomas Cottereau. "Tämä sijoitus on täydellisessä linjassa tavoitteidemme kanssa skaalata yritystämme ja laajentaa johtoasemaamme tässä teknologiassa, jotta voimme auttaa asiakkaitamme toteuttamaan kestävää digitaalista muutosta palveluorganisaatioissaan."

SightCall on valmistautunut maailmanlaajuiseen kasvuun, ja se valitsi juuri tämän sijoittajaryhmän auttaakseen sitä saavuttamaan tavoitteensa skaalautua 100 miljoonan dollarin vuosittain toistuvaan liikevaihtoon. Teknologiaintegraatioita on perustettu muutamien maailman johtavien yritysten, kuten Microsoftin, SAP:n, Salesforcen ja ServiceNow'n, kanssa, ja oma teknologia-alusta antaa etäasiantuntijoille mahdollisuuden nähdä ongelman videon kautta ja antaa ohjeita AR- ja AI-teknologian avulla. Yhdistämällä digitaalisen ja fyysisen maailman reaaliaikaiseksi kommunikaatioympäristöksi SightCall antaa kenttäinsinööreille enemmän työkaluja, vähentää tarpeettomia kuluja ja parantaa asiakaskokemusta.

Yli 200 Fortune 2000 -yritystä käyttää SightCallia, jonka vuosittainen toistuva liikevaihto on kasvanut 100 prosenttia vuodesta toiseen vuosina 2019 ja 2020, ja se on saavuttamassa tämän rajan jälleen vuonna 2021. SightCall on panostanut voimakkaasti vaatimustenmukaisuuteen ja kyberturvallisuusaloitteisiin ja suorittanut SOC-2-sertifioinnin ja HIPAA-vaatimusten mukaiset sertifioinnit sekä vuotuiset tietoturva-auditoinnit täyttääkseen maailmanlaajuisten Fortune 2000 -yritysten tiukat vaatimukset.

Sijoittajien näkökulmia 42 miljoonan dollarin B-sarjan rahoituskierrokseen

"SightCall oli AR-käyttöisen visuaalisen avun markkinoiden edelläkävijä, ja se on parhaassa asemassa ajamaan etähuollon digitaalista muutosta", sanoo Alban Wyniecki, InfraVia Capital Partnersin osakas. "Maailmanlaajuisena johtajana he voivat nyt laajentaa valmiuksiaan, tehdä vuorovaikutuksesta älykkäämpää ja tuoda mukaan lisää automaatiota, joka auttaa ihmisiä työskentelemään parhaalla mahdollisella tavalla."

"SightCallin 42 miljoonan dollarin B-sarjan rahoitus on tähän mennessä suurin rahoituskierros tällä alalla. SightCall nousee kiistattomaksi johtajaksi pääoman, T&K-resurssien ja johtavien teknologiayritysten kumppanuuksien osalta, jotka mahdollistavat sen ratkaisujen upottamisen monimutkaiseen yritys-IT:hen", sanoi Antoine Izsak Bpifrancesta. "Yritykset etsivät SightCallin kaltaisia ratkaisuja, jotka mahdollistavat asiakaskeskeisyyden entistä laajemmassa mittakaavassa ja täydentävät samalla teknikkojen tietämystä ja asiantuntemusta, edistäen jatkuvaa suorituskykyä ja voittoa."

Tietoja SightCallista

SightCall on maailman johtava lisätyllä todellisuudella toimiva videopilvialusta, joka tarjoaa suoraa etävuorovaikutusta yritysten ja asiakkaiden välillä kaikilla mantereilla ympäri maailman. Verkottuneessa, mobiiliympäristössä SightCallia hyödyntävillä yrityksillä on mahdollisuus nähdä, mitä heidän asiakkaansa näkevät, ja ohjata heitä etänä. Yrityksellä on toimistot San Franciscossa (pääkonttori), Bostonissa, Austinissa, Pariisissa, Lontoossa, Frankfurtissa, Melbournessa ja Singaporessa. Käy osoitteessa sightcall.com saadaksesi lisätietoja.

Tietoja InfraVia Capital Partnersista

InfraVia on johtava riippumaton pääomasijoitusyhtiö, joka on erikoistunut infrastruktuuri- ja teknologiasijoituksiin. InfraVia tukee yrittäjiä ja teollisia toimijoita niiden kasvussa ja digitaalisessa strategiassa, nopeuttaen niiden muutosta mittavissa alustoissa. Vuodesta 2008 lähtien InfraVia on kerännyt 5 miljardia euroa pääomaa ja sijoittanut yli 30 yritykseen 13 Euroopan maassa.

www.infraviacapital.com

Tietoja Bpifrancesta

Bpifrancen pääomasijoituksista vastaa Bpifrance Investissement. Bpifrance rahoittaa yrityksiä - niiden kaikissa kehitysvaiheissa - luotolla, vakuuksilla ja omalla pääomalla. Bpifrance tukee yrityksiä niiden innovaatiohankkeissa kansainvälisesti. Bpifrance varmistaa myös niiden vientitoiminnan laajan tuotevalikoiman avulla.

www.Bpifrance.fr

Treble
Ethan Parker
sightcall@treblepr.com