Silta jatkaa VR Groupin palkkapalveluiden yhteistyökumppanina

Silta Oy, johtava henkilöstön ja palkkapalveluiden asiantuntija, on keväällä 2016 järjestetyn kilpailutuksen jälkeen valittu toistamiseen VR Groupin palkkapalveluiden yhteistyökumppaniksi. Silta on hoitanut VR Groupin palkkapalvelut syksystä 2012 saakka. Uusi sopimus yritysten välillä astuu voimaan vuoden 2017 lokakuussa ja sen myötä noin 8 000 henkilön palkanmaksu jatkuu kuten aiemmin.

Olemme ylpeitä, että VR valitsi meidät toistamiseen strategiseksi kumppanikseen palkkapalveluissa. VR:llä on sekä kokonsa että korkeiden laatu- ja asiakasodotustensa myötä meille hyvin suuri merkitys. Osaamisemme, kokemuksemme sekä uudistettu strategiamme, jonka keskiössä on erinomainen asiakaskokemus ja palvelun tarjoaminen ”ihmiseltä ihmiselle”, auttavat meitä lunastamaan VR:n meille osoittaman luottamuksen myös uudella sopimuskaudellakertoo Sillan toimitusjohtaja Tatu Tulokas.

”Olen iloinen siitä, että käymästämme kilpailutusprosessista selviytyi voittajana nykyinen palveluntuottajamme Silta. Keskinäinen yhteistyömme on ollut päättyvän sopimuskauden aikana hyvää ja edellytykset tehdä siitä vieläkin parempaa ja tuloksellisempaa ovat ilmiselvästi olemassa,” kommentoi puolestaan VR Groupin henkilöstöjohtaja Timo Koskinen.

Silta on johtava henkilöstön ja palkkapalvelun asiantuntija. Asiakkaamme luottavat asiantuntemukseemme ja toimintatapaamme kokonaisvaltaisissa ulkoistuksissa, operatiivisen HR:n tukemisessa sekä henkilöstön hyvinvoinnin parantamisessa. Sillan liikevaihto oli noin 21 miljoonaa euroa vuonna 2015. Yrityksemme palveluksessa on 270 henkilöä.

VR Group

VR Group on monipuolinen, ympäristöystävällinen ja vastuullisesti toimiva matkustuksen, logistiikan ja infran palveluyritys. Konsernissa työskentelee noin 8 000 ammattilaista. VR Group toimii pääasiassa Suomessa, mutta sillä on toimintaa myös ulkomailla, erityisesti Venäjällä ja Ruotsissa.

Tatu Tulokas, toimitusjohtaja
tatu.tulokas@silta.fi