Dex Viihde Oy

Silvennoinen & Maijanen Band kiertää Espanjasta Ylläkselle

Muusikot Heikki Silvennoinen ja Pave Maijanen lähtevät laajalle kevätkiertueelle, joka sisältää kaksitoista esiintymistä. Silvennoinen & Maijanen Band esittää ohjelmistossaan kummankin muusikon omia hittejä kuin myös yhteisiä suosikkejaan.
Silvennoinen & Maijanen Band lähtee laajalle kevätkiertueelle. Kuva: Heikki Kervinen

"Kevätkiertueemme jyrähtää käyntiin 25.3. Kouvolasta. Siitä suunnataan kohti pohjoista. On kiva kun saa maalata munia sormiväreillä koko pääsiäisen Lapin maisemissa", Heikki Silvennoinen tunnelmoi.

Pave Maijanen ja Heikki Silvennoinen tapasivat ensi kertaa jo 70-luvulla, mutta Silvennoinen & Maijanen Band juontaa juurensa muusikoiden yhteiseen esiintymiseen Saariselällä vuonna 2010. ”Olin mukana soittamassa Heikin bändin keikalla Tunturibluesissa. Homma toimi todella hyvin, ja niin bändin perustaminen tuntui oivalliselta idealta”, Maijanen kertoo yhteistyön synnystä. Nytkin Maijanen on innoissaan tulevista keikoista: "Odotan kiihkeästi kahta asiaa, kevättä ja kiertuetta! Kevät virkistää ja rundi kiehtoo. Menemme seuraavaksi hiomaan muutamaa lisänumeroa ohjelmistoon, joka jo nyt on todella mittava ja monipuolinen. Tästä tulee hauskaa!"

Keikkojen ohjelmisto koostuu sekä molempien omista kappaleista että yhteisistä suosikeista. Keikan ensimmäisellä puoliskolla esitetään akustisesti artistien omia suomenkielisiä kappaleita, ja loppupuoliskolla 1960–1970 -lukujen brittiläistä ja kotimaista rock’n’rollia, kuten CreaminRoyalsin ja Rock’n’Roll Bandin kappaleita. "Sekä tietysti bluesia, Heikkihän on yksi merkittävimmistä suomalaisista blueskitaristeista”, Maijanen lisää. Silvennoinen & Maijanen Bandissa soittavat myös Jani Auvinen rummuissa ja Janne Rajala bassossa.

Silvennoinen & Maijanen Bandin kevään keikat ovat:

25.3. House of Rock, Kouvola
30.3. Järvenpää-talo, Järvenpää
31.3. Sigyn-sali, Turku
5.4. Iskelmäbaari, Fuengirola
6.4. Iskelmäbaari, Fuengirola
10.4. Selvä Pyy Äkäslompolo, Kolari
11.4. Selvä Pyy Äkäslompolo, Kolari
12.4. Kuusamotalo, Kuusamo
13.4. Korundi, Rovaniemi
14.4. Chillout, Kemi
15.4. Teatteri Rio, Oulu
16.4. Teatteriravintola Maxim, Kuopio

Syksyllä kiertue saa jatkoa reilun kymmenen keikan verran. Syyskiertueen päivämäärät julkaistaan myöhemmin.

Kuvat

Dex Viihde Oy
Putaanportintie 5
44800 Pihtipudas

Dex Viihde Oy on riippumaton suomalainen ohjelmatoimisto, joka on toiminut vuodesta 1985 alkaen. Yrityksen ”henkisenä kotina” pidetään pientä keskisuomalaista kuntaa, Pihtipudasta. Nykyisin toimipisteitä on seitsemällä eri paikkakunnalla ja yritys työllistää yhteensä kahdeksan henkilöä. Dex Viihde Oy:n omistavat Hannu Korhonen ja Kirsi Myllynen. Kauttamme järjestetään vuosittain yli 1600 esiintymistä ympäri Suomea. Yritys on yksi Suomen suurimmista ohjelmatoimistoista. Yhtiön edustuksessa on noin 80 kotimaisen viihteen huippuartistia. Dex Viihteen tunnettuja artisteja ovat mm. Kotiteollisuus, M.A. Numminen, Mokoma, Hanna Pakarinen, Heikki Silvennoinen, Kauko Röyhkä, Jannika B ja Samae Koskinen.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Dex Viihde Oy

Semmarit sinkuiksi – maailman ensimmäinen kuorosooloilu29.9.2017 11:23:55 EEST | Tiedote

Suomalaisen pop/rock-kuoromusiikin edelläkävijä, pian 30-vuotisjuhliaan viettävä Seminaarinmäen mieslaulajat tekee valtakunnallisen konserttisali- ja klubikiertueen loppusyksystä. Erikoisuutena kiertueen yhteydessä jokainen kuoron jäsen julkaisee oman singlen. ”Olemme ensimmäinen kuoro koko maailmassa, jonka kaikki jäsenet tekevät yhtä aikaa oman soolojulkaisun. Bändimaailmassa soolourien houkutus on yleisempää, mutta halusimme nyt itsekin kokeilla sinkkuelämää. Sinkut pakataan kuitenkin samaan keikkabussiin, sillä lähdemmehän tietenkin esiintymään yhdessä!” kuoronjohtaja Reima Viitala toteaa.

Francine juhlistaa 30-vuotisuraansa näyttävästi22.9.2017 13:08:37 EEST | Tiedote

Lahtelaisyhtye Francine aloittaa 30-vuotisjuhlakiertueensa lokakuun alussa sekä julkaisee uutta musiikkia. ”Vaikka en niin kauheasti nostalgiasta ja taaksepäin katsomisesta diggaakaan, on mahtavaa lähteä kiertueelle juhlistamaan 30-vuotiasta Francinea. Paljon on nimittäin bändinä tehty ja nähty. Bändejä ja erilaisia musatrendejä on näiden 30 vuoden aikana tullut ja mennyt lukematon määrä, joten pitää kyllä olla ylpeä siitä, että Francine edelleen porskuttaa vahvasti eteenpäin”, yhtyeen Pete Salomaa kertoo tunnelmistaan kiertueen alla.