Sini Gestrinistä Gummeruksen myyntipäällikkö

Gummerus Kustannuksen myyntitiimi vahvistuu Sini Gestrinin aloittaessa myyntipäällikkönä 2.5.2018. Gestrinillä on pitkä kokemus myyntityöstä. Gummerukselle hän siirtyy Pocket Shop Finland -kirjakauppaketjun aluepäällikön tehtävästä. Gummeruksen myyntipäällikkönä Gestrin vastaa myynnistä nimetyille avainasiakkaille.

”Olen 15 vuoden ajan saanut olla myymässä asioita joita rakastan. Kirjat ovat olleet tärkeä osa elämääni jo pikkutytöstä. Gummerukseen ja sen kirjoihin olen päässyt tutustumaan jälleenmyyjän roolissa ja nyt liityn innokkaana kustantamon myyntitiimiin”, Sini Gestrin kertoo.

Lisätietoja:
Katja Leino, myynti- ja markkinointijohtaja, katja.leino@gummerus.fi, p. 0400 132 642

Sini Gestrin

Mediatiedote: Aikamatkalla Karjalan kannaksella9.4.2018 09:30Tiedote

Kirjassaan Kannaksen rautainen ihme (Gummerus) tietokirjailija, VTT Esa Seppänen kuljettaa lukijoita pitkin 1870 rakennettua Pietarin junanrataa. Valmistuttuaan raideyhteys vaikutti mullistavasti kannaslaisten elämään. Se tarjosi talonpojille mahdollisuuden kaupantekoon metropolin toreilla ja toi varakkaita pietarilaisia, ”kesävenäläisiä”, rakennuttamaan huviloita Kannakselle. Aikamatkaoppaana kirjassa toimii Esa Seppäsen isä, tunnettu Karjalan Kannaksen kuvaaja ja Tulenkantajiin kuulunut kirjailija Unto Seppänen.

Mediatiedote: ”Pohjolan satakielen” traaginen elämä5.4.2018 13:00Tiedote

Hanna Granfelt (1884–1952) oli yksi Suomen kaikkien aikojen menestyneimmistä oopperalaulajista. Hän työskenteli Melartinin, Merikannon, Richard Straussin ja Sibeliuksen kanssa, Aino Ackté piti häntä kilpailijanaan, C.G. E. Mannerheim ihastui häneen, ja hän teki säihkyvän uran Euroopan oopperalavoilla. Salla Leponiemen kirjoittama elämäkerta Jumalainen kipuna (Gummerus) on paitsi kertomus tähteydestä myös vivahteikas kuvaus taiteilijaelämästä 1900-luvun alkupuoliskon Helsingissä ja Euroopassa. Kirja on ensimmäinen Granfeltista tehty elämäkerta.

Mediatiedote: Tämän kirjan luettuaan katsoo merta uusin silmin29.3.2018 09:41Tiedote

Norjalaisen Morten A. Strøksnesin menestysteos Merikirja (Gummerus) on tarinallista tietokirjallisuutta. Se kertoo kahdesta ystävyksestä, jotka päättävät pyydystää kumiveneestä Lofootteja ympäröivissä syvyyksissä elävän jäähain. Teoksen kiistaton päähenkilö on kuitenkin meille yhä tuntematon valtameri. Strøksnes vierailee Helsingissä 24.–26.5. ja esiintyy Helsinki Lit -festivaalilla perjantaina 25.5. yhdessä Juha Hurmeen kanssa.

Mediatiedote: Mikko Kamulan Iso härkä kuljettaa lukijan suomalaisuuden alkujuurille27.3.2018 09:03Tiedote

Iso härkä (Gummerus) on Mikko Kamulan historiallisen Metsän kansa -sarjan toinen romaani. Se ammentaa aineksia historiallisen Savon sydämestä, lumoavista metsämaisemista ja jännittävästä suomalaisesta mytologiasta. Romaanin tapahtumat sijoittuvat 1400-luvulle, aikaan jolloin metsänhaltijat, maahiset, taiat ja loitsut olivat osa ihmisten arkielämää. Innostuneen vastaanoton saanut esikoisromaani Ikimetsien sydänmailla oli viime vuonna Savonia-ehdokkaana.