Sini Gestrinistä Gummeruksen myyntipäällikkö

Gummerus Kustannuksen myyntitiimi vahvistuu Sini Gestrinin aloittaessa myyntipäällikkönä 2.5.2018. Gestrinillä on pitkä kokemus myyntityöstä. Gummerukselle hän siirtyy Pocket Shop Finland -kirjakauppaketjun aluepäällikön tehtävästä. Gummeruksen myyntipäällikkönä Gestrin vastaa myynnistä nimetyille avainasiakkaille.

”Olen 15 vuoden ajan saanut olla myymässä asioita joita rakastan. Kirjat ovat olleet tärkeä osa elämääni jo pikkutytöstä. Gummerukseen ja sen kirjoihin olen päässyt tutustumaan jälleenmyyjän roolissa ja nyt liityn innokkaana kustantamon myyntitiimiin”, Sini Gestrin kertoo.

Lisätietoja:
Katja Leino, myynti- ja markkinointijohtaja, katja.leino@gummerus.fi, p. 0400 132 642

Sini Gestrin

Mediatiedote: Rakastettu ranskalaiskomisario Adamsberg selvittää myrkyllisiä salaisuuksia21.6.2018 10:46Tiedote

Ranskan suosituimman dekkaristin Fred Vargasin Kalmankuoriaiset (Gummerus) jatkaa Pariisin rikospoliisin murharyhmän omaperäisestä johtohahmosta komisario Adamsbergistä kertovaa sarjaa. Vargasin kirjoja on myyty maailmanlaajuisesti yli 10 miljoonaa kappaletta, ja niitä on käännetty 45 kielelle. Hän on voittanut neljästi CWA International Dagger -rikoskirjallisuuspalkinnon.

Mediatiedote: Dekkaristi Vera Vala inspiroitui Seychelleillä viettämästään vuodesta13.6.2018 09:00Tiedote

20 vuotta Italiassa asunut Vera Vala muutti perheineen vuodeksi Seychelleille. Uusi asuinympäristö paratiisisaarilla näkyy Valan kuudennessa dekkarissa Suden hetki (Gummerus), joka kuvaa myös palmurantojen varjoisia puolia. Aurinkoinen veroparatiisi houkuttelee lomailijoiden lisäksi rikollisia ja tropiikissa vaanii myös näkymätön uhka, saarelta toiselle leviävä tautiepidemia.

Mediatiedote: Action, scifi ja mindfulness kohtaavat ensimmäistä kertaa kotimaisessa trillerissä11.6.2018 14:07Tiedote

Jarmo Jonkan esikoisromaani Verhottu voima (Gummerus) on ajatuksennopea jännitystarina. Se pohtii ajankohtaisia ekologiaan, inhimilliseen vastuuseen ja itsetuntemukseen liittyviä kysymyksiä. Kun tapahtumat alkavat vyöryä nopeassa tahdissa mantereelta toiselle ja maailmanpoliittinen tilanne kärjistyy suurvaltojen energiateknologiseksi sodankäynniksi, on Suomi yhtäkkiä yksi solmukohdista.