Sini Gestrinistä Gummeruksen myyntipäällikkö

Gummerus Kustannuksen myyntitiimi vahvistuu Sini Gestrinin aloittaessa myyntipäällikkönä 2.5.2018. Gestrinillä on pitkä kokemus myyntityöstä. Gummerukselle hän siirtyy Pocket Shop Finland -kirjakauppaketjun aluepäällikön tehtävästä. Gummeruksen myyntipäällikkönä Gestrin vastaa myynnistä nimetyille avainasiakkaille.

”Olen 15 vuoden ajan saanut olla myymässä asioita joita rakastan. Kirjat ovat olleet tärkeä osa elämääni jo pikkutytöstä. Gummerukseen ja sen kirjoihin olen päässyt tutustumaan jälleenmyyjän roolissa ja nyt liityn innokkaana kustantamon myyntitiimiin”, Sini Gestrin kertoo.

Lisätietoja:
Katja Leino, myynti- ja markkinointijohtaja, katja.leino@gummerus.fi, p. 0400 132 642

Sini Gestrin

Mediatiedote: Kesän dekkareissa seikkaillaan ympäri maailmaa17.5.2019 13:16:11 EESTTiedote

Gummeruksen kesän jännityskirjakattauksessa on romaaneja sekä uusilta että tunnetuilta tekijöiltä. Entisen ammattisotilaan Seppo Mustaluodon toimintajännärissä Kuoleman safari rymistellään Saharan eteläpuolisessa Afrikassa. Ranskalaisdekkaristi Fred Vargasilta ilmestyy Kolme evankelistaa -sarjan aiemmin suomentamaton helmi Muistoksi käynnistäsi. Dekkariviikko kesäkuussa huipentuu brittitrilleristi Erin Kellyn Helsingin vierailuun 13.–15.6.

Mediatiedote: Helsinki Litissä esiintyvä Nina Lykke kirjoitti satiirin etuoikeutettuun elämään eksyneestä keskiluokasta25.4.2019 11:50:13 EESTTiedote

Tragikoominen kolmiodraama Ei, ei ja vielä kerran ei (Gummerus) nosti norjalaisen Nina Lykken pohjoismaisen kirjataivaan tähdeksi. Romaania on myyty Norjassa huimat 52 000 kappaletta, ja se oli Lykken läpimurtoteos myös Ruotsissa. Kirja kertoo yhteiskunnasta, jossa hetken nautinto on arvoista ylin ja jossa liian paljon ei koskaan ole tarpeeksi. Nina Lykke esiintyy Helsinki Lit -kirjallisuustapahtumassa Savoy teatterissa yhdessä Saara Turusen kanssa perjantaina 17.5. Kirja ilmestyy suomeksi 13.5.

Mediatiedote: Helsinki Litissä esiintyvä kanadalaiskirjailija Kim Thúy jätti Vietnamin venepakolaisena5.4.2019 08:30:00 EESTTiedote

Kim Thúyn omaelämäkerrallinen romaani Ru (Gummerus) kuvaa sodan värittämää lapsuutta Saigonissa, veneellä tehtyä pakomatkaa Siaminlahden yli, elämää täyteen ahdetulla pakolaisleirillä Malesiassa, kotoutumista ranskankieliseen Kanadaan ja autistisen lapsen äidiksi opettelua. Rankoista tapahtumista huolimatta romaani on ylistys elämälle ja sen kauneudelle. Kim Thúy esiintyy Helsinki Lit -kirjallisuustapahtumassa perjantaina 17.5. Häntä haastattelee palkittu esseisti ja kriitikko Silvia Hosseini.

Mediatiedote: Pakkaa reppu ja lähde retkelle!4.4.2019 09:01:00 EESTTiedote

Retkelle! – Vinkit luontoon lähtijälle (Gummerus) on kokeneiden retkeilijöiden Pekka Laineen ja Pertti Rovamon opaskirja kaikille retkeilijöille tai luontoon lähtemisestä haaveileville. Teoksessaan Laine ja Rovamo kertovat, mitä aloittelevan retkeilijän pitää tietää ja osata – ja mitä ei sovi unohtaa. Käytännölliset ohjeet ja upeat kuvat auttavat suunnittelemaan onnistuneen retken tai vaelluksen, jonka voi tehdä mihin tahansa vuodenaikaan.

Ennakkotietoa Gummeruksen kesän ja syksyn 2019 kirjoista3.4.2019 10:04:09 EESTTiedote

Gummeruksen ensi kesän ja syksyn kirjakatalogi on julkaistu. Loppuvuonna ilmestyvissä kirjoissa käsitellään muun muassa koulukiusaamista ja sen pitkiä jälkiä, luontosuhdetta sekä Kalle Päätaloa, jonka syntymästä tulee syksyllä kuluneeksi 100 vuotta. Julkaisemme uutuuskirjat muun muassa Matti Röngältä, Antti Heikkiseltä sekä toukokuussa Helsinki Lit -kirjallisuustapahtumassa esiintyviltä Nina Lykkeltä ja Kim Thúylta.