Siri Kolu ja Salla Simukka kirjoittavat yhdessä trilleritrilogian

Kustannusosakeyhtiö Otava julkaisee toukokuussa 2019 kirjailijanimi S/S Urstin trillerin Kontakti. S/S Urstin takaa löytyvät kirjailijat Siri Kolu ja Salla Simukka, ja teos on heidän ensimmäinen yhteinen aikuistenromaaninsa.

Kontakti kertoo kahdesta naisesta, joiden välinen yhteys on voimakas, väistämätön - ja tappava. Se aloittaa trilleritrilogian, jonka seuraavat osat ovat Koordinaatti ja Korona.

"Yhdessä kirjoittaminen on ollut meille pitkäaikainen unelma ja on ollut huimaa päästä vihdoin toteuttamaan sitä. Yhteiskirjoittaminen on lisäksi osoittautunut vielä paljon innostavammaksi ja palkitsevammaksi projektiksi kuin olisimme osanneet edes kuvitella", Salla Simukka ja Siri Kolu iloitsevat.

”Siri Kolu ja Salla Simukka ovat sukupolvensa lahjakkaimpia ja tunnustetuimpia kirjailijoita, joiden teokset ovat valloittaneet nuoret lukijat niin Suomessa kuin maailmalla. Se, että he nyt ovat lähteneet kirjoittamaan yhdessä aikuisille lukijoille kokonaista trilleritrilogiaa, on kustantajalle unelmien täyttymys, ja on meille suuri ilo ja kunnia lähteä sitä julkaisemaan”, kommentoi Otavan kaunokirjallisuuspäällikkö Antti Kasper.

Lisätiedot: kaunokirjallisuuspäällikkö Antti Kasper, p. 050 313 2414

Alkuvuoden himotuimmat dekkariuutuudet ovat pian täällä15.1.2019 08:46Tiedote

Ruth Ware – Rouva Westaway on kuollut (juuri ilmestynyt) Jokaisella perheellä on salaisuutensa – joidenkin salaisuuksien vuoksi ollaan valmiita vaikka tappamaan. Kansainvälisten bestsellerlistojen huippunimi Ruth Ware valloittaa uudella psykologisella trillerillä. ”Loistava trilleri” – The Washington Post Lina Bengtsdotter – Francesca (juuri ilmestynyt) Taattua skandijännitystä Ruotsista! Francescan paras ystävä kuolee, eikä kukaan usko hänen väitteitään, ettei kuolinsyy olisikaan itsemurha. Sitten Francesca katoaa. 20 vuotta myöhemmin rikostutkija Charlie Lager päätyy selvittämättä jääneen tapauksen perässä takaisin lapsuutensa Gullspångiin. Stina Jackson – Hopeatie (vk 5) Uutta verta dekkaritähtien joukossa! Parhaan ruotsalaisen dekkarin palkinnon voittanut Hopeatie on esikoisdekkaristin napakymppi. Isä oli viimeinen, joka näki Linan elossa. Hän ajaa Pohjois-Ruotsia halkovaa Hopeatietä ja koluaa joka ikisen mökki- ja metsäautotien, tutkii hylättyjä maatiloja, umpeenkasvaneita pusikoi

Tervetuloa Otavan kevätpressiin14.1.2019 13:04Tiedote