Sisustuksen Trendikartta 2018 suunnistaa sisustusvuoden trendeihin Turun Rakenna & Sisusta -messuilla 9.-11.2.2018

Rakenna & Sisusta -messuilla Turun Messukeskuksessa ovat esillä kevään uusimmat trendit ja oivaltavimmat yksityiskohdat somistuksellisena näyttelynä Sisustusalueella, D-hallissa. Kokonaisuuteen kuuluu kuusi kuutiota, jotka rikkovat rajoja ja esittelevät oivaltavia ja yksilöllisiä sisustusratkaisuja ajan hengessä ja reippaalla otteella.

Trendikartan koordinaatit ovat helposti toteutettavissa joka kodissa ja niiden on tarkoitus tarjota jokaiselle sisustajalle onnistumisen elämyksiä. Kartan värimaailma on poimittu Farrow & Ballin upeista pigmenttipohjaisista maaleista, ja tuotteet on koottu Turun alueen rakennus- ja sisustusliikkeistä.

Sisustuksen trendikartan on toteuttanut ja suunnitellut Ideatalon Sanna Tuomi ja Kukkakauppa Broncon Niina Autti. Molemmilla suunnittelijoilla on taustalla pitkä ura myymäläsuunnittelun, messurakentamisen ja sisustustrendien parissa ja nyt se on jalostettu Rakenna & Sisusta -messukävijöiden iloksi.

Suunnittelijat ovat tavattavissa D-hallissa koko messujen ajan ja trendikartta käydään läpi ohjelmallisena kokonaisuutena päivittäin.

Kuvamateriaali some- tai painokelpoisena täältä: https://adobe.ly/2DCVzIe

Lisätietoja:

Sanna Tuomi
Yrittäjä, Pieni-Ideatalo
info(at)pieni-ideatalo.fi

Niina Autti
Yrittäjä, Kukkakauppa Bronco/Green visuals
bronco@kukkakauppabronco.fi

www.rakennusmessut.fi
#rakennusmessut

Kansainvälinen Life Science Live -tapahtuma Suomeen19.6.2018 12:10Tiedote

Life Science Live on uusi, kansainvälinen lääketieteen ja terveydenhoidon ammattitapahtuma. Kokonaisuus järjestetään Turun Messukeskuksessa 15.-16.5.2019. Life Science Live -tapahtuman sisällöstä vastaavat Turun yliopisto, Åbo Akademi ja Turun ammattikorkeakoulu ja Turku Science Park Oy osana HealthTurku-kärkialan kehitystyötä. Turku Science Park Oy järjestää perinteisen HealthBIO-tapahtumansa Life Science Live -tapahtuman yhteyteen. Osana tapahtumakokonaisuutta on myös kaksipäiväinen i-HD (Improved Health Data) konferenssi.

Tiedote ja kutsu: Kansainvälinen Navigate yhdistää alan osaajat 16.-17.5. Meriteollisuuden ja -logistiikan tulevaisuus esillä Navigate-messuilla14.5.2018 13:36Kutsu

Noin 20 maata on edustettuna Navigate-messuilla, Turussa 16.-17.5. Kansainvälinen meriteollisuuden, varustamoiden ja merilogistiikan huippukohtaaminen järjestetään joka toinen vuosi Turun Messukeskuksessa. Tapahtuma on kasvussa ja mukana noin 200 alan yritystä. Messuille on tulossa kansainvälisiä osallistujia, näytteilleasettajia ja toimittajia mm. Venäjältä, Kiinasta, Etelä-Koreasta, Espanjasta, Virosta ja Ranskasta.

Viron nykykirjallisuus ja mm. lastenkirjallisuuden tuoreet suomennokset esillä Turun Kirjamessuilla8.5.2018 13:12Tiedote

Turun Kirjamessujen teemana on 100-vuotisjuhlavuottaan viettävä Viro. Turun Messukeskuksessa 5.–7.10.2018 nähdään maan nykykirjailijoita laajalta rintamalta. Mukana ovat esimerkiksi Kai Aareleid, Paavo Matsin, Valdur Mikita ja Andrei Ivanov. Ohjelmaa tuottavat Viro-instituutti Suomessa, Viron Suomen-suurlähetystö, Tuglas-seura ja Suomen Viro-yhdistysten liitto. Viro-teemakokonaisuuden suunnittelussa on mukana Jenni Haukio.