Sisustuksen Trendikartta 2018 suunnistaa sisustusvuoden trendeihin Turun Rakenna & Sisusta -messuilla 9.-11.2.2018

Rakenna & Sisusta -messuilla Turun Messukeskuksessa ovat esillä kevään uusimmat trendit ja oivaltavimmat yksityiskohdat somistuksellisena näyttelynä Sisustusalueella, D-hallissa. Kokonaisuuteen kuuluu kuusi kuutiota, jotka rikkovat rajoja ja esittelevät oivaltavia ja yksilöllisiä sisustusratkaisuja ajan hengessä ja reippaalla otteella.

Trendikartan koordinaatit ovat helposti toteutettavissa joka kodissa ja niiden on tarkoitus tarjota jokaiselle sisustajalle onnistumisen elämyksiä. Kartan värimaailma on poimittu Farrow & Ballin upeista pigmenttipohjaisista maaleista, ja tuotteet on koottu Turun alueen rakennus- ja sisustusliikkeistä.

Sisustuksen trendikartan on toteuttanut ja suunnitellut Ideatalon Sanna Tuomi ja Kukkakauppa Broncon Niina Autti. Molemmilla suunnittelijoilla on taustalla pitkä ura myymäläsuunnittelun, messurakentamisen ja sisustustrendien parissa ja nyt se on jalostettu Rakenna & Sisusta -messukävijöiden iloksi.

Suunnittelijat ovat tavattavissa D-hallissa koko messujen ajan ja trendikartta käydään läpi ohjelmallisena kokonaisuutena päivittäin.

Kuvamateriaali some- tai painokelpoisena täältä: https://adobe.ly/2DCVzIe

Lisätietoja:

Sanna Tuomi
Yrittäjä, Pieni-Ideatalo
info(at)pieni-ideatalo.fi

Niina Autti
Yrittäjä, Kukkakauppa Bronco/Green visuals
bronco@kukkakauppabronco.fi

www.rakennusmessut.fi
#rakennusmessut

Meikkivinkit ja käsityötekniikat haltuun22.10.2018 13:33Tiedote

Osaava Nainen -tapahtuma järjestetään yhdessä Terve Olo ja Outlet-tapahtumien kanssa Turun Messukeskuksessa 26.-28.10. Kaikkiaan noin 220 yritystä osallistuu tapahtumaan ja lisäksi messuilla esiintyy kymmeniä mielenkiintoisia vieraita puheenvuoroineen ja tietoiskuineen. Tapahtumassa käydään muun muassa mielenkiintoinen paneelikeskustelu, jonka aiheena on Tekoälyn haasteet ja mahdollisuudet. Keskustelun järjestää Henry ry.

Turun Kirjamessuilla syksyn puheenaiheet dekkareista demokratiaan - Sauli Niinistö, Liza Marklund, teemamaa Viron eturivin kirjailijat Turun Messukeskuksessa 5.-7.10.4.10.2018 11:00Tiedote

Tiedote 4.10.2018. Merkkivuottaan viettävä Viro juhlii teemana myös Turun Kirjamessuilla 5.-7.10. Turun Messukeskuksessa. Kirjamessuilla nähdään kaikkiaan yli 450 ohjelmanumeroa, ja keskusteluissa nousevat esiin ajankohtaiset aiheet niin suomalaisesta kuin virolaisesta yhteiskunnasta. Samanaikaisesti Turun Messukeskuksessa nautiskellaan myös Turun Ruoka- ja Viinimessuista sekä Levymessuista.