Sisustuksen Trendikartta 2018 suunnistaa sisustusvuoden trendeihin Turun Rakenna & Sisusta -messuilla 9.-11.2.2018

Rakenna & Sisusta -messuilla Turun Messukeskuksessa ovat esillä kevään uusimmat trendit ja oivaltavimmat yksityiskohdat somistuksellisena näyttelynä Sisustusalueella, D-hallissa. Kokonaisuuteen kuuluu kuusi kuutiota, jotka rikkovat rajoja ja esittelevät oivaltavia ja yksilöllisiä sisustusratkaisuja ajan hengessä ja reippaalla otteella.

Trendikartan koordinaatit ovat helposti toteutettavissa joka kodissa ja niiden on tarkoitus tarjota jokaiselle sisustajalle onnistumisen elämyksiä. Kartan värimaailma on poimittu Farrow & Ballin upeista pigmenttipohjaisista maaleista, ja tuotteet on koottu Turun alueen rakennus- ja sisustusliikkeistä.

Sisustuksen trendikartan on toteuttanut ja suunnitellut Ideatalon Sanna Tuomi ja Kukkakauppa Broncon Niina Autti. Molemmilla suunnittelijoilla on taustalla pitkä ura myymäläsuunnittelun, messurakentamisen ja sisustustrendien parissa ja nyt se on jalostettu Rakenna & Sisusta -messukävijöiden iloksi.

Suunnittelijat ovat tavattavissa D-hallissa koko messujen ajan ja trendikartta käydään läpi ohjelmallisena kokonaisuutena päivittäin.

Kuvamateriaali some- tai painokelpoisena täältä: https://adobe.ly/2DCVzIe

Lisätietoja:

Sanna Tuomi
Yrittäjä, Pieni-Ideatalo
info(at)pieni-ideatalo.fi

Niina Autti
Yrittäjä, Kukkakauppa Bronco/Green visuals
bronco@kukkakauppabronco.fi

www.rakennusmessut.fi
#rakennusmessut

Turun Messu- ja Kongressikeskus on messu- ja näyttelytoimintaa harjoittava palveluyritys, jonka liiketoimintaan kuuluvat messujen ohella tilojen vuokraus erilaisia tapahtumia, kongresseja ja messuja varten sekä näihin liittyvän tekniikan ja osaamisen markkinointi.

Tiedote ja kutsu: Kansainvälinen Navigate yhdistää alan osaajat 16.-17.5. Meriteollisuuden ja -logistiikan tulevaisuus esillä Navigate-messuilla14.5.2018 13:36Kutsu

Noin 20 maata on edustettuna Navigate-messuilla, Turussa 16.-17.5. Kansainvälinen meriteollisuuden, varustamoiden ja merilogistiikan huippukohtaaminen järjestetään joka toinen vuosi Turun Messukeskuksessa. Tapahtuma on kasvussa ja mukana noin 200 alan yritystä. Messuille on tulossa kansainvälisiä osallistujia, näytteilleasettajia ja toimittajia mm. Venäjältä, Kiinasta, Etelä-Koreasta, Espanjasta, Virosta ja Ranskasta.

Viron nykykirjallisuus ja mm. lastenkirjallisuuden tuoreet suomennokset esillä Turun Kirjamessuilla8.5.2018 13:12Tiedote

Turun Kirjamessujen teemana on 100-vuotisjuhlavuottaan viettävä Viro. Turun Messukeskuksessa 5.–7.10.2018 nähdään maan nykykirjailijoita laajalta rintamalta. Mukana ovat esimerkiksi Kai Aareleid, Paavo Matsin, Valdur Mikita ja Andrei Ivanov. Ohjelmaa tuottavat Viro-instituutti Suomessa, Viron Suomen-suurlähetystö, Tuglas-seura ja Suomen Viro-yhdistysten liitto. Viro-teemakokonaisuuden suunnittelussa on mukana Jenni Haukio.

Kansainvälinen Navigate yhdistää alan osaajat 16.-17.5. Digitalisaatio, ympäristöasiat ja osaajatarpeet meriteollisuudessa7.5.2018 11:43Tiedote

Navigate-messut, 16.-17.5., on kansainvälinen meriteollisuuden, varustamoiden ja merilogistiikan huippukohtaaminen. Joka toinen vuosi Turun Messukeskuksessa järjestettävä tapahtuma on aikaisempaa suurempi. Tapahtumassa on mukana noin 200 alan yritystä. Tapahtumaan on tulossa kansainvälisiä osallistujia, näytteilleasettajia ja toimittajia mm. Venäjältä, Kiinasta, Espanjasta, Virosta ja Ranskasta.

Robottiautoilua, itseohjautuvia laivoja, tulevaisuuden energialähteitä: Meriteollisuuden kansainvälinen kärkikohtaaminen Turussa toukokuussa23.4.2018 14:46Tiedote

Tiedote 23.4.2018. Meriteollisuuden, varustamoiden ja merilogistiikan toimijat ympäri maailmaa kokoontuvat kansainväliseen tapahtumaan Turkuun 16.-17.5. Navigate-messut Turun Messukeskuksessa sisältävät lähes 200 näytteilleasettajan lisäksi kohdennettuja ajankohtaisseminaareja, verkostoitumistapahtumia ja kokouksia. Paikalla ovat alan kärkipuhujat, ja esille nousevat kansainvälisesti kiinnostavat aiheet, kuten digitaalisuus ja tulevaisuuden energialähteet. Tapahtumaan osallistuu mediaa mm. Yhdysvalloista, Iso-Britanniasta ja Saksasta.

Vuoden Puutarhuri 2018: Mari Helin5.4.2018 14:22Tiedote

Tiedote 5.4.2018. Lounais-Suomen Puutarhayhdistys on valinnut vuoden 2018 Vuoden Puutarhuriksi hortonomi Mari Helinin. Hän on ollut Turun kaupungin palveluksessa vuodesta 1999 ja toimii tällä hetkellä kaupungin infran ylläpitopäällikkönä. Vajaan 20 vuoden aikana Mari on noussut puistosuunnittelijasta kaupungin ympäristöstä vastaavaksi henkilöksi, jonka vastuulla on viheralueiden lisäksi kaiken muunkin yleisten alueiden kuten katujen, metsien ja viljelyalueiden sekä saariston toimivuus ja kehittäminen. Turussa onkin saatu näin yhdistettyä kaikki ihmisten ympäristöön vaikuttavat sektorit saumattomaan yhteistyöhön, mikä alentaa kustannuksia hyvän arkiympäristön luomisessa. Valinta julkistettiin Piha & Puutarha -messujen tiedotustilaisuudessa Turun Messukeskuksessa.