Skellefteån Toto64-pelistä 51 000 euroa Mikkeliin ja Kaustiselle

Ruotsin Skellefteåssa ravatulta Toto64-kierrokselta tuli Suomeen kaksi yli 51 000 euron täysosumaa tiistai-iltana. Voitot menivät Kaustiselle ja Mikkeliin.

Molemmat voitot olivat suuruudeltaan 51 080,25 euroa. Vain ylimpään voittoluokkaan pelatut pelit toivat voiton 2,5-kertaisina.

Kaustislaisen nettipelaajan voitto tuli suurella hajotuspelillä. Mikkeliläisellä pelipisteen voitto tuli 62,40 euron systeemillä.

Toto64, Skellefteå 18.7.2017
Lähtö Hevonen Ohjastaja Poisjäännit
L4 Toto64-1     8 Gresille Boko* (SE)   Ulf Ohlsson
L5 Toto64-2     2 Gustav E.* (SE)   Henrik Svensson 7
L6 Toto64-3     2 Squid* (SE)   Jenny Engfors
L7 Toto64-4     2 Art Vandelay* (SE)   Petter Lundberg 7
L8 Toto64-5     4 Boys Going In* (SE)   Per Linderoth
L9 Toto64-6     9 Makin it Easy* (US)   Sandra Eriksson 15
6 oikein 8-2-2-2-4-9 20432,10 €
5 oikein 8-2-2-2-4-9 184,50 €
4 oikein 8-2-2-2-4-9 14,00 €

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.