SKVL:n toimitusjohtajaksi Jussi Mannerberg

Lehdistötiedote 3.2.2017. Suomen Kiinteistönvälittäjät ry:n hallitus on tänään nimittänyt LKV Jussi Mannerbergin liiton toimitusjohtajaksi.

”Toivotamme laajasti alaa tuntevan myyntialan ammattilaisen tervetulleeksi joukkoomme ja viemään liittoa eteenpäin. Selkeä tavoitteemme on kasvaa alan toimijana - tämä nimitys tukee pyrkimyksiämme” sanoo SKVL:n hallituksen puheenjohtaja Tero Tahkola

”Otan tehtävän ilolla vastaan. Kiinteistönvälitysala on elämänsä parhaimmassa kunnossa. Alalla on hyvin koulutettuja ammattilaisia, joiden käsiin on tänä päivänä turvallisinta uskoa meille useimmille elämämme suurimmat kaupat; kotimme. Kiinteistönvälittäjä on myös haluttu ja suosittu ammatti. Tehtäväni Suomen Kiinteistönvälittäjät ry:n toimitusjohtajana on varmistaa yli 400 jäsentoimistomme ja yli 1200 välittäjän ammatillinen osaaminen. Lisäksi pääosin pankkeihin sitoutumattomien jäsenyritystemme alan edunvalvonta ja kehittäminen parhaan vaihtoehdon tarjoajana asiakkailleen.” kertoo vasta nimitetty toimitusjohtaja Jussi Mannerberg

Mannerberg on aiemmin toiminut kiinteistönvälitysalalla välittäjänä, myyntijohtajana ja viimeksi johtajana Huom! Kiinteistönvälitys Oy:ssä pääkaupunkiseudulla. Hänen laaja kokemuksensa kuluttajatuotteista ja kansainvälisestä myynnistä ja markkinoinnista venealalta sekä menestyneen kotimaisen pörssiyhtiön tytäryhtiön toimitusjohtajana antaa aivan erityiset lähtökohdat kiinteistönvälitysalan kehittämiseen nopeasti muuttuvassa maailmassa.

Jussi Mannerberg aloittaa tehtävässään 13.2.2017.

Lisätietoja:

Hallituksen puheenjohtaja Tero Tahkola 0400 695 815 tero.tahkola@kiinteistotahkola.fi

Toimitusjohtaja (13.2.2017 alk.) Jussi Mannerberg 0503396214 jussi.mannerberg@skvl.fi

Annankatu 24

Suomen Kiinteistönvälittäjät ry on kiinteistönvälitysalan yrittäjien palvelu- ja edunvalvontajärjestö. SKVL:n jäsenyys takaa välittäjille ajantasaisen tiedon ja työvälineet sekä asiakkaille ammattitaitoisen ja turvallisen palvelun.  Liitto toimii yhdyssiteenä verkostossa, joka koostuu yli 400 paikallisesta kiinteistönvälitystoimistosta ympäri Suomen.

KUTSU MEDIALLE: Suomen Kiinteistönvälittäjien asuntomarkkinaennuste huhti-kesäkuulle 20188.3.2018 07:00Kutsu

Hyvä median edustaja, tervetuloa Suomen Kiinteistönvälittäjien (SKVL) aamiaistilaisuuteen kuulemaan erittäin mielenkiintoista uutta tietoa siitä, minkä ikäisiä asuntoja nyt etsitään! Tilaisuudessa esitellään uusin yli 1300 jäsenvälittäjämme antama todistetusti erittäin tarkka asuntomarkkinaennuste sekä kyselytutkimuksemme tulos siitä, minkä ikäisistä asunnoista nyt ollaan kiinnostuneita. Tulokset esittelee Suomen Kiinteistönvälittäjien toimitusjohtaja Jussi Mannerberg. Aika: maanantaina 12.3.2018 klo 9.30-11.00 Aamiainen on tarjolla klo 9.30 alkaen ja esitys alkaa klo 10.00. Paikka: AnnaK, Ulappa-sali, Annankatu 24, 5. krs, 00100 Helsinki Aamiaistarjoilun vuoksi vapaaehtoinen ilmoittautuminen osoitteeseen: liitto@skvl.fi.

Suomen kiinteistönvälittäjät ry:n asuntomarkkinaennuste: Joulunaikaan ostajan markkinat11.12.2017 07:00Tiedote

Perinteisesti asuntokaupan kappalemäärät laskevat eniten joulunaikaan. Tähän vaikuttavat arkipäivien pienempi määrä ja päivänvalon puutteen tuomat haasteet asuntojen esittelyissä. Kysynnän hiljainen hetki myös laskee jonkin verran toteutuneita hintoja. ”Ostajan kannattaa olla liikkeellä vuodenvaihteessa, sillä tarjontaa on ja vuosi on hyvä aloittaa mukavilla asioilla”, toteaa Suomen Kiinteistönvälittäjien toimitusjohtaja Jussi Mannerberg.

Vuoden kiinteistönvälittäjä on Mikko Savolainen Jyväskylästä, Vuoden yritys Kiinteistönvälitys Alanko Salosta ja vuoden markkinoija Kiinteistönvälitys Gitta Mielonen Kuopiosta20.11.2017 09:20Tiedote

Suomen Kiinteistönvälittäjien (SKVL) liittokokous päättyi perjantaina vuoden parhaiden palkitsemistilaisuuteen Helsingissä. Vuoden kiinteistönvälittäjä on Mikko Savolainen Jyväskylästä, Vuoden yritys Kiinteistönvälitys Alanko Salosta ja vuoden markkinoija Kiinteistönvälitys Gitta Mielonen Kuopiosta.