SKVL:n toimitusjohtajaksi Jussi Mannerberg

Lehdistötiedote 3.2.2017. Suomen Kiinteistönvälittäjät ry:n hallitus on tänään nimittänyt LKV Jussi Mannerbergin liiton toimitusjohtajaksi.

”Toivotamme laajasti alaa tuntevan myyntialan ammattilaisen tervetulleeksi joukkoomme ja viemään liittoa eteenpäin. Selkeä tavoitteemme on kasvaa alan toimijana - tämä nimitys tukee pyrkimyksiämme” sanoo SKVL:n hallituksen puheenjohtaja Tero Tahkola

”Otan tehtävän ilolla vastaan. Kiinteistönvälitysala on elämänsä parhaimmassa kunnossa. Alalla on hyvin koulutettuja ammattilaisia, joiden käsiin on tänä päivänä turvallisinta uskoa meille useimmille elämämme suurimmat kaupat; kotimme. Kiinteistönvälittäjä on myös haluttu ja suosittu ammatti. Tehtäväni Suomen Kiinteistönvälittäjät ry:n toimitusjohtajana on varmistaa yli 400 jäsentoimistomme ja yli 1200 välittäjän ammatillinen osaaminen. Lisäksi pääosin pankkeihin sitoutumattomien jäsenyritystemme alan edunvalvonta ja kehittäminen parhaan vaihtoehdon tarjoajana asiakkailleen.” kertoo vasta nimitetty toimitusjohtaja Jussi Mannerberg

Mannerberg on aiemmin toiminut kiinteistönvälitysalalla välittäjänä, myyntijohtajana ja viimeksi johtajana Huom! Kiinteistönvälitys Oy:ssä pääkaupunkiseudulla. Hänen laaja kokemuksensa kuluttajatuotteista ja kansainvälisestä myynnistä ja markkinoinnista venealalta sekä menestyneen kotimaisen pörssiyhtiön tytäryhtiön toimitusjohtajana antaa aivan erityiset lähtökohdat kiinteistönvälitysalan kehittämiseen nopeasti muuttuvassa maailmassa.

Jussi Mannerberg aloittaa tehtävässään 13.2.2017.

Lisätietoja:

Hallituksen puheenjohtaja Tero Tahkola 0400 695 815 tero.tahkola@kiinteistotahkola.fi

Toimitusjohtaja (13.2.2017 alk.) Jussi Mannerberg 0503396214 jussi.mannerberg@skvl.fi

Annankatu 24

Suomen Kiinteistönvälittäjät ry on kiinteistönvälitysalan yrittäjien palvelu- ja edunvalvontajärjestö. SKVL:n jäsenyys takaa välittäjille ajantasaisen tiedon ja työvälineet sekä asiakkaille ammattitaitoisen ja turvallisen palvelun.  Liitto toimii yhdyssiteenä verkostossa, joka koostuu yli 400 paikallisesta kiinteistönvälitystoimistosta ympäri Suomen.

Suomen kiinteistönvälittäjät ry:n asuntomarkkinaennuste: Joulunaikaan ostajan markkinat11.12.2017 07:00Tiedote

Perinteisesti asuntokaupan kappalemäärät laskevat eniten joulunaikaan. Tähän vaikuttavat arkipäivien pienempi määrä ja päivänvalon puutteen tuomat haasteet asuntojen esittelyissä. Kysynnän hiljainen hetki myös laskee jonkin verran toteutuneita hintoja. ”Ostajan kannattaa olla liikkeellä vuodenvaihteessa, sillä tarjontaa on ja vuosi on hyvä aloittaa mukavilla asioilla”, toteaa Suomen Kiinteistönvälittäjien toimitusjohtaja Jussi Mannerberg.

Vuoden kiinteistönvälittäjä on Mikko Savolainen Jyväskylästä, Vuoden yritys Kiinteistönvälitys Alanko Salosta ja vuoden markkinoija Kiinteistönvälitys Gitta Mielonen Kuopiosta20.11.2017 09:20Tiedote

Suomen Kiinteistönvälittäjien (SKVL) liittokokous päättyi perjantaina vuoden parhaiden palkitsemistilaisuuteen Helsingissä. Vuoden kiinteistönvälittäjä on Mikko Savolainen Jyväskylästä, Vuoden yritys Kiinteistönvälitys Alanko Salosta ja vuoden markkinoija Kiinteistönvälitys Gitta Mielonen Kuopiosta.

Suomen Kiinteistönvälittäjien markkinaennuste lomakaudelle 20177.6.2017 06:00Tiedote

Suomen Kiinteistönvälittäjät (SKVL) ovat koonneet yli 1200 välittäjänsä joukosta neljännesvuosittaisen ennusteensa. Markkinoilla on nyt tasaisen positiivinen vire ja talousennusteiden yhä kohoava luottamus tukee asuntokauppaa. Asunnon vaihtoa suunnittelevan on nyt hyvä olla ajoissa liikkeellä, sillä kiinnostavimmat kohteet myydään nopeasti, kun hinta on kohdallaan. ”Jo vuoden 2016 kesä osoitti, että lomaa käytetään nykyään asunnon etsintään ja kauppamäärät eivät laske merkittävästi kesän aikana”, kertoo Suomen kiinteistönvälittäjien toimitusjohtaja Jussi Mannerberg.