SMAKU Tour Naantali kutsuu ruokatoimittajia herkuttelumatkalle

Jo kolmena kesänä Porvoossa toteutettu, huippusuosion saanut ruokatapahtuma Smaku lähtee kiertueelle ja ensimmäisenä kiertuepaikkakuntana on Naantali

Ravintola Valborgin Smakuannos

Meillä on ilo kutsua Sinut, arvoisa ruokatoimittaja mukaan herkkumatkalle Naantaliin keskiviikkona 5.6. klo 10-23.30.

Luvassa on antoisa päivä, jonka ohjelmassa muun muassa Naantalin Smakussa mukana olevien ravintoloiden ja kahviloiden herkkujen maistelua, vierailu Mikolan Luomutilalla sekä kurkistus Naantalin Musiikkijuhlien elämykselliseen ohjelmaan.

Yhteiskuljetus Naantaliin lähtee Helsingistä Kiasman edstä klo 10.00 ja palaamme Helsinkiin noin klo 23.30.
Päivän alustava aikataulu tässä alla, mukaan mahtuu 20 toimittajaa.

Matkan aikana herkuttelua seuraavan ohjelman mukaisesti
- klo 10.00 lähtö Helsingistä Kiasman edestä tilausajobussilla (matkan aikana aamukahvitarjoilua)
- klo 12.15 saapuminen Naantaliin ja tutustuminen herkutteluannoksiin Naantalin upeassa rannassa:
Ravintola After Sail, Cafe Santala ja Kahvila-Ravintola Amandis
- klo 15-16.30 tutustuminen Mikolan Luomutilaan http://www.mikolanluomutila.org/
- klo 17-18.30 tutustuminen herkutteluannoksiin:
Ravintola Valborg, Kaivohuoneen terassi
- klo 18.45 siirtyminen Naantalin kirkkoon, jossa Naantalin Musiikkijuhlien konsertti; Sinfonia Lahti kapellimestarina Osmo Vänskä https://www.naantalinmusiikkijuhlat.fi/ohjelma/ohjelma-2019#05-06-keskiviikko

Konsertin jälkeen noin klo 21.15 siirtyminen bussiin ja matka kohti Helsinkiä alkaa.

Mukaan mahtuu 20 ensimmäistä ilmoittautujaa - ole siis nopea ja ilmoittaudu tästä mukaan!

Naantalin SMAKU Tourissa mukana ovat:

After Sail 714
Amandis
Café Santala
Herrankukkaro
Naantalin Kaivohuone
S/S Ukkopekka
Valborg

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Laura Pulkkinen, tuottaja
SMAKU Tour Naantali, p. 040 5777883

Tarja Rautiainen, toimitusjohtaja
Visit Naantali, p. 040 7478847

Smaku Tour Naantali: Naantalin Smaku Tourin aikana 6.-14.6.2019 on mahdollisuus kierrellä maistelemassa ravintoloiden ja kahviloiden smakuannoksia 7 euron hintaan.

Smaku huipentuu päätapahtumaan Kaivohuoneella 15.6. klo 13-18, jolloin kaikki mukana olevat ravintolat ja kahvilat ovat saman katon alla maistattamassa herkullisia annoksiaan.

Yleisö voi myös äänestää omaa suosikkiannostaan Smakun aikana ja Naantalin Makuaarre 2019 julkistetaan tapahtuman päätteeksi 15.6. Kaikkien äänestäneiden kesken arvotaan lahjakortteja osallistujaravintoloihin.

Ravintola Valborgin Smakuannos
Cafe Santalan Smakuannos
Kaivohuoneen terasin Smakuannos
Ravintola After Sailin Smakuannos
Cafe Amandiksen Smakuannos
Höyrylaiva Ukkopekan Smakuannos

Smaku Tour rantautuu Naantaliin - herkullinen päätapahtuma 15.6.2019 Kaivohuoneella!6.6.2019 15:00:00 EESTTiedote

Jo kolmena kesänä Porvoossa toteutettu, huippusuosion saanut ruokatapahtuma Smaku saapuu kesäkuussa Naantaliin. Smakun aikana 6.-14.6.2019 on mahdollisuus kierrellä maistelemassa ravintoloiden ja kahviloiden smakuannoksia 7 euron hintaan. Jokainen ravintola toteuttaa Smakua varten maisteluversion vähintään yhdestä alku-, pää- tai jälkiruoka-annoksesta. Tervetuloa kiertelemään Naantalin sataman alueen ravintoloissa yhdessä herkutellen!

Missejä, meripelastusta ja Samuli Edelmann21.5.2019 12:15:35 EESTTiedote

Ohjusvene Naantaliin messuvierailla on mahdollisuus tutustua kaikkina kolmena messupäivänä rajattuina kellonaikoina. Messujen ohjelmalavalla nähdään jälleen Fashion Teamin muotinäytöksiä ja messujen päätteeksi kruunataan Miss Model of the World -osakilpailun voittaja. Messujen avajaisia vietetään perjantaina klo 16.00, jolloin messut avaa kansanedustaja Vilhelm Junnila. Messujen avauspäivää juhlistetaan klo 22.30 flyboard-taituri Vadim Nekhaevin led-valonäytöksellä.