Sofi Oksasen uutuusromaani ilmestyy syyskuussa

Like Kustannus julkaisee Sofi Oksasen romaanin Koirapuisto 20.9.2019. Kirja on kahdessa aikatasossa vyöryvä kertomus nykypäivän Helsingistä ja Ukrainan itsenäisyyden vuosista, hedelmöitysbisneksestä ja korruptiosta. Samalla se on syvän inhimillinen tarina uskollisuudesta, rakkaudesta ja lapsensa menettäneestä naisesta.

Sofi Oksanen Kuva: Toni Härkönen 2019

Sofi Oksanen yhdistää romaanissaan Euroopan lähihistoriaa luotaavan realismin ja psykologisen trillerin. Teos nostaa kaunokirjallisuuteemme uuden teeman: liiketoiminnaksi valjastetun lapsitehtailun maailman.

Sofi Oksanen on Suomen menestynein ja kansainvälisesti tunnetuin nykykirjailija. Hän on saanut 20 kirjallisuuspalkintoa, mm. Finlandian ja Pohjoismaiden neuvoston kirjallisuuspalkinnon. Hänen teoksiaan on käännetty yli 50 kielialueelle ja myyty maailmanlaajuisesti miljoonia kappaleita.

Lisätietoja, haastattelu- ja arvostelukappalepyynnöt:

Like Kustannus:
Milla Palovaara