Sofi Oksasen uutuusromaani ilmestyy syyskuussa

Like Kustannus julkaisee Sofi Oksasen romaanin Koirapuisto 20.9.2019. Kirja on kahdessa aikatasossa vyöryvä kertomus nykypäivän Helsingistä ja Ukrainan itsenäisyyden vuosista, hedelmöitysbisneksestä ja korruptiosta. Samalla se on syvän inhimillinen tarina uskollisuudesta, rakkaudesta ja lapsensa menettäneestä naisesta.

Sofi Oksanen Kuva: Toni Härkönen 2019

Sofi Oksanen yhdistää romaanissaan Euroopan lähihistoriaa luotaavan realismin ja psykologisen trillerin. Teos nostaa kaunokirjallisuuteemme uuden teeman: liiketoiminnaksi valjastetun lapsitehtailun maailman.

Sofi Oksanen on Suomen menestynein ja kansainvälisesti tunnetuin nykykirjailija. Hän on saanut 20 kirjallisuuspalkintoa, mm. Finlandian ja Pohjoismaiden neuvoston kirjallisuuspalkinnon. Hänen teoksiaan on käännetty yli 50 kielialueelle ja myyty maailmanlaajuisesti miljoonia kappaleita.

Lisätietoja, haastattelu- ja arvostelukappalepyynnöt:

Like Kustannus:
Milla Palovaara
milla.palovaara@like.fi

www.koirapuistokirja.fi

Like Kustannus:
Milla Palovaara
milla.palovaara@like.fi

Sofi Oksanen Kuva: Toni Härkönen 2019

Stupido Records täyttää 30 vuotta – uutuuskirja paljastaa sattumukset ja sekoilut suomalaisen musiikkibisneksen aluskasvillisuudessa20.3.2019 09:37:00 EETTiedote

Stupido Records on harvoja suomalaisia itsenäisiä pitkän linjan indie-levy-yhtiöitä. Sen 30-vuotista taivalta juhlitaan 11. ja 12.4. Helsingin Tavastia-klubilla, luonnollisesti värikkään livekattauksen voimin. Perustaja Joose Berglund paljastaa uutuuskirjassaan Stupido Records 30-vuotta – pari lanttia kaaoksesta, kuinka virolaisen Villu Tammen singlelevyn "vahingossa" julkaiseminen johti lopulta vuosikymmenien työhön suomalaisen vaihtoehtorockin parissa.

Maria Ohisalo ja Arno Kotro sekä joukko nimekkäitä vaikuttajia ruotivat uutuuskirjassaan tasa-arvoon liittyviä puutteita26.2.2019 13:33:00 EETTiedote

Vihreiden varapuheenjohtaja Maria Ohisalon sekä opettaja ja kirjailija Arno Kotron kokoamassa uutuuskirjassa “Sinua on petetty” nimekkäät vaikuttajat ruotivat sukupuolten tasa-arvoon liittyviä epäkohtia. Teokseen ovat kirjoittaneet mm. Nasima Razmyar, Koko Hubara, Katleena Kortesuo ja Saara Särmä. “Sinua on petetty” julkaistaan tasa-arvon päivänä 19.3.