SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

SOK:n hallitus laajenee ja vahvistuu myös ulkopuolisella osaamisella

Suomen Osuuskauppojen Keskuskunnan hallintoneuvosto on valinnut SOK:n hallituksen vuodelle 2019. Hallitukseen valittiin uusina jäseninä Osuuskauppa KPO:n toimitusjohtaja Kim Biskop, Etelä-Pohjanmaan Osuuskaupan toimitusjohtaja Kimmo Simberg, Aalto University School of Businessin professori Rita Järventie-Thesleff sekä Dentsu Aegis Network Oy:n toimitusjohtaja Nermin Hairedin.

Hallitus kasvaa samalla seitsemänhenkisestä yhdeksänhenkiseksi.

- Haemme uudella hallituskokoonpanolla vahvan liiketoimintaosaamisemme rinnalle laajaa, tulevaisuusorientoitunutta näkemystä. Sekä Järventie-Thesleff että Hairedin ovat oman alansa huippuasiantuntijoita, jotka auttavat meitä vastaamaan globalisoituvan kaupanalan kilpailun haasteisiin, SOK:n hallintoneuvoston puheenjohtaja Matti Pikkarainen sanoo.

Hallituksesta jäivät pois erovuorossa olleet Osuuskauppa Suur-Savon toimitusjohtaja Heikki Hämäläinen sekä Pirkanmaan Osuuskaupan toimitusjohtaja Timo Mäki-Ullakko.

SOK:n hallitus 2019:

Taavi Heikkilä, pääjohtaja, SOK, puheenjohtaja
Kim Biskop, toimitusjohtaja, Osuuskauppa KPO
Juha Kivelä, toimitusjohtaja, Pohjois-Karjalan Osuuskauppa,
Hannu Krook, toimitusjohtaja, Varuboden-Osla
Veli-Matti Liimatainen, toimitusjohtaja, HOK-Elanto
Kimmo Simberg, toimitusjohtaja, Etelä-Pohjanmaan Osuuskauppa
Olli Vormisto, toimitusjohtaja, Osuuskauppa Hämeenmaa
Rita Järventie-Thesleff, professori, Aalto University School of Business
Nermin Hairedin, toimitusjohtaja, CEO, Dentsu Aegis Network Oy

Hallituksen varapuheenjohtajaksi valittiin toimitusjohtaja Hannu Krook.

:
SOK:n hallintoneuvoston puheenjohtaja Matti Pikkarainen, p. 044 7884087

SOK:n hallintoneuvoston puheenjohtaja Matti Pikkarainen, p. 044 7884087

SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

S-ryhmä on osuustoiminnallinen yritysryhmä, joka muodostuu 20 alueosuuskaupasta, Suomen Osuuskauppojen Keskuskunnasta (SOK) sekä niiden tytäryhtiöistä. Osuuskauppojen jäsenet eli asiakasomistajat omistavat osuuskaupat, jotka puolestaan omistavat keskusliike SOK:n.

Lue lisää julkaisijalta SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Nyt kiinnostavat kestohevipussit – Muovikassin vaihtoehdot kasvattavat suosiotaan15.3.2019 09:00:42 EETTiedote

Noin vuosi sitten S-ruokakauppojen hedelmä- ja vihannesosastoille tuotiin asiakkaille pikkupussien ja biohevipussien rinnalle vaihtoehdoksi uudelleenkäytettävät kestohevipussit. Ne ovat edesauttaneet pienten muovipussien käytön vähenemistä. Totuttelemista uudelleenkäytettäviin pusseihin tarvitaan kuitenkin lisää. Myös varsinaisissa kauppakasseissa muovin vaihtoehdot osuvat asiakkaan käteen yhä useammin. Omia kassivalintojaan voi itse seurata Omat ostot -palvelussa.

Kutsu ystävät italialaiseen illallispöytään8.3.2019 07:50:00 EETTiedote

Rosson La Serata Romana tarjoaa monipuolisen makumatkan. Hurmaa ystäväsi italialaisella illallisella. Kutsu ystävät naistenpäivänä pizzan äärelle, kaverit pienille syntymäpäiville tai kokoa koko perhe yhteisen pöydän ääreen. Rosso-ravintoloiden La Serata Romana tarkoittaa iloista puheensorinaa sekä antipastoja ja roomalaista pizzaa niin paljon kuin seurue jaksaa syödä. Illallisen hinta on 25 euroa per henkilö.

Kevään kiinnostavin YouTube-sarja nähdään Janni Hussin kanavalla - Sarjassa hypätään Vällyihin ajankohtaisten vieraiden kanssa6.3.2019 08:00:00 EETTiedote

Uusi YouTube-sarja Vällyissä haluaa nostaa yksilön ja yhteiskunnan hyvinvoinnin puheenai-heeksi positiivisella ja hauskalla tavalla sekä kertoa ajankohtaisista vieraista jotain, mitä ku-kaan ei ole aikaisemmin tiennyt. Sarjan tilaaja on Radisson Blu -hotelliketju, joka haluaa vies-tiä omasta työstään hyvinvoinnin edistäjänä ja näyttää samalla kiinnostavaa esimerkkiä tavas-ta tehdä arvopohjaista vaikuttajamarkkinointia.