Sokos 70 vuotta: Maailman pienin tavaratalo kurvaa Soundfesteille

Lahden Soundfesteillä avaa perjantaina 10.6. ovensa maailman pienimmäksi tavarataloksi tituleerattu, 25 neliömetrin kokoinen myymälä. Pakettiautoon sisutettu myymälä kätkee sisäänsä Sokoksen nuorekkaan ja festarikävijöille kuratoidun valikoiman pienoiskoossa.
Maailman pienin tavaratalo saapuu Soundfesteille 10.-12.6.

Lahden keskustassa on jo vuosikymmenten ajan voinut asioida Sokoksen kivijalkamyymälässä, mutta 10.6.-12.6. tyylin tavaratalo saapuu myös Mukkulan alueelle, kun pikkuruisen Sokos-myymälän ovet avautuvat Soundfesteilla.

Pyörien päällä kulkeva, Citroën Jumper-pakettiautoon toteutettu Maailman pienin tavaratalo kiertää kesän ajan ympäri Suomea. Sen tavoitteena on sekä ilahduttaa, että mahdollistaa ihmisille hyvä ja monipuolinen palvelu myös paikoissa, joissa sitä ei ole totuttu näkemään. Kyseessä on Sokoksen 70-vuotisjuhlavuoden tempaus.

”Kiertue tuo Sokoksen ympäri Suomea yllättäviin paikkoihin. Haluamme olla siellä, missä elämä ja ihmiset ovat. Haluamme tehdä näkyväksi Sokoksen nuorekasta ja freshiä valikoimaa sekä juhlistaa Sokoksen hienoa 70-vuotiasta taivalta,” sanoo toimialajohtaja Saija Vuorinen.

Asiakkaiden toiveiden mukaista tarjontaa

Aurinkovoidetta, aurinkolaseja, sadetakkeja, t-paitoja, hattuja, meikinpoistoliinoja, kosmetiikkaa sekä värikkäitä festarimeikkejä – muun muassa näitä tuotteita tulee löytymään Sokoksen sähäkän sinisen menopelin valikoimista Soundfesteillä.

”Kysymme sosiaalisessa mediassa etukäteen, mitä Maailman pienimmästä tavaratalosta toivottaisiin löytyvän. Valikoima räätälöidään sen mukaisesti ja festarikävijöiden tarpeisiin sopivaksi”, kertovat Soundfesteillä Sokos-asiakkaita palvelevat myyjät Arla Ahola ja Henna Taipale.

Paikkakunnasta ja tapahtumasta riippuen löytyy auton sisältä aina uusi ja erilainen juhlavuoden tuotevalikoima kesäiseen tyyliin, kauneuteen ja sisustukseen. Kuratoidun valikoiman lisäksi tyylin asiantuntijat ovat paikan päällä Maailman pienimmässä tavaratalossa antamassa vinkkejä meikkaukseen ja pukeutumiseen.

Sokos - Maailman pienin tavaratalo -kiertue

Maailman pienin tavaratalo saapuu Soundfesteille 10.-12.6.

Osuuskauppa Hämeenmaalla erinomainen alku juhlavuodelle: historian paras tulos ja 1 600 tuotteen hinnanlasku S-marketeissa2.2.2024 11:11:16 EET | Tiedote

Osuuskauppa Hämeenmaa saavutti vuonna 2023 historiansa parhaan tuloksen. Erinomaista tulosta siivitti useamman toimialan hyvä menestys. Asiakasomistajille maksettiin viime vuonna ennätyssumma rahaa Bonuksina, 36 561 399 euroa. Henkilöstönsä Hämeenmaa palkitsee viime vuoden tuloksesta yhteensä yli kolmen miljoonan euron ylimääräisellä tulospalkkiolla.