Sokos 70 vuotta: Maailman pienin tavaratalo kurvaa Soundfesteille

Lahden Soundfesteillä avaa perjantaina 10.6. ovensa maailman pienimmäksi tavarataloksi tituleerattu, 25 neliömetrin kokoinen myymälä. Pakettiautoon sisutettu myymälä kätkee sisäänsä Sokoksen nuorekkaan ja festarikävijöille kuratoidun valikoiman pienoiskoossa.

Maailman pienin tavaratalo saapuu Soundfesteille 10.-12.6.

Lahden keskustassa on jo vuosikymmenten ajan voinut asioida Sokoksen kivijalkamyymälässä, mutta 10.6.-12.6. tyylin tavaratalo saapuu myös Mukkulan alueelle, kun pikkuruisen Sokos-myymälän ovet avautuvat Soundfesteilla.

Pyörien päällä kulkeva, Citroën Jumper-pakettiautoon toteutettu Maailman pienin tavaratalo kiertää kesän ajan ympäri Suomea. Sen tavoitteena on sekä ilahduttaa, että mahdollistaa ihmisille hyvä ja monipuolinen palvelu myös paikoissa, joissa sitä ei ole totuttu näkemään. Kyseessä on Sokoksen 70-vuotisjuhlavuoden tempaus.

”Kiertue tuo Sokoksen ympäri Suomea yllättäviin paikkoihin. Haluamme olla siellä, missä elämä ja ihmiset ovat. Haluamme tehdä näkyväksi Sokoksen nuorekasta ja freshiä valikoimaa sekä juhlistaa Sokoksen hienoa 70-vuotiasta taivalta,” sanoo toimialajohtaja Saija Vuorinen.

Asiakkaiden toiveiden mukaista tarjontaa

Aurinkovoidetta, aurinkolaseja, sadetakkeja, t-paitoja, hattuja, meikinpoistoliinoja, kosmetiikkaa sekä värikkäitä festarimeikkejä – muun muassa näitä tuotteita tulee löytymään Sokoksen sähäkän sinisen menopelin valikoimista Soundfesteillä.

”Kysymme sosiaalisessa mediassa etukäteen, mitä Maailman pienimmästä tavaratalosta toivottaisiin löytyvän. Valikoima räätälöidään sen mukaisesti ja festarikävijöiden tarpeisiin sopivaksi”, kertovat Soundfesteillä Sokos-asiakkaita palvelevat myyjät Arla Ahola ja Henna Taipale.

Paikkakunnasta ja tapahtumasta riippuen löytyy auton sisältä aina uusi ja erilainen juhlavuoden tuotevalikoima kesäiseen tyyliin, kauneuteen ja sisustukseen. Kuratoidun valikoiman lisäksi tyylin asiantuntijat ovat paikan päällä Maailman pienimmässä tavaratalossa antamassa vinkkejä meikkaukseen ja pukeutumiseen.

Sokos - Maailman pienin tavaratalo -kiertue

Maailman pienin tavaratalo saapuu Soundfesteille 10.-12.6.

Hämeenmaa – 168 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 3260 työntekijää. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 168 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

Geego ja Osuuskauppa Hämeenmaa tekevät ruutuajasta laadukasta27.6.2022 10:06:40 EEST | Tiedote

Lasten liikunnallisten taitojen ja aktiivisuuden suunnannäyttäjä Geego Kids Oy, Hämeenmaan Osuuskauppa ja B4G Group Oy aloittivat luovan ja kunnianhimoisen yhteistyön. Tavoitteena on tehdä lasten ruutuajasta laatuaikaa ja nostaa perheet ylös sohvalta ja viettämään yhdessä liikunnallisia hetkiä, uusia taitoja oppien. Yhteistyö tuo kaikkien perheiden saataville Geegon tuhansien liikunnallisten haasteiden sovelluksen, perheitä liikuttavat lastenkirjat sekä edulliset Geego by Exel- liikuntavälineet.

Huimasti laajentunut S-market Idänpää kätkee sisäänsä asiakkaiden toiveiden mukaista tuotevalikoimaa sekä uudenlaista palvelua8.6.2022 12:00:35 EEST | Tiedote

Laajennuksen kokenut hämeenlinnalainen S-market Idänpää avaa ovensa huomenna torstaina 9. kesäkuuta. Kevään aikana tehdyn remontin myötä myymälä on uudistunut uuden S-market-konseptin mukaiseksi ja on nyt entistäkin laadukkaampi ja energiatehokkaampi. Lisäksi myymäläuudistuksessa on otettu huomioon paikallisten asiakkaiden tarpeita ja toiveita.