Sokos Herkkua kehitetään lisäämällä valikoimaa ja parantamalla asiointikokemusta

Osuuskaupan omistavilta asiakkailta saadun palautteen ja kolmen toimintavuoden aikana hankitun kokemuksen perusteella Sokos Herkkua halutaan kehittää entistä paremmin omistajien toiveita palvelevaksi ruoka- ja herkkukaupaksi. Sokos Herkulta on koko sen toiminta-ajan toivottu laajempaa valikoimaa, selkeämpää myymälämiljöötä ja asioimisväljyyttä. Toiveiden toteuttamiseksi ruokakauppa tarvitsee lisää pinta-alaa.

Sokos Herkussa aloitetaan mahdollisimman pian kesän aikana toteutettava remontti, jonka myötä ruokakaupan toimintoja järjestetään uudelleen. Remontin myötä Sokos Herkun kahvilaravintola suljetaan ja ravintolalta vapautuvat tilat käytetään ruokakaupan laajentamiseen.

Kahvilaravintolassa ja keittiössä muutos merkitsee kahdeksan henkilön työtehtävien loppumisen, mutta heille kaikille tarjotaan töitä Osuuskauppa Arinassa.

Sokos Herkun ravintola ja sen henkilökunta haluavat lämpimästi kiittää omistajia ja asiakkaita kuluneesta kolmesta vuodesta. Heitä palvelevat jatkossakin keskustassa Osuuskauppa Arinan kahviloista Bacaro Doppio Valkeassa sekä Puistokahvila Makea ja Coffee House Valkean välittömässä läheisyydessä ja ravintoloista Valkeassa sijaitsevat Rosso ja Fafa’s sekä läheisyydessä sijaitsevat Vanha Paloasema, Amarillo ja Frans & Camille.

Osuuskauppa Arina on kuluttajaosuuskunta, jonka omistaa lähes 170 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. Osuuskaupan tarkoitus on tuottaa palveluja ja hyötyjä omistajilleen. Arinalaiset tarjoavat market- ja ABC-kaupan, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan sekä matkailu- ja ravitsemiskaupan palveluja yli 170 toimipaikassa eri puolilla Pohjois-Suomea lähes 3000 työntekijän voimin. Omistajat saavat palveluja käyttämällä omistajahyötyjä keskimäärin yli 500 euroa taloutta kohden vuodessa.

Oulun Energia ja Osuuskauppa Arina yhteisvoimin ilmastotalkoisiin3.6.2019 13:15:20 EESTTiedote

Oulun Energia Oy ja Osuuskauppa Arina syventävät energiayhteistyötä ilmastonmuutoksen hillinnän puolesta. Tavoitteena on kehittää ja rakentaa yhteistyössä Ouluun ja myöhemmin Pohjois-Suomeen ja muualle Suomeen energiatehokkaita teknisiä järjestelmiä kauppakiinteistöjen hukkalämmön entistä parempaan hyötykäyttöön. Yhteistyön kautta edistetään Oulun Energia Oy:n ja Osuuskauppa Arinan hiilineutraalisuustavoitteita.

Oululainen myymäläpäällikkö Mika Timonen on kaupan alan vuoden 2018 työpaikkaohjaaja28.5.2019 11:37:21 EESTTiedote

Sale Myllyojan myymäläpäällikkö Mika Timonen palkittiin kaupan alan vuoden 2018 työpaikkaohjaajana Oulussa 10.5.2019 Ammattiopisto Luovin tiloissa järjestetyssä palkitsemistilaisuudessa. Timonen palkittiin Helsingin Kauppiaitten Yhdistys r.y.:n tunnustuspalkinnolla, joka luovutettiin palkitsemistilaisuudessa. Lisäksi Kaupan Koulutuksen Kehittämiskeskus myönsi Mika Timoselle Kaupan alan vuoden työpaikkaohjaaja 2018 -kunniakirjan.