Sokos Rovaniemi avaa ovensa 28.8. klo 10.00

Sokos tekee paluun Rovaniemelle lähes kolmenkymmenen vuoden jälkeen. Elokuun lopussa avautuva Sokos palvelee rovaniemeläisiä Pukumiehen entisissä tiloissa Lordin-aukion laidalla. Myymälä on remontoitu vastaamaan paremmin Sokoksen laajempaa valikoimaa.
Rovaniemen Sokos avaa ovensa perjantaina 28.8. klo 10.

Odotettu Sokos

Sokos-ketju teki paluun Ouluun vuonna 2016 Kauppakeskus Valkean avautuessa Oulun keskustaan. Oulusta saatujen hyvien kokemusten perusteella päätettiin Sokos avata myös Rovaniemelle. Uuden Sokoksen ovet avautuvat perjantaina 28.8. klo 10.

– Kuuntelemme omistajien toiveita erittäin herkällä korvalla ja tästä syystä halusimme tuoda Sokoksen valikoiman ja palvelut Lapin alueelle. Vaikka nykyinen Lapinmaa-kiinteistö on elinkaarensa loppuvaiheessa ja korttelin uudelleenkaavoitus on yhä kesken, emme halunneet jättää aukkoa Lapin palvelutarjontaamme, Osuuskauppa Arinan toimialajohtaja Mikko Polso avaa päätöstä Sokoksen paluusta Rovaniemelle.

– Olemme jo vuosia saaneet toiveita palveluiden laajentamisesta muun muassa kodin sisustamisen osalta. Sokos-konseptin myötä voimme vastata näihin toiveisiin ja samalla laajentaa valikoimaa naisten ja miesten pukeutumisen sekä kauneuden osastoilla, kertoo Osuuskauppa Arinan ryhmäpäällikkö Anu Junnikkala-Alho.

Uusi Sokos-tavaratalo tarjoaa laadukkaita naisten ja miesten vaatteita, monipuolisen kauneuden osaston sekä sisustamiseen keskittyvän kodin osaston. Asiakkaita palvelee reilut 20 muodin, kauneuden ja sisustuksen ammattilaista, joista noin puolet on vanhoja konkareita muun muassa Pukumiehestä ja loput puolestaan uusia arinalaisia.

– Meillä on todella monipuolinen ja osaava henkilökunta. Koko henkilökunta on osallistunut koulutuksiin elokuun alusta lähtien ja odotamme innolla, että pääsemme palvelemaan paitsi rovaniemeläisiä, myös muualta Lapista tulevia asiakkaitamme. Rovaniemen Sokokselle kannattaa tulla kauempaakin. Laajan valikoiman lisäksi panostamme erityisesti loistavaan palveluun ja asiakaskokemukseen, iloitsee Rovaniemen Sokoksen tavaratalopäällikkö Niina Haahti.

– Avajaisviikonloppuna on luvassa runsaasti muodin, kauneuden ja kodin avajaisetuja sekä omistajille kaikki normaalihintaiset tuotteet S-Etukortilla -20%, Haahti vinkkaa.

Avajaisissa turvallisuus edellä

Covid19-koronapandemia aiheuttaa erikoisjärjestelyjä myös Sokoksen avajaisissa.

– Haluamme huolehtia sekä asiakkaidemme, että henkilökuntamme terveydestä. Saatavilla on käsidesiä ja kiinnitämme myös erityistä huomiota tilojemme hygieniatasoon ja siivoukseen. Henkilökuntamme tulee töihin vain terveenä ja samaa toivomme myös asiakkailtamme. Jokainen meistä voi omalla toiminnallaan varmistaa turvallisen asioinnin, Haahti summaa.

Rovaniemen Sokos avaa ovensa perjantaina 28.8. klo 10.

044 788 5899https://arina.fi

Osuuskauppa Arina on kuluttajaosuuskunta, jonka omistavat tasavertaisesti lähes 190 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. 3000 Arinalaista tarjoavat marketkaupan, liikennekaupan, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan sekä matkailu- ja ravitsemiskaupan palveluita noin 180 toimipaikassa eri puolilla Pohjois-Suomea. Arinan asiakasomistajat saavat palveluja käyttämällä hyötyjä keskimäärin noin 575 euroa taloutta kohden vuodessa. Arinan tuotot palautetaan aina pohjoiseen, pohjoisen ihmisten ja alueen hyväksi.

Arinan vuosi 2023: Asiakas- ja työtyytyväisyys sekä investoinnit kasvuun15.2.2024 10:30:00 EET | Tiedote

”Uudistimme strategian ja muutimme sen teoiksi. Nostimme ihmisen keskiöön. Asiakasmäärä ja asiakastyytyväisyys harppasivat useimmilla ketjuilla ja työtyytyväisyys kehittyi. Asiakasomistajien ja asiakasmäärän kasvu vauhdittivat myyntiä ja yhdessä kuluhallinnan kanssa mahdollistivat hyvän liiketuloksen ja osuustoiminnallisen tuloksen, mistä kiitos asiakkaille, arinalaisille ja yhteistyökumppaneille. Tulos käytetään osana lähivuosien satojen miljoonien investointeja Pohjois-Suomeen”, iloitsee toimitusjohtaja Reima Loukkola.

Osuuskauppa Arina tarjoaa kesätöitä yli 1000 nuorelle Inarista Pyhäjoelle26.1.2024 07:55:00 EET | Tiedote

Arina etsii kesätyöntekijöitä muun muassa Prismoihin, S-marketteihin, Saleihin, ABC-asemille, Sokoksille sekä ravintoloihin, kahviloihin ja hotelleihin Pohjois-Suomessa. Kesätyöpaikoista noin 400 on tarkoitettu yli 18-vuotiaille ja 1000 2–3 viikon mittaista tutustumisjaksoa 14–17-vuotiaille kesä-ässille. Yli 18-vuotiaiden kesätyöhaku päättyy 11.2.2024 ja kesä-ässien osalta hakuaika jatkuu 31.3.2024 saakka.